Eikös se ollut Gloria Gaynorin biisi.... "Ensin pelästyin, ajoin poikittain... Iwill survive. " Maantiellä oli hepokatti poikittain. Täällä on yleensä rekka motarilla.
Printable View
Eikös se ollut Gloria Gaynorin biisi.... "Ensin pelästyin, ajoin poikittain... Iwill survive. " Maantiellä oli hepokatti poikittain. Täällä on yleensä rekka motarilla.
Olen pettynyt, tänään käytiin sörkan puffilassa ostamassa emännälle sähkötupakki vehkeet. Myyjä oli kyllä ihan ammattitaitoinen mutta laitteet mitä ostimme mitä hänen suostumuksella ostettiin ei oikeen pelitä kunnolla. Tämä ei tietysti ole myyjän vika mutta ei kauheen hyviä kokemuksia ole eka laitteesta. Litkut oli laitteen sisällä noin puol tuntia ennenkuin sitä käytettiin, muutama imasu ja palanutta paskaa höyryä. Vaimo oli niin innoissaan uusista vehkeistä etten viitsinyt nostaa sen kummempaa meteliä asiasta ettei heti kyrpiinny ennen kun on edes kunnolla aloittanu. Onko nuo vehkeet oikeesti noin paskoja mitä aloittelijalle myydään vai oliko vaan et paska atopää samantien?
Noilla vehkeillä ei kyllä röökin poltto vähene tippakaan, saatana vituttaa meni kuitenkin muutamaa euroa vaille satku tohon kauppaan. Laitteena eGo AIO mikä piti olla sopiva alottelijalle ja tolle nestelle...laitampa nyt tuon toisen aton mikä tuli mukana tuohon, Jos tuo maistuu paskalle niin vituiksi meni tämäkin homma...stana. Kai kauppias laittaa vinon pinon atoja tulemaan ilmaiseksi jos nuo on paskoja. Mä jo kuvittelin et saan tuon naisen edes vähentämään röökin polttoa niin ei kyl noilla vehkeillä onnistu...perkele.
On tuo tilanantaminen ehkä aivan viimevuosina mennyt vähän parempaan suuntaan, sivutuotteena tullut tuo että oletetaan väistävän eikä tulija säädä omaa nopeutta sopivaksi. Omat havainnot tietysti rajoittuu kärryn vetoon ryömintäkaistalla, yleensä kaasujalalle sopivampi on ohituskaista.
Joo onhan toi meno Oulussa laitonta, ei vaa ollu tarvetta mainita sitä erikseen kun oletan että jokainen sen tietää. Toiset ei vaan välitä. :D Olin tietoinen siitä että oululaisilla on yleensäkkin omat liikennesäännöt jo ennenku edes tiesin tänne muuttavani. :lol:
Kyllähän mä täällä kyselin pariinkin otteeseen et mikä laite olis hyvä aloittelijalle mut eipä hirveesti neuvoja tullut. Ite lopettanu höyryttelyn reipas pari vuotta sitten niin eihän noista uusista laitteista ole mitään haisua et mikä olis hyvä.
Tuumattiin vaan et mene liikkeeseen et kyllä ne siellä neuvoo mikä kandee ostaa, no neuvottiinhan siellä eikä myyjässä mitään vikaa ollutkaan mut mielummin olisin ostanu kerralla sellaisen laitteen mikä toimii kunnolla. Tuossa nyt jo eka ato roskiksessa kun pukkas palanutta muutaman imasun jälkeen.
Muistan kyl.. Nautilusta ehdotin silloinkin, Zelos kitissä on Nautilus 2 tankki ;)
Ja mun mielestä AIO ei edelleenkää ole hyvä sellaiselle, joka hakee tupakan korviketta eli imutuntuma vähän sama kuin tupakassa. Toki AIOnkin saa tiukaksi, mutta mulla ainakin molemmat antoi liian kuumat höyryt :(
http://78.media.tumblr.com/5f2cbd974...trpno1_500.gif
Kun on melkein Halloween, niin pitäsköhän kattoo Halloween. Ja uusi vai vanha Halloween. :thinking: Uutta en oo nähny mutta vanhassa ainakin on tunnelmaa. Ja se musiikki. :eek:
Do.Ne on toimittanut aloittelijan settiä. Mulla on mennyt rahnaa laitteisiin muutama tonni. Siliti joutuu arpomaan,että mikä on hyvä setti. Sen verran oon oppinut,että nesteissä on kiinni vajaa kymppitonni.Lainaus:
Tuumattiin vaan et mene liikkeeseen et kyllä ne siellä neuvoo mikä kandee ostaa, no neuvottiinhan siellä eikä myyjässä mitään vikaa ollutkaan mut mielummin olisin ostanu kerralla sellaisen laitteen mikä toimii kunnolla. Tuossa nyt jo eka ato roskiksessa kun pukkas palanutta muutaman imasun jälkeen.
Halloween.
Pyhäinpäivänä ajattelin kunnioittaa kuolleita olemalla vaakatasossa sohvalla.. ainakin puoli päivää. :D
Olotilaan virittäydytään päivää ennen.
MITÄ ENS YÖNÄKÖ KELLOT SIIRRETÄÄN
Jep.. Onneks ne nyt puuhailee EU:ssa et tuo siirtely ei olis enää pakollista, vaan ne maat ketkä haluaa voi sen tehdä...
Meinasin jo et mun ei tarvi siirtää mitään, seinäkello on "unohtunu" siirtää kesäaikaan keväällä ja muut menee automaattisesti paitsi auton kelloa pitää säätää....
Mihin ajattelit ne siirtää? Kellariin tai vintille?
Ai että oli huono läppä. :lol:
Mä oon oikeessa muut väärässä
En myönnä mitään