Lössi on kuraa jos ei osaa käyttää. :D
Printable View
Lössi on kuraa jos ei osaa käyttää. :D
No kyllä sitä osaan käyttää ja oon käyttänytkin iron toolilla. :D mutta tykkään enemmän pusseista.
3 tunnin päästä alkaa hiihtoloma. :cheers::esmoke:
Nestettä menee enää 1.6ml päivässä, ja 900mah akku kestää koko päivän :yeah:
Meinasin jo avautua ärsytystopicciin että shitella hautonut päivän verran pakettia tuossa muutaman kilometrin päässä mutta saapumisilmoitus napsahti just puhelimeen. :wheee:
Kerrankin osaavat siis jopa tehdä työnsä siellä.
Mitäs tilasit? :esmoke:
Viikonloppu. Eka kokonaan vapaa viikonloppu sitten tammikuun puolivälin. Ihanaa. Tai noh, yksi pikkuesittely pitäisi kirjoittaa, jos jaksaa.
Huomasin tuossa pari iltaa sitten, että tiirailin modeja ja samalla yritin toistella itselleni, että ei semmoista tarvi oikeasti. Ja nyt vaikuttaisi siltä, että tänään kotiutunut Twisti istuu käteen sen verran hyvin, että hetkeen ei toivottavasti tarvitse modeja vilkuilla. Josko tää ei siis ihan kokonaan lähtisi lapasesta.. :rolleyes:
Tänään viikko täyteen ilman ensimmäistäkään analogista, ja sen kunniaksi onnistuin väkertämään pumpulista uuden wickin EVOD:iin.. Ei nyt välttämättä mikään maata kaatava suoritus, mutta ensimmäiseksi kokeiluksi oon aika yllättynyt miten hyvin se toimii.. xD
Näinhän se on. Ja kannattaa aina pitää mielessä, jos toimii - älä koske! :esmoke:
Niin mainitsitkin jo siitä tuolla puhelinketjussa. :esmoke:
HOUSE OF CARDS SEASON 2 :wheee:
Löytyi melkein täysi pullo Fresh Virginiaa, oijee tää on hyvää. <3
Viikko täyteen ilman analogisia.. Aika ostaa joku hieno carto/tankkki/clearo tms lasinen, ehdotuksia? :D tulis ton tulevan zmax v3 nokkaan ku kotiutuu
510 PYREX DCT-tankki SMOK 6ml lasiputkella
Boge 510 2,0ohm LR XXL 50mm kartomisaattori
Ja jotain jolla rei'ittää nuo kartot. Tai sitten
Boge 510DCTS 3,0ohm SR XXL 50mm "slotted" kartomisaattori DCT-tankkiin
Toimiessaan PT2 on tosi, tosi hyvä. Mutta sen kanssa on myös huomattavasti enemmän ongelmia. Ite oon henkeen ja vereen kartomiehiä, jos RBAt unohdetaan. Mutta en oo kokeillu noita valmiiksi slotattuja tai punchattuja, niissä on vanu eri tavalla ku tavallisissa ja siitä on tullu ongelmia. Karton kanssa jos on ongelmia, se pitää vaihtaa, no can do. PT:n kanssa jos on ongelmia, jotain voi yrittää tehdä jos osaa ja kykenee. Tähän päälle tilavuusero, niin mun mielestä karto on parempi. :)
Jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi. Minulle on taas palannut usko bottom coil clearoihin, kun PT3 pelaa nykyisten liemien kanssa. Ynnä että niin aspiren kuin kangerinkin atot saattavat maistua hetkellisesti hieman palaneelle jos liikaa sähköä antaa, mutta karto maistuu suunnilleen kuolemalle aina ja iankaiken jos se kerran kärähtää.