Huomenta. Aamujumpat (45min) vedetty ja nyt työpisteellä työn "kimpussa".
Printable View
Huomenta. Aamujumpat (45min) vedetty ja nyt työpisteellä työn "kimpussa".
Huomenta Höyrypäät.:)
Vaihtelin tavaraa viime viikolla. Vaihtajan mukaan tavara postitettu viime to ja eipä vaan näy, eikä vaihtajasta kuulu. Kyseessä joku vitun derringerklooni, silti vituttaa!
Öhh... Itselle on aina ollut selvää ,ettei edellisestä sivusta jää koneelle jälkeäkään eli evästeet mikäli niitä yleensä sallitaan katoavat saman tien kun poistuu sivulta muun käyttöhistorian ohella.
Hoomenta. Sumpit juotu :yeah:
3 kaffepaussi tänään.[emoji4]
Huomenta! Itsellä kahvi juuri tippumassa. [emoji4]
Voi vittu mä käyn katkomassa tuon yläkerran koiran niskat. Joka helvetin aamu se alottaa haukkumisen 0800, melkeen vois kellon siihen ajastaa. Nyt on haukkunu jo yli tunnin.
Aikaisin ku hereillä. Ni kerkiää enemmän.[emoji8]
Varmaan eka kannattaa tiputtaa lappu postiluukusta että piskinne haukkuu päivät. On mahdollista ettei omistaja edes tiedä että koira aiheuttaa häiriötä kun silmä välttää. :) Jos ei vaikka viikossa parissa mikään muutu niin sitten valitus ja tarvittaessa niin monta kertaa että asia ratkeaa. :evil:
Oon mä siitä sanonu jo kerran. Pitää vissiin sanoa toisenkin kerran.
Isännöitsijälle suoraan tieto, yleensä se on tehokkaampaa kun se että käy itse nurisemassa.
Tiedä sitten kuuluuko koiran räksytys kuitenkin ihan normaaliin kerrostalon äänimaailmaan eikä aiheesta paljon välttämättä ole hyötyä kitistä. Ellei nyt ihan sitten 8-17 ketjuna mesoa? Varovaisesti Mickey Finn-henkinen lihapulla postiluukusta aamuisin eikä kukaan saa tietää mitään. :esmoke:
En mä jaksa ihan pikkuasioista isännöitsijälle valittaa, sillä on varmasti tähdellisempääkin tekemistä. Pitää yrittää puhua naapurin kanssa että hommais sitruunapannan vaikka sille piskille.
Koirien paikka ei ole mikään kerrostalo, siis koiran kannalta:crying:. Ei koira ole keksitty kaupunkiin ja eikä kerrostaloon:). Koira tarvitsee tilaa ja liikuntaa eli maalla sen koti kuuluu olla:thumbup:
En minä asu kerrostalossa :D
No rivitalossa sama juttu:)