:lol:
No, voit sitten kysellä Jassolta tai Temoselta (kyllä, myin hänellekin yhden) jahka kyllästyvät. Maksoin kolmesta H-Atystä facen kirppiksen puolella 46 euroa + postikulut :D
Printable View
Mä just myin 5 Hattya pois. Hinta oli kyllä pikkuisen eri. [emoji4]
Mä myin/vaihdoin useamman joku aika sitte, tuli ikävä niin piti ottaa pois ku oli tyrkyllä :) Pääseepä dualiakin kokeilemaan...
Oli aitoja. 1 Luokkaa ja hyvässä kunnossa kaikki. [emoji4]
Ei taida olla nickin vaihto mahdollista? Keksin omani joskus 10 vuotta sitten ja nyt vituttaa kun on paskasti muistettava... :(
Onhan täällä nimiä vaihdeltu, pistä ViZille YV :)
On muuten riittoisia nämä FlavourArtin tiivarit, tein kaks nestettä missä on tiivaria yhteensä 4-6% ja erittäin hyvin maistuu. Tämä lime-mustaherukka-keksi :drool:
Höh, minä kun luulin että oot Tuukka Temonen :lol:
Etkös Paavo nää mun personal tietoja muka? :eek: Kytillähän on aina oikeus kaikkeen.
No enpäs ollut hoksannut katsoa, mutta kun kerran käskit niin :whistle:
Urkki oli joskus dinosaurusten aikaan kova lehti. [emoji23]
Ensi viikon tiistaina viimeinen työpäivä, sitten ytk:n avuille. Mitähän hittoa sitä keksis, kymmenkunta hakemusta tosin vasta lähtenyt ja odotettuun tapaan ei yhtään kuittausta edes että ollaan vastaanotettu hakemus.
Kotikaffeet.:) Että maistuukin hyvälle.:drool:
Kyllähän pieni Kuume Torstaina, tuntui saatanallisen hyvälle.:yeah: kun hiki irtosi kunnolla. Tiesin heti, et nyt alkoi elintoiminnot pelittämään.:laugh: Sorry, mut mulla hyvä olo vaan jatkuu.:rolleyes: