Akkurälläkällä tuuppasin peukalon pään halki luuhun asti. Onneks oli milllin laikka.[emoji4] kipeä kohta. Yleensä onnistun kyl luun murtamaan jostain sormesta. Tai sit pikkusormi on 90 mutkalla sivulle.[emoji16]
Printable View
Akkurälläkällä tuuppasin peukalon pään halki luuhun asti. Onneks oli milllin laikka.[emoji4] kipeä kohta. Yleensä onnistun kyl luun murtamaan jostain sormesta. Tai sit pikkusormi on 90 mutkalla sivulle.[emoji16]
Tulee pelattua nykyään noiden mattopuukkojen kanssa ja aina pelottaa kun oon oikeesti vaarallinen yhdistelmä terävien juttujen kanssa, ja mattopuukoilla on erityisen huono maine. :D
Pfffff..nykynuoria. kysyin ottaisko toiseen päähän kiinni et saan proppailla kattoon kiinni. Oota hetki ku kirjotan loppuun. [emoji33] kiva odotella 3 metrisen peltikotelon kanssa pukin päällä.
Oisit ottanu sen luurin ja heittäny paikkaan mihin aurinko ei paista.
Tein jekun. Pistin toiseen päähän 1 ruuvin ja lähdin paskalle. Sanoin vielä ettet vaan pudota. [emoji6]
Virittelin äsken H-Attyyn katiskasetupin, viimeksi olen viritellyt gennyä joskus 8 kk sitten. Tuli laakista toimiva setuppi :blink: :D
Kermainen on kyl G-putkessa nappi, ei oo turhaa tätäkään kehuttu :eek:.
Katiskalla tulee jonkin verran vedeltyä. Muutamista nesteistä saa sellaiset makuelämykset katiskalla.:drool: Ihan kaikkia ei kyllä jaksais sillä vedellä.
Katiskaa koko ajan ja 24/7, tai no 80% ajasta ainaki :laugh:
Työt kyllä häirittee katiskan käyttöä. Pitäs varmaan vaihtaa ammattia.:thinking:
Jos vuotoa meinaat haittatekijäks niin misteriin katiskat, ei vuoda ja maku paras.
Mulla muutama oma neste, mitkä maistuu Pumpulilla. Vuotaminen 1 ongelma monista. En oikein luota Meshin toimivuuteen, vaikka ne hyvin on toimineet.
Äh, ei jaksa. Hiton flunssa yrittää puskea päälle. Kuppi teetä kouraan ja kuumemittari kainaloon soffalle.
Hmm, mun pitää vissii alkaa tiputteleen niksoja 9mg -> 6mg, meinaa nimittäin vähän karvastella kun nixnaxilla imee ketjussa. Ei ois uskonu et tämäkin päivä joskus koittaa.
Jei Rokulin lähettämät 350 agut tuli. Oli viel valmiiksi ladattuja. 😃
Mitä nyt taas Posti. Kui mulla oli laatikossa kirjattu kirje, ja siihen saapumisilmoitus? Voitte noutaa lähetyksen toimipisteestämme klo 15 jälkeen ja kuori on tos keittiön pöydällä :lol:
Vape mesh company kyl pisti kunnon "jekun" tulemaan tilauksen yhteydessä. Tuli 5kpl tilattuja #200 superfine peltejä ja lisäksi 4kpl #280 peltejä:D. Kaikki samassa nipussa, oli muuten pitkä tuumaustauko kun yritti keksiä että kumpi on kumpaa :D
Nuo Jekut silti mukavia.:)