Onko mitään vinkkejä miten tuon normi subtankin vuotaa tuolta pohjasta. Tuohan on vissii aika monillakin ongelmana mutta oiskohan täältä mitää apua tuohon
Printable View
Onko mitään vinkkejä miten tuon normi subtankin vuotaa tuolta pohjasta. Tuohan on vissii aika monillakin ongelmana mutta oiskohan täältä mitää apua tuohon
Onko vinkkejä mistä kannattaisi ostaa, ja onko muuta eroa minillä ja nanolla kun kokoero?
Mistä noita o renkaita sitte voisi saada? Katsonut myös tuolta netistä vähän lisä tietoa tuohon vuotamiseen ja löysin tälläisen että täyttäisi sitä pre build coilia enemmän vanulla nii pitäisi lopettaa tuo vuotaminen.
Vaperesepteillä on ainakin myynnissä noita tiivisteitä.
Muttaa saako mistä tiivisteitä tuohon normi subtankkiin
Onko tuo fasttech nyt ainoa paikka mikä noita o renkaita laittaa? Ja rba basejäkin tarttis yhden ylimääräisen. Fasttech on ainakin ainoa paikka listä näitä löysin. Huonosti ainakin osia on subtankkiin
Ite olen ainakin ollu tyytyväinen tähän kokoonpanoon, iStick 50w + kanger subtank :D
Onko muuten suurta eroa kaupallisilla päillä vs RDA? Tuota RDA-käyttöön harkinnut. Ilmeisesti suhteellisen helppo tehdä setuppi?
Samma här, ei oo hinnankiroissa nämä valmiit atopäät niin en jaksa RBA:n kanssa pelleillä.
Itse käytän mieluummin RBA- päätä, mun mielestä helppo tehdä setuppi ja maku parempi kuin valmiilla atopäällä. Mutta kuten ylläolevista kommenteista ilmenee, niin mieltymyksiä on monia. Suosittelen ainakin kokeilemaan, sittenpähän tiedät kumpi sinulle parempi. :)
En mä siitä toisesta (sun tuunaamasta) luovu, pidän sen siltä varalta jos joskus loppuu valmiit atopäät. Lähetän kyllä seuraavatkin jos vielä subuja ostan :D
Noup
Tällä :)
http://images.tapatalk-cdn.com/15/04...105bfdb9f7.jpg
Kyl tohon puree muukin ku timangi ;)
Asuisit lähempänä niin myisin sulle autotallin täyteen rojua ;)
Rupesi kyrsimään jatkuva pumpulin vaihto rumba Minin RBAhan, joten laitoin pesään U-meshin kiedottuna 0,35 kanthalilla, ohmeja tuli 1,09. Ensi hyöryt 26 watilla ja vikkaa mukavasti 80% vg litkua.
Tekee ensin coilin ja laittaa mesh pötkön läpi avaa hieman pakettia -> pulssitus -> leikkaus ja pytty paikoilleen -> pulssitus tarvittaessa -> topcäp paikoillee -> nauttimaan
Osaisiko joku suositella sopivaa drip tipiä Subtank miniin mouth-to-lung -tyyppisen vapottelun mahdollistamiseksi? Tankin mukana tulevalla driptipillä höyryttely menee lunghittaamiseksi pienimmälläkin ilma-aukolla, eli imuvastusta pitäisi saada vielä lisää muilla keinoin.
Millä saa tuon "paukahtelun" atosta (imiessä) pois?
Liite 21847
Tuossa kuvatusta u-mesh subtankissa, laatu aika heikko kun kännykällä otettu.
Minä tein ensin neulan ympärille suoran meshpötkön, sen päälle sitten rullasin kantahalia ja tohon avulla taivutin pötkelön U-muotoon. Pötkön pituus pitää olla sellainen että päät lepää litkureikiä vasten, parikin kertaa sai duunailla ennekuin pötköstä tuli sopivan pituinen mutta nyt ollut sen reilun vuorokauden ajossa eikä ole vuotanut ja pelittää ihan hyvin alle 30w teholla. Paras maku tulee 26w + tankissa keskisuuri ilmansäätö.
Liite 21851
Niin ei siis vuoda jos muistaa laittaa hatun päälle ed. kuvan jälkeen se unohtui :crying: ja nyt meni ato pesuun ja kuivatukseen ja otin samalla toisen kuvan 10w tulituksesta, yhä valitan laatua mutta valokuvaus ei todellakaan ole minun leipälajeja.
edit: Kanthal kieppejä tuossa siis on enemmän mitä kuva antaa ymmärtää en osaa sanoa monta niitä tuli kieputeltua kun en ole lukulaseihin vielä nöyrtynyt ja tytär jo goisimassa joka yleensä minua näissä asioissa jeesailee..
Rupesihan tuo mesh pelittämään nuilla ohjeilla:D (toivottavasti pitkään)
Liite 21868 Liite 21869 Liite 21870
Coil ei ehkä meshille paras mahdollinen...(otin pumpulit pois ja tökkäsin katiskan tilalle) 3*0,25 twistattuna 6kieppiä 2,5mm 0,9Ω