Osaatko tarkentaa, lisää pumpulia, vähemmän, tiukempaan? Mikä on auttanut sulla?
Printable View
Osaatko tarkentaa, lisää pumpulia, vähemmän, tiukempaan? Mikä on auttanut sulla?
No ite oon tykänny laittaa suhteellisen vähäsen sitä. Eli sen verran että menee pehmeesti läpi coilista.
http://img.tapatalk.com/d/14/10/24/tabe7e7e.jpg
http://img.tapatalk.com/d/14/10/24/y4eqa6um.jpg
http://img.tapatalk.com/d/14/10/24/uge4utyv.jpg
Puuvillanmiehen enkelin häpykarvaa saapui 20$ paketti.
Sangen kiintoisaa tavaraa. Pitkiä kuituja ja materiaali on kuin hienoa, silkenpehmoista karvaa.
Tuntuisi wikkaavan ok eikä sivumakuja tuntuisi olevan.
Sinuna reklamoisin. Kyllä aidossa Enkelin karvassa nyt jotaan sivumakuja on oltava. :)
toi angelhair vaikuttaa kiinnostavalta
Onkohan tuo samaa tavaraa, jota sain festeiltä Vape-reseptien heebolta? Koitin yhen setupin ja maistui villasukalle.
Ainakaan tässä ei villasukka maistu (tosin ei ole maistunut millään muullakaan), mutta tuntuisi, ettei turpoa täyttämään coilia yhtä hyvin, kuin muut vaihtoehdot, johtunee tosin tuosta rakenteesta.
Vähän samannäköistä on kun putkiliitokseen kitin alle pyöriteltävä pellava/hamppu.
http://ilmashop.mycashflow.fi/tuotek...a%20hamppu.jpg
Tuossa tosin sen verran ominaishajua ettei tähän touhuun todennäköisesti sovellu :D
Uteliaisuus voitti älyn :). Pitäähän se vissiin sitten vain oma efortti tuoda näihin testailuihin. Erikseen vielä keitin lampaanvillan. Ensimmäisen höyryhiukkasen osuessa suuhun meinasi kaiffari lentää hyyyyyvin kauas pelkän refleksin voimasta. Muotoillaan nyt näin, että en suosittele lampaanvillaa...enkä mitään muutakaan villaa. Pysytään nyt vain niissä Japski pumpuleissa ;). Eipä mulla muuta...
Saipa japanialaisen puuvillan kans harjotella, et sai wikkaamaan sen yhtä hyvin kuin normi luomu puuvilla. Oletin sen wikkaavan paremmin mut eipä se ihan niin yksin kertasta ollu. Noh maku on kuitenkin hyvä ja nyt wikkaa kivasti kaiffarissa yli 20W tehoillakin. Nalippo maistuu siltä ku pitääkin.
Ite oon kaiffarin ja japskipumpulin (mesh companyn "versio") huomannut että paljon tarkempaa sen määrän kanssa kuin aikaisemmalle pumpulilla. Olen ite saanut toimimaan joten kuten kun laittanut kohtuu tiukan paketin coilin sisälle ja sitten dekillä asetellut pumpulin päät niin että eivät ole ollenkaan nesteurien kohdalla vaan siinä dekin sisäreunassa kuitenkin niin että koskevat dekkiin.
Ehkä pitäis harkita paluuta vanhaan kun tuntuis että vaikeampaa setupointi ja en ole tuohisuuna maussa kummempaa eroa huomannut. Parannusvinkkejä setupointiin kelpais siis myös tänne.
Pitkään se kesti että sain kaifarii tehtyä micron pumpulilla. Toimiihan tämä yhdistelmä, turhan kauan tullut pantattua tätäkin kokeilua :D
ite en oo kohdannu tossa japsipumpulin setupoinnissa mitään eroavaisuutta normi pumpulin kanssa puljaamiseen.Paitsi ,että wikkaa paremmin ja ei ensinmäisen 8min ajan maistu sukalta,kuten normi pumpuli.Oon aina kaiffarille tehny setupin näin : tungen coilin läpi niin paljon pumpulia ku aan menee ja siten painan pumpulit pois nesteurien päältä.toimii kuin junan vessa,eikä anna jälki dry hittejä ;)
Yhdessä PBusardon videossa oli hyviä vinkkejä japsipumpulille: https://www.youtube.com/watch?v=7q3emfPj48s&t=1666
Olen väsännyt vasta yhden wickin ja ainakin se toimi paljon paremmin kuin normaali pumpuli - wickaa paremmin ja maku on parempi
eipä busardo mitään kovin päräyttää tossa kertonut pumpulin käsittelyyn liittyen xD I learn a new thing(ja ruuva chimneyn kiinni ja napsasee pumpulit sitä myöden) ..... :D
Osaako joku heittää arviota mitä setupille pitäisi tehdä kun höyry tuntuu pumpuli / micron kanssa kuivalle, makuakin voisi enemmän tulla, palaneen makua ei kuitenkaan ilmaannu ?
Setupin kyllä tarkistin ja pumpulit pysyy kosteana oikeinkin hyvin.
Kertokaa mikä on vituillaan. Tein magmaan singlecoilin 1,2Ω ja jos mennään yli 22w, ni alkaa maistumaan lämmin villasukka / klearoiden palanu ato. Nesteenä on 100VG VCV: Summer sweet. Eikö toi jaksa wickaa?
Pumpulilla makua ja höyryäkin alkanut löytymään kun setupoinnin kikat valkeni. Pumpulin makua vain ei saa hävitettyä vaikka useampi kaifarin tankillinen mennyt läpi. Pumpulit vaihdoin juuri ja vanhat oli aikalailla mustuneet, normaaliako ?? Uusi setuppi maistuu taas mukavan pumpulimaiselle, silicakin melkein paremmalle :crying:
Toiset on vaan kait toisia herkempiä maistamaan tuon pumpulin, itse en sitä ole maistanut mistään pumpulista pirkka-japanilainen hypetys pumpuli akselilla, jos vaan wikkaa kunnolla.
Toi mustuminen kyllä viittais vähän kuivana käymiseen, vaikka kyllä jotkut nesteet karstaa/mustuttaa aika tehokkaasti pumpulit coilin sisällä.
Mitä pumpulia käytät?
Mä oon tullu siihen tulokseen kun oon kokeillu nyt mujia että kyl se pharma care on vaan moninkertasesti helpompi saada toimimaan. En vaa saa mujilla skulaamaan vaikka kuinka yritän, tuntuu jotenki tosi paljon karheemmalta ku pharma
Jotkut on kyllä kertoneet maistavansa pirkasta makua ja vaihtaneet esim. tuohon pharmacareen jota itsekkin käytän eniten. Mä en osaa sanoa siitä mausta mitään, kun en sitä tuohisuuna pirkastakaan maista.
Pharmacaren valmiiksileikattu on kyllä hyvä, siinä on just sopiva se lappu nypätä soiro, drippereihin menee hyvin leikkaamatta ja kaiffariin ym. kun puolittaa sen soiron ja pirkkaa paremmin kuidut samaan suuntaan
Ihan kiinnostuksesta on kyllä tulollaan cellu cottonia aka rayonia, dripperissä oon käyttäny japanialaista hypetyspumpulia, mut itsekkään en sitä kaiffarissa/orchidissa oikeen saanu skulaamaan.
Rayonia tuli tänään. Toimi hiton hyvin niin kauan, ennenkuin *poff* wickaus loppu. Purin setupin näkyviin ja turvonnut ehkä kolme kertaa isommaksi kuin kuivana. Saksilla kun napsi liian pois, niin taas wickaa. Aika riittoisaa siis :)
Onkos kellään vielä kokemuksia tuosta Vape-reseptit.fi kauppaan tulossa olevasta fiber freaksista?
Onkohan samanlainen hypetys (ja lopulta monilla pettymys) odotettavissa tämän kohdalla, kuin oli esim. rayonin kanssa? Vai voisiko tämä kenties olla oikeasti pumpulia parempi wikkimateriaali? :thinking:
Tarviikos nyt tuosta vapemeshin japski pumpulista ottaa ns ekat kerrokset pois vai voiko semmosenaan käyttää?
Pitääkö Muji pumpuli keittää? https://kauppa.vape-reseptit.fi/prod...to-frontpage-3
Ei tarvitse keittää
Mujilla oon vedellyt ny kai kuukauden ja soivaa kamaa. Plus ilmaista Stealthvapelta. :smoke:
Ostin tossa jokin aikaa sitten ego2:sta mujia ja eri setupeista huolimatta jokin häiritsevä sivumaku siinä on.Onko jollai vastaavia kokemuksia tosta ego2 mujista?
Kiitoksia vastauksista, oma "ongelma" siis oli vain nesteessä mitä käytin ku maistu hassulle
Ite olen tavannut ottaa kummaltaki puolen sen päällimmäisen kerroksen pois. Kuinka paljon, niin se riippuu taas itse soiron leveydestä. Saattaa olla hyödytöntä hommaa, mutta ite katson sen helpottavan wickin pyöräyttämistä muotoonsa. Tai siis painelen sen,ei paljoa kannata pyöritellä,menee muuten solmuun ja siihen loppuu nesteen kuljetus kyky.