-
Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.
Ootko muuten huomannu meillä noi 306 ja bridgeless atot. Tosi hyviä höyryttelyyn/drippailuun ja näkyvät maailmalla olevan supersuosittuja.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
korsu
Eipä ihme että suuhun kusee. Karton vanu/ilmaputki ylettyvät hyvä jos puoleen väliin, eli jos yrittää tankin koko kapasiteettia käyttää niin ei pieni tuppo vanua pysty yhtenevien astioiden lakia kumoamaan. Mutta silti, ei paha hinta kuitenkaan kahdesta muuten toimivasta tankista ja onneksi otin askin xl bogeja samaan konkurssiin.
Niin ja kysehän oli nuista kahdesta muovipäätankista ovaalireikäkartoilla ja metallitipeillä könttänä, mikä näkyikin olevan ohimenevähkö tarjous...
Eivät ole kartoja ensinkää... ovat dct karton kuoriin laitettuja ce2 clearoja, täyttö siis suoraan tankkiin ja antaa hetken imulankojen imeä mehua!!!
E:
Iha ok sellaiselle höyrypäälle, joka ei mitenkää useista yrityksistä huolimatta saa karto tankkia pelaamaan. Volttia ei kyl hirveitä kestele..., alle neljän ok! Herkkiä vuotaa, vaatinee mingin tai vastaavan tipiksi pitää tankin putkea paikallaa koska oletus tippi solahtaa turhan helpolla läpi tankki putkesta. Toisaalta näitä vaivaa kaikki normaalit ce2 ongelmat vaa eipä nää paljoa makselekkaa!!!
-
En nyt ymmärrä miten tämän carton ce2:seksi sait luokiteltua, en tosin ole purkanut cartoa ja verrannut esim bogeen. No oli kuinka tahansa
itsellä ovat toimineet siinä missä muutkin (kaikissahan höyrystimissä
on muutama ongelma, ne joko vuotavat, syöttävt liikaa nestettä, syöttävät liian vähän nestettä maistuvat muoville, maistuvat palaneelle
jne). Noh kartohan on kulutustavaraa ja joudut sen melkopian joka tapauksessa vaihtamaan. Sain näitä lisää ja pidän hinnan tässäkin erässä edullisena.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
En nyt ymmärrä miten tämän carton ce2:seksi sait luokiteltua, en tosin ole purkanut cartoa ja verrannut esim bogeen. No oli kuinka tahansa
itsellä ovat toimineet siinä missä muutkin (kaikissahan höyrystimissä
on muutama ongelma, ne joko vuotavat, syöttävt liikaa nestettä, syöttävät liian vähän nestettä maistuvat muoville, maistuvat palaneelle
jne). Noh kartohan on kulutustavaraa ja joudut sen melkopian joka tapauksessa vaihtamaan. Sain näitä lisää ja pidän hinnan tässäkin erässä edullisena.
ei tarvitse purkaa näkee ihan tippi pois ja katsomalla, ce2 silikoni hattu ja täyttö reijätki sieltä pohjalta löytyy ja coili keskellä näkyvillä... itsellä näitä kaupastasi ostettuina useita ja ihmettelen moista turhaa puolustautumista 0_o ? ja laipallinen dct karto sopii mainiosti tuohon tilalle kun lakkaa pöhisemästä. itsellä näitä siksi useita, koska turhan moni tuttava ei oikee handlaa oikean karton täyttöä ja nämä omiaan heille!!! kunnes oppivat ja hintalaatu kohdillaa ~3.50eur/kpl
siksipä tuosta kerroin, jos näitä täyttää normaali kartojen lailla ni varmasti kurlaa ja porisee... pohjalla olevan silikonin läpi ei neste helpolla imeydy!
E: Taitaa olla parempi, etten kerro kokemuksiani niistä uusista kaupastasi tilaamista Super Vision 2,8ml 6ml "E2 clearomizer" xD
-
Kerro vaan, kaikki palaute on arvokasta. Mutta kerro myöskin hyvistä tuotteista niin hankitaan myyntiin. Minulla tuo vision antaa muhkeat höyryt mutta sekin tuntuu porisevan jonkun verran. Ja ulkonäköhän on omaa luokkaa.
Ps. yksityisviestitkin ovat arvokkaita
-
2 Liitteet
Ne akuthan on aika käheitä :D Et niitä ottanut?
-
Joo , kyllä mulla tossa malli on. Niitä kolmee kokoo, tuossa kuvassa se 650,
mitäs suosittelet. Tilaus lähössä, kun eka erä meni kun kuumille kiville.
-
Re: Arizona.fi ilmainen toimitus 20 kirje ja 50 paketti
Ei oo vieläkään torstaina postitettu paketti/kirje saapunut tänne. Tilasin muutamia atoja,driptippejä ja shieldejä. Mitäköhän itella duunaa oikein??
-
Vs: Arizona.fi ilmainen toimitus 20 kirje ja 50 paketti
Pistä viestii meille - tilausnumero, niin tarkistetaan, voihan se vika olla
meilläkin. Kaikki lähetykset pitäisi olla seuraavana arkipäivänä perillä.
-
Re: Vs: Arizona.fi ilmainen toimitus 20 kirje ja 50 paketti
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja saippuakauppias
Pistä viestii meille - tilausnumero, niin tarkistetaan, voihan se vika olla
meilläkin. Kaikki lähetykset pitäisi olla seuraavana arkipäivänä perillä.
Laitoin PM :) Kiitoksia
EDIT: ei tullut vielä tänäänkään
-
Lisäsin ego startterin 21 ekee. Sis ego akku 650 , usblaturi ja vision clearo
-
Super Vision 2,8 ohm, mistä tuohon saa vaihtoatoja ja millaiset siihen käy?
-
jo on erikoinen pytinki 2 tilausta tehny ja molemmat väärin, ekalla kertaa väärät tuotteet ja nyt toisella jonkun muun tilaus tilasin cartoja tuli akkuja lähetyslista jonku muun nimellä eikä kauppias tee muuta kun yrittää ottaa yhteyttä tähän henkilöön jos mun tilaus on menny sille ja mun pitäis postittaa noi akut sille joka ne on tilannu ois ny olettanu et lähettäis tilaukseni uudelleen koska itse on ryssinytkin nyt odotellaan sit et ehkä joskus tavarani saan. ehkä pitäis tota toimitus aikaa vähän pidentää et kerkee rauhassa pakkaan ne lähetykset. kyllä oli viimeset tilaukset tosta puljusta.
-
Re: Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja apina83
jo on erikoinen pytinki 2 tilausta tehny ja molemmat väärin, ekalla kertaa väärät tuotteet ja nyt toisella jonkun muun tilaus tilasin cartoja tuli akkuja lähetyslista jonku muun nimellä eikä kauppias tee muuta kun yrittää ottaa yhteyttä tähän henkilöön jos mun tilaus on menny sille ja mun pitäis postittaa noi akut sille joka ne on tilannu ois ny olettanu et lähettäis tilaukseni uudelleen koska itse on ryssinytkin nyt odotellaan sit et ehkä joskus tavarani saan. ehkä pitäis tota toimitus aikaa vähän pidentää et kerkee rauhassa pakkaan ne lähetykset. kyllä oli viimeset tilaukset tosta puljusta.
Minunkin viikko sitten torstaina postitetut atotkin seikkailee jossain, mutta kauppias lupasi selvittää missä paketti menee ja et onko edes lähtenyt. Pääasia että asia tulee kuntoon :) Myönnettävä kyl et ymmärrän mielipahan jos tilaa esim. akun ja entinen on sökö ja tavarat ei tule :D Ei täs nyt missään jäniksenselässä olla..
-
Re: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.
Olisiko mahdollista lähettää tilaus 498 uudestaan tänne joensuuhun? Viikko sitten torstaina tuli postitus ilmoitus ja ei vielä tänäänkään saapunut postin mukana. Oon laittanut asiasta PM:ää tuloksetta. Mikäli tänään lähtisi niin ehtisi vielä viikonlopuksi drippivehkeet :)
-
Vs: Re: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Mosquito
Olisiko mahdollista lähettää tilaus 498 uudestaan tänne joensuuhun? Viikko sitten torstaina tuli postitus ilmoitus ja ei vielä tänäänkään saapunut postin mukana. Oon laittanut asiasta PM:ää tuloksetta. Mikäli tänään lähtisi niin ehtisi vielä viikonlopuksi drippivehkeet :)
pyysin ite kans rahat palauttaan kun ei kerran oikeeta tilaustakaan saa mut heikolta näyttää, sanoin kauppiaalle et teen rikos ilmoituksen jos ei suosilla maksua palauta ni vastas et tee vaan. et voi vähän hankalaks sullakin mennä tilaukses tai rahojes saanti.
Ei voi ku suositella KIERTÄMÄÄN KAUKAA tää pulju.
-
Re: Vs: Re: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja apina83
pyysin ite kans rahat palauttaan kun ei kerran oikeeta tilaustakaan saa mut heikolta näyttää, sanoin kauppiaalle et teen rikos ilmoituksen jos ei suosilla maksua palauta ni vastas et tee vaan. et voi vähän hankalaks sullakin mennä tilaukses tai rahojes saanti.
Ei voi ku suositella KIERTÄMÄÄN KAUKAA tää pulju.
Itseasiassa tuli näköjään viestiä et postittaa maanantaina. Kävin laittamassa nettisivuje kautta yhteydenottoa.
-
Vs: Re: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
apina83
rikos ilmoituksen
Jäitä hattuun! Ota mieluummin yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan. Vasta jos kauppias ei lautakunnan päätöstä noudata, on aika ryhtyä oikeudellisiin toimiin. Täytyy myöntää, että jos kertomasi pitää paikkansa, on kauppiaan asenne varsin "mielenkiintoinen".
-
Kummallista...
Ainakin meikäläinen on saanut hoidettua tämän kaupan kanssa kaikki asiat erittäin helposti ja mallikkaasti. Ei mitään valittamista, kuten ei yhdenkään suomalaisen kaupan kohdalla.
Olisikohan Jussilla ollut vain huono päivä? Ihmisiähän me kaikki ollaan... :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MikaMM
Kummallista...
Ainakin meikäläinen on saanut hoidettua tämän kaupan kanssa kaikki asiat erittäin helposti ja mallikkaasti. Ei mitään valittamista, kuten ei yhdenkään suomalaisen kaupan kohdalla.
Olisikohan Jussilla ollut vain huono päivä? Ihmisiähän me kaikki ollaan... :esmoke:
niin on juu mutta jussi on kauppias ja asiakaspalvelu ammatin valinnut ja onko yksityisyrittäjällä todella varaa moiseen tänään ei huvita eikä kiinnosta on huono päivä touhuun!??
minä kumminkin pyysin peruuttamaan tilauksen ja palauttamaan rahat ja tämä ei ilmeisesti sovi näin olen ymmärtänyt niistä harvoista viesteistä jotka häneltä olen saanut asian tiimoilta.
nyppii jokseenkin se että atot vetelee viimesiään ja reissuun tars lähtee joutuu varmaankin sitten kiitos tämän kaupan sekoilun palaamaan reilun kuukauden savuttomuuden jälkeen taas normi tupakin pariin.
tilasin häneltä nimenomaan siksi että tiesin toimituksen olevan nopea ja ehtivän ennen reissuun lähtöä perille hyvin. niin kuin ehtikin väärä oli vain sisältö.
minusta kauppiaan pitäisi keskittyä siihen itse hommaan ja hillitä niitten käyntikorttejensa kanssa viuhtomista kun ei tunnu onnistuvan.. onhan se kuitenkin minun silmissäni melko heikko saavutus kun epäonnistumis prosentti täysi 100.
lisäksi nyppii että sähköposti vastauksia saa odottaa iät ja ajat.
otan yhteyttä sitten sinne kuluttajansuojaan tai ihan minne hyvänsä kunhan saan rahani takaisin. tottakai kauppiaan täytyy virheistään kantaa vastuu minä en ole tässä väärin toiminut olen vain maksanut tilauksen jota en ole saanut enkä saa. (enkä enää tahdokaan vaan ostan toisesta kaupasta) minä olen pyytänyt nyt monta kertaa nätisti rahoja takaisin ja kaupan purkua ja ihmettelen miksi kauppias valitsee sen hankalamman linjan...?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
apina83
niin on juu mutta jussi on kauppias ja asiakaspalvelu ammatin valinnut ja onko yksityisyrittäjällä todella varaa moiseen tänään ei huvita eikä kiinnosta on huono päivä touhuun!??
minä kumminkin pyysin peruuttamaan tilauksen ja palauttamaan rahat ja tämä ei ilmeisesti sovi näin olen ymmärtänyt niistä harvoista viesteistä jotka häneltä olen saanut asian tiimoilta.
nyppii jokseenkin se että atot vetelee viimesiään ja reissuun tars lähtee joutuu varmaankin sitten kiitos tämän kaupan sekoilun palaamaan reilun kuukauden savuttomuuden jälkeen taas normi tupakin pariin.
tilasin häneltä nimenomaan siksi että tiesin toimituksen olevan nopea ja ehtivän ennen reissuun lähtöä perille hyvin. niin kuin ehtikin väärä oli vain sisältö.
minusta kauppiaan pitäisi keskittyä siihen itse hommaan ja hillitä niitten käyntikorttejensa kanssa viuhtomista kun ei tunnu onnistuvan.. onhan se kuitenkin minun silmissäni melko heikko saavutus kun epäonnistumis prosentti täysi 100.
lisäksi nyppii että sähköposti vastauksia saa odottaa iät ja ajat.
otan yhteyttä sitten sinne kuluttajansuojaan tai ihan minne hyvänsä kunhan saan rahani takaisin. tottakai kauppiaan täytyy virheistään kantaa vastuu minä en ole tässä väärin toiminut olen vain maksanut tilauksen jota en ole saanut enkä saa. (enkä enää tahdokaan vaan ostan toisesta kaupasta) minä olen pyytänyt nyt monta kertaa nätisti rahoja takaisin ja kaupan purkua ja ihmettelen miksi kauppias valitsee sen hankalamman linjan...?
Mutta ei kait se kauppias voi kauppaa purkaa ennenkun tavarat on saapuneet sulle, tai hänelle takaisin. Mokia nyt vaan sattuu välillä kun ihminen on asialla.
-
Re: Vs: Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja DeLaHoya
Mutta ei kait se kauppias voi kauppaa purkaa ennenkun tavarat on saapuneet sulle, tai hänelle takaisin. Mokia nyt vaan sattuu välillä kun ihminen on asialla.
+1
Ihminen se yrittäjäkin on :)
-
on on. hän ei vain ole halukas korjaamaan asiaa. ei ole ohjesitanut minua millään tavalla kun olen kaupan purkua pyytänyt. tarvitsen korvauksen kuluista ensin että varmistun ainakin siitä että en menetä niitäkin rahoja jotka kuluvat siihen että palautan hänelle tuon saamani väärän paketin. kuten sanoin viestejä häneltä ei juurikaan asian selvittämiseksi saa.
hän myös ehdotti että jos voisin lähettää tuon paketin sille hekilölle jolle se oli alun perin pitänytkin lähettää heiltä. mites tuo kaupan purku siinä kohden jos hänen tulee saada tuote ensin takaisin??
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
apina83
on on. hän ei vain ole halukas korjaamaan asiaa. ei ole ohjesitanut minua millään tavalla kun olen kaupan purkua pyytänyt. tarvitsen korvauksen kuluista ensin että varmistun ainakin siitä että en menetä niitäkin rahoja jotka kuluvat siihen että palautan hänelle tuon saamani väärän paketin. kuten sanoin viestejä häneltä ei juurikaan asian selvittämiseksi saa.
hän myös ehdotti että jos voisin lähettää tuon paketin sille hekilölle jolle se oli alun perin pitänytkin lähettää heiltä. mites tuo kaupan purku siinä kohden jos hänen tulee saada tuote ensin takaisin??
Jos sitä pakettia ei kukaan postista nouda, niin se palautuu lähettäjälle. Posti säilyttää sitä ensin kaksi täyttä kalenteriviikkoa. Sä voit sen väärän paketin laittaa asiakaspalautuksena menemään niin sulle ei tule mtn kuluja. Ei muu auta kuin odotella... :-\
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DeLaHoya
Jos sitä pakettia ei kukaan postista nouda, niin se palautuu lähettäjälle. Posti säilyttää sitä ensin kaksi täyttä kalenteriviikkoa. Sä voit sen väärän paketin laittaa asiakaspalautuksena menemään niin sulle ei tule mtn kuluja. Ei muu auta kuin odotella... :-\
Joo, näin se periaatteessa menee hitaimman kautta, mutta jos kauppiasta kiinnostaa putiikin maine ja sitä kautta raha, luulisi hieman joustavan tällaisissa yksittäistapauksissa.. Moni muu näin tekee ja pitää tyytyväiset asiakkaat. Tapausta sen tarkemmin tuntematta en tähän keissiin ota kantaa mutta näin yleisesti O0
-
miksi se toinen henkilö joka ilmeisesti on saanut minun pakettini ei sitä noutaisi? hommahan meni siis sillä tavalla että kuoressa oli kyllä minun nimeni mutta sisällä väärät tuotteet ja se kuitti jossa sen toisen henkilön tilaustiedot jolle olisi pitänyt mennä. niin oletan että tämän toisen henkilön kuoressa on myöskin hänen nimensä mutta sisältö kuitteineen minun.
en minä viikko tolkulla kyllä odota kun kauppa lupaa 2 päivän toimitusta ja kun selvä moka kyseessä.. odotan maanantaihin ja jos ei yhteisymmärrykseen päästä laitan asian eteenpäin. asiakaspalvelu sen verran huonoa ja minä en ole väärin toiminut ei pienintäkään ongelmaa laittaa asiaa etie päin. minäkin ihmettelen juuri tuota onko varaa saada huonoa mainosta kyse ei kuitenkaan ole rahallisesti suurista summista tässä.
ja miten voi purkaa kaupan jos hänen tulee saada ensin tuote takaisin siinä tapauksessa että toimin niinkuin ovat ehdottaneet että lähetän tarvikkeet sille jolle ne oli tarkoitus mennä??
-
Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.
Kuluttaja-asiamies auttaa kyllä kun sinne rimpauttaa tai jättää yhteydenottopyynnön.
-
Tuntuu olevan tuskaista välillä höyryttelyn alku :D
Tilaa nyt tavarat jostain muualta, ettei tartte röökille ruveta.
Tokkopa nyt kannattaa täällä foorumilla kauheesti ketään raastuvalla uhkailla...
Josko Jussi on jossain reissussa, eikä pääse asiaa hoitamaan. Mun tilaukset on pelanneet aina hyvin, vaikka välimatkaa on 8km :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Kuluttaja-asiamies auttaa kyllä kun sinne rimpauttaa tai jättää yhteydenottopyynnön.
juuri näin aion toimia. mahdollisuuden olen antanut heille selvittää asian vielä nätisti niin odotellaan nyt maanantaihin saakka päästäänkö yhteisymmärrykseen.
kiitos neuvosta. :)
-
Arizona.fi kokemuksia. Ilmainen toimitus suuremmille lähetyksille.
Enkä tarkoittanut tätä millään tavalla pahalla. Suomessa ylipäätänsä tuntuu että koko kuluttaja-asiamies on kuin oikeuteen lähtisi.
Kyse on kuitenkin vain kuluttajia jeesivästä tahosta, joka antaa neuvoja ja viimekädessä sitten ottaa ohjat omiin käsiin jos neuvojenkin jälkeen kuluttaja on voimaton.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ves@
Tuntuu olevan tuskaista välillä höyryttelyn alku :D
Tilaa nyt tavarat jostain muualta, ettei tartte röökille ruveta.
Tokkopa nyt kannattaa täällä foorumilla kauheesti ketään raastuvalla uhkailla...
Josko Jussi on jossain reissussa, eikä pääse asiaa hoitamaan. Mun tilaukset on pelanneet aina hyvin, vaikka välimatkaa on 8km :D
tuskaista on se ettei saa mistä maksaa. ja kaupan asenne hoitaa asia kuntoon.
minä puhun liike yrityksestä enkä yksittäisestä yksityishenkilöstä koko nimellään. minulla on asiakkaana varmasti oikeus tuoda mielipiteeni julki ko. liikettä kohtaan.
mitä minä siinä menetän että vien asian eteenpäin jos en saa omiani takaisin ja kerron siitä kanssa asiakkaille vai miksi ei asia mielestäsi kannata? toistan täällä vain saman mitä olen kaupallekin sanonut.
tämä on minun kokemukseni kaupasta eikä siinä pitäisi olla mitään salattavaa tai kaunisteltavaa.
miksi minä en saa antaa kaupasta huonoa palautetta? pitäisikö minun kehua 100% epäonnistuneesta toimituksesta ja asiakaspalvelusta??
hienoa jos osa on ollut tyytyväisiä ja välttyneet tälläiseltä vääntämiseltä ja sotkulta mutta minun kohdallani se on käynyt nyt kuitenkin jo molemmilla tilauskerroilla ja enempää ei kokeiluja tule.
sähkötupakkaan ollaan oltu kyllä kaikinpuolin tyytyväisiä se ei ole tehnyt tiukkaa. 5 tupakkaa palanut koko aikana yhteensä kun nuo laitteet ollut. se nyppii että kaupan mokan takia joutunee entiseen hetkellisesti palaamaan näin hyvän aloituksen jälkeen! :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
apina83
mitä minä siinä menetän että vien asian eteenpäin jos en saa omiani takaisin ja kerron siitä kanssa asiakkaille vai miksi ei asia mielestäsi kannata? toistan täällä vain saman mitä olen kaupallekin sanonut.
tämä on minun kokemukseni kaupasta eikä siinä pitäisi olla mitään salattavaa tai kaunisteltavaa.
miksi minä en saa antaa kaupasta huonoa palautetta? pitäisikö minun kehua 100% epäonnistuneesta toimituksesta ja asiakaspalvelusta??
Nii'i.. Bisniksen toimivuuden kannalta on tärkeää läpinäkyvyys ja kuluttajalähtöinen palvelu. Ketjun omistajan itse muotoilema otsikko:
Lainaus:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
apina83
minä puhun liike yrityksestä enkä yksittäisestä yksityishenkilöstä koko nimellään. minulla on asiakkaana varmasti oikeus tuoda mielipiteeni julki ko. liikettä kohtaan.
hienoa jos osa on ollut tyytyväisiä ja välttyneet tälläiseltä vääntämiseltä ja sotkulta mutta minun kohdallani se on käynyt nyt kuitenkin jo molemmilla tilauskerroilla ja enempää ei kokeiluja tule.
sähkötupakkaan ollaan oltu kyllä kaikinpuolin tyytyväisiä se ei ole tehnyt tiukkaa. 5 tupakkaa palanut koko aikana yhteensä kun nuo laitteet ollut. se nyppii että kaupan mokan takia joutunee entiseen hetkellisesti palaamaan näin hyvän aloituksen jälkeen! :(
niin ja lisättäköön vielä että tilaankin tuotteet muualta tuossa ylempänä asiallisesti neuvoja antanut on hyvinkin varteen otettava vaihtoehto! ::)
niin siis sitä että jos et aikaisempia viestejä lukenut kyse oli siitä että tilasin arizonalta atoja hyvissä ajoin kun tiesin toimituksen olevan nopea ja olen lähdössä kesäloma reissuun nyt huomenna lauantaina ja sinne piti mukaan saada on nykyiset melko kärtsin makuisia jo. saan toisen kaupan tilauksen matkani jälkeen mutta siellä mennään normi tuotteilla sitten.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
apina83
Minä kirjoitin raastuvalla uhkailusta, en siitä, etteikö saisi negatiivistä kirjoittaa. Mutta mikäpä minä olen kuluttajia neuvomaan, muutama hankala asiakas sattunut kohdalleni.
Maksoi laskunsa vasta vuoden kuluttua :D
Mutta tosiaan, koita hommata sähkörööki vermeitä sen verran, ettei tartte niitä normi tupakoita poltella.
Yhtään röökiä en oo polttanu kun ekat höyryt vetäsin ja siitä on jo aikaa yli 9 kuukautta.
Hyvää jatkoa vaan, lopetan ketjun sotkemisen tähän, ettei tule luutaa taas...
Ves@
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
apina83
kesäloma reissuun nyt huomenna lauantaina ja sinne piti mukaan saada on nykyiset melko kärtsin makuisia jo.
Puuttumatta mitenkään varsinaiseen aiheeseen... kannattaisko kysyä ostopuolella olisko kellään lähiseudulta myydä/lainata roippeita ettei mene loma ns. munilleen? Jos ei ihan Siperiassa asu niin aika hyvät mahikset alkaa olla että (lähes) naapurin tyypiltä löytyy.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vps
Puuttumatta mitenkään varsinaiseen aiheeseen... kannattaisko kysyä ostopuolella olisko kellään lähiseudulta myydä/lainata roippeita ettei mene loma ns. munilleen? Jos ei ihan Siperiassa asu niin aika hyvät mahikset alkaa olla että (lähes) naapurin tyypiltä löytyy.
kiitokset vinkistä vaan lähestulkoot siperiassa asustetaan eli maaseudulla pohjois-karjalassa :D ihan hyvä idea jos vaan ois aikaa enemmän. lähtö kumminkin jo huomenna ja rupee tää ehtoo olla pikkuhiljalleen pulkassa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
apina83
kiitokset vinkistä vaan lähestulkoot siperiassa asustetaan eli maaseudulla pohjois-karjalassa :D ihan hyvä idea jos vaan ois aikaa enemmän. lähtö kumminkin jo huomenna ja rupee tää ehtoo olla pikkuhiljalleen pulkassa.
Eipä se kysyminen mitään maksa paitsi jos on mobiilinetti megatavun rajalla ;)
Olisko paras toimitusaika 5 minuuttia myyntihetkestä tai jotain sinnepäin...
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vps
Eipä se kysyminen mitään maksa paitsi jos on mobiilinetti megatavun rajalla ;)
Olisko paras toimitusaika 5 minuuttia myyntihetkestä tai jotain sinnepäin...
minulla on matkaa lähimpään keskustaan 40km / suunta jonka kuljen naapurin kyydillä tarvittaessa ja aamulla herätys että joo toi 5 min ois oikein passeli kun kattoo kelloo ja kun miettii aamun herätystä!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jukero51
Super Vision 2,8 ohm, mistä tuohon saa vaihtoatoja ja millaiset siihen käy?
Mullon tilaus niistä. pitäs olla alkuviikossa varastossa
Jussi