mielenshiintoista... meinasikko väsätä videon asian tiimoilta?
Printable View
mielenshiintoista... meinasikko väsätä videon asian tiimoilta?
yllytä ny perkele yllytyshullua :d
Otanpa tässä lisää kaljaa ja seuraan tilannetta... :D
Kerropas osottees niin osataan laittaa apua ennen kuin menee sormi sinne minne ei valo paista.... :D
metsämiehenkatu 25
78200 varkaus
ja juu tää saa olla näkyvissä. sen verran kertaan omalla naamalla pullistella
ON SE ÄIJÄ !! :D
eipäs anneta hienon ketjun kuolla :D
bilemusicc
Avicii vs Nicky Romero - I Could Be The One
https://www.youtube.com/watch?v=bek1y2uiQGA
Kaipa sitä pitää uuden känniketjun kunniaks vähän ottaa :D Ei kyl saatana teitin kanssa :D
hieno ketju , jospa nyt kuitenkin tsätin puolelle -
Joko se Urdu hyyty? :D
jahas, miten urdulla krapulakeijuja kämpässä? :D :esmoke:
ps. elkääkä kerjätkö nesteitä, lähetän niille keille lähetän jos edes olen koskaan lähettänyt tai tulen lähettämään :D
Urdu sai yleisön mielenkiinnon heräämään? :DLainaus:
Alkuperäinen postaaja luuponen
jaa taas vaihteeks ilmasia leffoja suomisubeilla, how long can we go?
finelokuvatPISTEcom tai jotain ja jotain...
:antismoke:
eiku finelokuva dot com :esmoke:
sinneppäin, uutisia lukeva löytää ja guuglaaja myös...
:P
Muista enää mainitsinko jossain topikissa mutta:
Tulipa vietyä eilen lähipubin omistajalle kokeiluun
minilava 2.1T
2*18350
tr-oo1
bogeja kasa
3 nesteputeloa
sovittiin että käyn lauantaina kattomassa pärjääkö ilman tupaskaa ja tilataan herralle omat jos kiinnostuu.
Tämäkin idea lähti liikkeelle kun tupakkipaikalla herra sanoi että höyryä sisällä jos haluut ja alettiin sitten jauhamaan asiasta.
Elikkäs, hyvää huomenta! :esmoke:
Tää on taas niin sellainen päivä, mutta hammasta purren hymy huuleen että emännällä on kivuton siirtyminen seuraavalle vuodelle. :D
Mä alan tällä erää olla siinä vaiheessa jossa huumori loppuu ja synkkyys alkaa. Vielä oon ollu kohtelias, sillee vanhalla hyvällä tavalla herrasmies, niin kaikki ei oo menetetty. Sitten kun valitus ja kohteliaisuus loppuu niin tietää että tilanne vaatii toimenpiteitä.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja luuponen
Se on hyvä tunnistaa pahoinvoinnin merkit ja ero pelkkään vitutukseen, voi ennakoida.
Perkele, tässä ku hullaantunu RBA-kamoihin niin unohtanu mistä siihen tultiin. Nyt pöhisee DCT ja LR XL-boge Lambolla, ja höyryt on vähintään tyydyttävät. Miten se on silti mahdoton ajatus luopua noista higher end-vehkeistä ja laittaa vaikka Provari ja parit tankit tilalle?
Mä oon tästä jauhanu täällä ennenki, mutta en oo kysymällä tai itsetutkiskelun keinoin löytäny tyydyttävää vastausta. On se kumma..
Saattaa just olla, että kohta on Atmomixan #250 Somniumilla myynnissä. Alko just vituttaa meshivehkeet sen verran.
^ mä olen varmaan jo sata kertaa vittuuntunut näiden RBA:n kanssa räveltämiseen ja tuntuu mukavalta kun tempaisee vitutukseen höyryt kunnon Bogetankki virityksellä :D..toimii saatana aina..
Olisko ollut just tuon jälkeen ku tipahti jalalle ja meni Somniumin lasi paskaksi. :DLainaus:
Alkuperäinen postaaja Hellraiser
Odottaisin sähkötupakalta sitä että lopussakin ilmestyis kaupallinen esavuke joka on helppokäyttöinen, halpa, idioottivarma eikä sitä tarvi olla rassaamassa ja räpelöimässa..käyttö pitäis olla yhtä helppoa kuin normitupakan :D..toivon mahdottomia koska siitä hyvästä ja halvasta pitäisi saada kunnon höyryt ja sitä pitäisi pystyä käyttämään haluamallaan enesteellä...joku tietysti hihkaisee että se on jo keksitty..vitut sanon minä ;)
On se, eRoll nääs.
Kaikkea ei voi saada, mutta tuossa on kohtuu hyvä paketti.
Itseasiassa olen tässä toisella silmällä seurannut teidän eRoll keskustelua ja testauksia Esan kanssa että olisiko se viimeinen naula päähäni tällä tiellä ;) ..kaverilta kokeilin Janty Neo automaattiakulla ja en oikein pitänyt..eeikä nyt oikeastaan paljoa tarvis tuotetta pidemmälle kehittää..
Tuo Janty NEO automaatti toimii Puromizerin kanssa, ovat tehty toisillensa :)
Tuon ilman kikkailua osaston voit melkein unohtaa muiden osalta ;)
Jos drippailu onnistuu, niin EM510 1,5 ja 510automatic(+pcc) on toimiva setti !