Oho :thinking:Nyt pitäs varmaan keksiä uus ylläri, kun näytti napsuvan 8000 viestin raja rikki.:unsure:
Printable View
Oho :thinking:Nyt pitäs varmaan keksiä uus ylläri, kun näytti napsuvan 8000 viestin raja rikki.:unsure:
Pitäiskö laittaa veikkaus milloin tulee kymppitonni täyteen?
ööö..ei kannata. :lol:
Höh. Miten mä voisin sinusta ohi mennä.:crazy:
Sullahan melkein 3 vuoden etumatkakin.:thinking:Tosin mulla ADHD. :wheee:Kohta rupee muuten oleen ukko elämänsä kunnossa.:yeah:
Taitaa tällä hetkellä olla alamäki ja jarrutkin hukassa.:eek: Ei kait sekään haittaa.
Kymppitonni tullee täyteen vapun tietämillä, paitsi jos tahti vielä kiristyy.
Jasso voi lohduttautua ajatuksella, että "ei se määrä, vaan laserinterävä laatu" :D.
Mä veikkaan, että yksi selitys taas samalle on joku työperäinen. Ensin on haettu rakennusprojektiin seudun parasta timpuria, ja taas sama kutsuttu paikalle. Sitten on haettu laadukkainta katontekijää, ja taas sama tyyppi. Jne.
Pitää säästellä seuraavaan ylläriin, eikä kaikkea voi edes kertoa.:rolleyes:
:laugh: Eipä taida olla. Ettei vaan olis sun mielikuvitus, tehnyt temppuja nyt.
Vanhempana ne parhaat jutut vasta mieleen tulevat.:laugh: Siis 25 ikävuoden jälkeen.:whistle:
Aina oppii uutta. Joskus aikoinaan kirosin 2000€ Veronmaksua. Eräs Suomalainen yrittäjä totesi siihen. ole tyytyväinen että saat maksaa, niin olet tehnyt tulosta.:)
Joskus kun on oikein vittumainen työmaa. Mun ajatus on tehdä äkkiä pois, niin ehkä seuraava on mukavempi.:) Mitä vähemmän kitisee ja valittaa, sen helpommalla pääsee.
Puoli Vuotta esim: huonossa työssä on hyvä kokemus tulevaisuuden varalle. Paremmassa paikassa jos tulee huonompi hetki, voi muistella vanhoja.:unsure:
Niin se on! Aina pitää pystyä vähä kestämää lokaa. Ei se elämä ruusuilla tanssimista oo!:D
Olis tuplakokkaukset. Litkuja kohtuuttomasti ja ruokaa sopivasti.:lol:
Kesäajassa oltaisiin. Silloin alkaa yleensä, pikkuisen säpinää työrintamalla.:wheee:Onneksi on aikaa vielä, noin Kuukausi sesonkiin.:thinking:Kerkiää järjestelemään asioita valmiiksi. :popcorn:
Onkohan Antilla liemet riittäneet.:confused: Vai makaako jossain ojan pohjalla nyt tuskissaan.:thinking:
Auts...tosimiehet vetää kiukulla loppuun.[emoji123]
:teaching: Tuossa kohdassa kärsivällisyys palkitaan huomenna.:) Maistuu muuten Rööki karmealta. Pelkkä hajukin oksetta. Käy nuuhkimassa tuhkakuppia ja mieti mikä maku on.:facepalm:
Nuuhki nyt sitä Tuhkakuppia vaan, ni ei tule mielitekoja.:teaching:
Höh. Tullut huolimaton ku oli yli 50 asunnon talossa liian pitkä puutelista. 3 kpl oli peite tulppia unohtunut.[emoji33]
Illalla emolle vihta kouraan ja käsket vähä rankasta kun näin pääs käymään [emoji48]
Mut viime yö oltiin jo käsiraudoissa.[emoji33] eikö mikään riitä.[emoji50]
Se Kaffelitku vieläkin vääntämättä. Kiukuttelee eikä saa kunnolla haettua makua.:) Pitää koittaa muita konsteja.
Jos tasamaa onnistuu vääntämään kunnon kaffelitkun ni mulle heti ainakin litra tulemaan [emoji1]
Koiteltu ollaan. Ihan kun päätä hakkais seinään. [emoji8] kerrankin haastetta. [emoji23]
Tuntuu turhalta tällaiset työpäivät. Pitäis saada tehdä jotain, eikä vaan tuijottaa ja odottaa toisten töiden valmistumista.[emoji33]
Liite 21686 Opetettiin Stinkulle työmaalla oloa.;)
Vanha Dewaltti.:) Oli rentouttavaa käydä parvekkeella kouluttamassa Stinkkua.:popcorn: