Kyllä meikäläinen on silicaa käyttäny ihan onnesta soikeena huomaamatta mitään sivumakuja sisäänajon jälkeen, mutta mulla onki suu tuohesta tehty. ^^
Printable View
Kyllä meikäläinen on silicaa käyttäny ihan onnesta soikeena huomaamatta mitään sivumakuja sisäänajon jälkeen, mutta mulla onki suu tuohesta tehty. ^^
Wannabe-prot pyörittelee polkupyöränvaijereista ja kalaverkoista setuppinsa, prot pääsee samaan tulokseen helpolla silicalla :whistle:
Taas ton lässynlään lisäksi voisit kertoa, miten käsittelet sen silican? Mulla alkaa pian konstit loppumaan, taitaa enää keittäminen olla jäljellä :laugh:
Pitäiskö mun ostaa Defu toi sun paska-ato käytettynä hyvällä halvennuksella pois. :lol:
Se tulee kokemuksen myötä.. :whistle:
Se, miten kireälle kanthalin kieputtaa, vaikuttaa tosi paljon makuun. Setuppi voi wickata ihan hyvin ja toimia ok vaikka kaikki olisi persiillään: liian tiukka coili -> tunkkainen ja paska maku, liian löysä coili -> tunkkainen ja vaimea maku. Imo silicalla se on tosi pienestä kiinni mutta kun sen oikean "tension" löytää niin :p
E: Toki jos siinä maistuu joku sivumaku niin sen pitäis kyllä loogisesti ajateltuna toholla hoitua. Tai sisäänajolla.
Mulla on ollut nyt tuo perinteinen kikka käytössä, eli silican ja setupin väliin rautalangan pätkä, ja sitten kun coilit kiristetty niin otetaan se pois. Tällä tapaa saa aika usein just sopivalle kireydelle. Omituisinta nyt on se, että kuivapolttaessa tulee ihan "savua" tuosta silicasta, mitä aikaisemmassa parissa setupissa ei tullut. :blink: Kävin vielä oikein kädet pesemässä huolella ettei niistä mitään tarttunut, mutta eih... Ja tää on ihan selkeä sivumaku, ei tunkkaisuus.
Toinen ekowool+kanthal satsi Agassa. Ensin Vamo sanoo 2,4ohm, hattu irti 3,6 ohm, hattu takaisin ja 5,6ohm. Laskin valosapelin pöydälle hetkeksi ja nyt se väittää että 2,4ohm.
My mind is full of fuck.
aAAaAarRRrrggHhhMuHaahhaÄäööRRrgh.. X-(
Naiset.. Kohta loppuu mun vapottelu perkele kun nyt vedettiin sitten jo sekin kortti pöytään... -> Siwasta norttia sitten vittu ja nämä helvetin vapottelukamat vittuuksissaan myyntiin. No eipä se olekkaan enää kuin ainoa harrastus joka jäljellä ja jota voinut ainakin tähän saakka täällä vielä edes jollakin lailla harrastella..
Tai ehkä tämä kiukku laantuu ennen kuin työpäivä päättyy ja kauppareissu kutsuu.. Ehkä...
Meille on tuo oma ketju naisista purnaamista varten jo. :D http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...ten-vuoro.html
Turku vähentää parkkipaikkoja - Kotimaa - Turun Sanomat
Tää laitto vähän raivoamaan. Siis jumalauta! Vähennetään parkkipaikkoja ja muutetaan niitä maksullisiksi, kun halutaan ihmisten käyttävän julkisia, joiden taksat kasvavat lähes poikkeuksetta vuoden-kahden välein ylöspäin. Samalla myöskin vähennetään bussilinjoja ja siirretään niitä kannattavammille alueille, että tietyiltä alueilta Turusta ei vain pysty käyttämään bussia, koska A) Se kulkee kerran tunnissa jos sitäkään, B) se bussi kulkee sellaisina aikoina, että klo 8 kun on päästä toiselle puolelle kaupunkia, niin joudut lähtemään klo 6. Samalla myöskin pitäisi kauppatori repiä aukia ja saada sinne parkkihalli, ku kerran muillakin kaupungeilla on, vaikka torille pääsee jo vaivaisen <10m kävelyllä jo olevasta parkkihallista. Ainoa hyvä puoli Turussa on, ettei täällä ole kauheasti oman tulevan alan suuria yrityksiä, niin voi hyvällä mielellä muuttaa pois. X-(
Kappas.. Näköjään meinaavat tehdä Turusta seuraavaa Helsinkiä..
Helsingissä sentäs pääsee joka paikkaan todella nopeasti julkisilla. :mad:
HAH!
Vitut pääse; meiltä menee 2 kertaa tunnissa bussi Helsingin keskustaan ja lentoasemalle - mihinkään muualle on turha kuvitella menevänsä julkisilla, paitsi keskustan kautta vaihtamalla.. Jos mä esim. haluaisin mennä julkisilla kaverille, joka asuu ~7 kilsan päässä, niin matka-aika ois pauttiarallaa 1.5 tuntia, jos bussit sattuu menemään sopivasti.. :rolleyes:
Jotenkin on kovin yleinen harhaluulo, että pääkaupunkiseudulla julkinen liikenne toimis jotenkin hyvin.. Toki se toimii, jos itse asuu ydinkeskustassa, mutta muuten poikittaisliikenne puuttuu lähes täysin.
Edit. On siihen ihan syynsä, miksi olen julkisia käyttänyt tasan 2 kertaa sen jälkeen kun sain ajokortin. :laugh:
Lentoasema ei ole Kehä III:n sisällä.. ;)
:laugh:
Mulla auto seisoo ihan turhanpanttina pihassa, nykyään käyttöä ~ kerran kk, muuten julkisilla. Charun huutelee sieltä susirajan tuntumasta, se on eri asia ;)
Pitää ihan periaatteesta enää pitää autoa kun on yksi koko taloyhtiön viidestä (5) autopaikasta saatu niin ei voi luopua :lol:
Asun mä sentään Kehä III:n sisäpuolella. ;)
:lol:
Mut se nyt on jo nähty, ettei Turusta saa toista Helsinkiä edes tekemälläkään. Eräskin suuri monikansallinen firma ku ajatteli laittaa haarakonttorin Turkuun, niin parkkipaikat ja Suomen sisäiset kulkuyhteydet ylittivät prioriteetissa kulkuyhteyden Tukholmaan ja laittoivatkin toimiston Tampereelle (täällä ajatellun toimiston parkkipaikka politiikka olis ollut 60€/auto/kk yksityisellä parkkivalvonnalla, että kiva summahan siitä tulee kun ajattelee, että olisivat tarvinneet useamman kymmentä parkkipaikkaa).Turku tekee itselleen ihan helvetisti hallaa yrittämällä matkia Helsinkiä, täältä kun puuttuu ne pari ihan "pientä" bonusta mitkä Helsingillä on eli pääkaupunki-status ja vilkasliikenteinen lentokenttä, josta yhteydet muuallekkin kuin vain kotimaahan ja muutamaan turistirysään.
Buuhuu, voi teitä raukkoja. Mä joudun taikomaan oman auton jostain ihan siksi, että Outokummussa ei oo ollenkaan paikallisliikennettä. Koulussa tiedetään tää vallan hyvin, ja silti mun työssäoppimispaikka on 12 kilsan päässä. Minä maratoonarina ne mua pitää? Ainoa bussi jolla pääsis on pikavuoro Outokummusta Tuusniemelle, lähtöö kuuden maissa aamulla, takasi ei sitte pääsekää. Ennenkö myöhään illalla. Ja koska pikavuoro, eikä opiskelijakorttia tai muuta dokumenttia, niin useempi euro/sivu.
Eikös tommonen pyrähdys mee teikäläiseltä jo coopperin testissäkin? :D
Ihme velliperseitä!
Mitä siitä olis, jotain 15 vuotta aikaa kun olin yläasteella. Silloin jo kun koulu alkoi yhdeksältä niin astuin bussiin kello 07.00.
Kaks tuntia sai istua joka aamu linkas.
Ja kotimatka kesti aina vähintään tunnin, jos kierrettiin "toista kautta" niin 1:30h.
Oli hieman viisaammin järjestetty kotiinkuljetus kuin oppilaiden keräys.
Kylän keskustaan meni päivän aikana tasan yhden kerran linja-auto aamulla kilometrin päästä kotoa.
Jos halus vilkkaammin liikennöidyn tien varteen niin 5km oli mentävä pyörällä pysäkille.
Voisin kuvitella että nykyään tuo toimii vielä huonommin.
Paskemmaks menee vaan kokoajan. Oon nyt jonkun aikaa koittanu turusta etsiä keskustasta asuntoa. Auto kun löytyy niin pakko karsia alueita pois aika rajusti. Ihan keskustaan ei voi ollenkaan muuttaa ellei satu sellasta taloa löytymään mistä saa varmasti autopaikan. Noikin tuntuu aika harvassa olevan. Ja vaikka jossain kerrostalossa olis autopaikkoja sisäpihalla niin niitä on sit tyyliin se 5-10 vaikka talossa olis asuntoja monta kymmentä.
Tai sitten taloyhtiössä asuvat mummot hamstraavat parkkipaikat vierailevia sukulaisia varten. "Noku tytär pääsee helpommi tänne".
Tuohonkin on pykälät. Autopaikkojen pitää kiertää ja sillä onko omistusasuja tai vuokralainen ei ole merkitystä.
Ilkeetä :crying:
..ja sit jotkut kusipäät seisottaa autoa niillä paikoilla turhaan :rolleyes:
Oikeastaan just tosta syystä ollaan luopumassa autosta. Meidänkin taloyhtiössä noille autopaikoille on muistaakseni noin 15 asunnon jono ja tuntuu hippasen tyhmältä pitää sitä kun auton käyttö on niin pientä. Ehkä jollain muulla se pääsee vähän aktiivisemmalle käytölle.
Meillä syötiin kuivattuja porkkanoita karkkipäivänä ja koulumatka oli 25km, se juostiin takana jolkottelevia karhuja peläten.
Mutta ärsytykseen.
Eukko päätti ostaa askin ja alkaa poltella.
Kuulemma höyryää välillä ja polttelee välillä.
En aio moista sontaa sietää, joko poltellaan tai höyrytään. En tunnusta välimuotoa että autolle kävellessä poltetaan nortti, autossa höyrytään, sitten päämäärässä nortti, ja sisällä taas höyryä.
Myyn kaikki laitteet talosta vittuun jos tosiaan norttia meinaa vetää.
Kärsiköön sitten kaikki miinukset (ulkona hyppelyt pakkasella ym.)
Pakko olla auto Pohjanmaalla, noi jääkarhut tuppaa olemaan nälkäisiä.
...Onneks sentää koulumatka oli hemmetin lyhyt :laugh:
edit: meni liian synkäksi vitsi...eli poistettu kokonaan...
Mikä on tuo koulu, mistä kaikki puhuu? :confused:
Se on se paikka, missä oli paljon lapsia ja missä opeteltiin polttamaan tupakkaa pensasaidan takana :)
Pistin itekkin auton myyntiin, kun siitä alko vaan olee enemmän haittaa kuin hyötyä täällä Helsingissä lähemmäs keskustaa muuttaessa. Jos ei ollut akku tyhjänä niin sitten joku simpanssi potkinu klommoille tai yrittäny ruuvarilla päästä sisään. Ja tähän päälle vielä ne parkkipaikan ettimiset kadunvarresta.
Jos johonkin ei pääse helposti julkisella ilman vaihtoa, ei sinne myöskään ole mitään tarvetta mennä. :teaching: