Onhan ne "mukavia", tosin meinaa vaan aikaa myöten lähteä mopo käsistä - näin ainakin meillä töissä. Jollekin kun teet jekun, niin "kosto" yleensä aina napsun pahempi...
Printable View
No oon mie kovasti dna40 boxia katellu ja kyllähän reguloinnissa omat etunsa on, mutta onhan tää meksu niin pomminvarma laite ja lopulta kuitenkin pieni varsinkin 500 akulla. Nää vempeleet kuitenkin jytää viel 50v päästä, kun taas siitä 200-300€ releestä aika jättää jo vuodessa parissa :D. Viimeinen niitti oli tää in'ax ja silloin se viimein valkeni, että mie oikeesti muuta tarvi :D.
Ja olihan se tiedos et sieltä mesh companylta aina tulee extraa, peltien lisäksi tuli viel lankaakin kerällinen (ei vaan lue että mitä, ohutta se ainakin on), mut yleensä ne on laittanu samaa meshiä mitä on tilannukki, nyt sitten hintsusti erikokoa, niin saihan sitä valoa vasten arpoa että mitähän nää ny on :D.
Itsekin jemmaillut mekaanisia yli tarpeenkin. Myönnän että oli useita Chemesiksiä, mutta nyt kun on 3 G-tube "taskulamppua", niin voi aika luottavaisesti katsoa tulevaisuuteen. Varsinkin kun osia saa kotomaasta. Kyllähän Gene nyt toimittaisi tarvittaessa minun taskulamppuun esim. polttimon yläkiinnikkeen uuden jos kierre menis mäsäksi, tai napin jousen. :D
Katos, sait kanthalia extrana, en oo ennen kuullut että sitä laittavat.
Tein ekaa kertaa miesten coileja, eli 3.5mm .40 Kanthalia 10 kieppiä ja dual coil. MUTTA. en lukenut samalla Ahen pyhää sanaa, vaan surffasin Facebookkia ja pelifoorumeita. :crying:
Kuinka monta Srtupöi meidän ja Vade Valviraa minun on luettava, että synti on annettu anteeksi?
Eiköhän joku vedä lateksit päälle ja anna piiskaa pyllylle kunnes synnit on hyvitetty. http://www.superiorz.club/images/smilies/angry.gif
Ooks mä täällä ihan yksin :sneaky:
Huomenta Höyrypäät.:)
Huomenta vaa tasamaalle!
Lompakko tippunu jonnekkin, nyt pohtimaan että millä vitulla pääsee duuniin.. Ei ole käteistä ja bussilla pitäs mennä. Ei jumalauta.. Tunnin myöhästyn vähintään.
Tämän takia lompakko on hirtetty peukalon paksuisella ketjulla housuihin kiinni :teaching:
Tai ei ole lompakkoa ollenkaan.[emoji4]
Hyh hyh ku on taas viileetä ja pittee vielä lähteä tunniksi tai kaheksi esitteleen työmaata:mellow:. Noh, jos tästä takatalvesta selvitään yhden päivän pakkasilla niin auta ku käydä kärsimässä.
Maalikuu..takalvi. taitaa olla kevät aikasessa tänä vuonna. [emoji4] nyt ei taida kesän lämpimät haitata kun hikoilee.
Jumaliste haluun näistä jakoauto hommista eroon! Maanantaina uuteen haastatteluun onneks!
Hyäment!
Kaffet juotu, aamupala syöty ja taas reippaana kohti röitä. 5 pvä:n päästä voikin taas väsyneenä odotella et koska tää perkele loppuu :D
Tsiisus. H-Attyja ilmaseksi. Kaik män. Haittaa työ harrastusta.