Onnittelut uudesta autosta. :)
Printable View
Onnittelut uudesta autosta. :)
Nyt ei saa kukaan nauraa, mutta nyt on neito pulassa...
Voiko olla mahdollista että mun tietokoneessa ei ole roskakoria? Siis yritin poistaa jotain ladattuja tiedostoja ja siinä luki et siirretään roskakoriin. No sit ajattelin et tyhjään roskakorin niin ei löydy mistään!!
???
Käytä hakua, tietokoneen ;)
Mites toi on suomeks? :D
^ Mukauta / Muuta työpöydän asetuksia. Sitten tulee Työpöydän kuvakkeet ja Roskakori on ruksattavissa.
Hmmm... minulla on kaksi roskakoria tässä koneessa, täysi ja tyhjä :P ::)
Edit: Ja jos avaa Käynnistä valikosta Tiedostot, niin sen vasemmanpuoleisen listan alaosassa pitäisi näkyä Roskakori myös.
Hihhihiihhahahahahah :D Roskakori löytyi jonkun Nortonin kuvakkeen alta :D En mä tajunnu et sen kuvakkeen alla vois olla jotain :laugh:
Kiitoksia kovasti neuvoista :)
Niin ja Sibille tässä esimerkki mun tietokoneen käyttötaidoista, ei mun oikeesti kannata hankkia sitä eVic:iä, en todellakaan osais sitä päivittää :D
Sä tarvit oman teknisen tuen. :D
Veljeni on mun tekninen tuki, mut hänen ainoo ratkaisu kaikkiin Windowsin ongelmiin on heittää kone ulos ja hankkia Linux.
Täältä foorumilta joku voi vaikka etätyöpöydän kautta avustaa eVic päivityksessä, ei höyryäminen pysäydy "teknisen tuen rajoitteisiin" tässä yhteisössä ;). Tilausta sisään vaan, kyllä asiat hoituu. :) :esmoke:
Mä viel kypsyttelen ajatusta ennenku tilaan.. Olishan se kyl hieno :P
Onneks en ymmärrä hölkäsen pöläystäkään mistään etätyöpöydästä :D Ja töissä meil on aika söpö atk-tukihenkilö, hih :D
Diablo Hybrid vai Kayfun 3 ES?
Oikeastaan se pitäisi olla Somnium, koska D ei ato.
Jalippon vehkeitä imeskeltyäni tulin siihen tulokseen, että vaikka HomoKiva hyvää, ei se kuiteskaan piekse kunnon grännyä.
Hei, mistä johtuu, että aina, kun menen eräälle nettisivulle, tulee Soneran Tietoturvalta ilmoitus troijalaisesta? Onko niillä nettisivuilla silloin joku haittaohjelma, vai onko mulla vaan niin paska tsäkä...? Harmittaa, kun en pääse tilausta tekemään tuolta.. Ja joo, oon aivan kädetön mitä tulee tietotekniikkaan.. :D
^Auttais tietty vähän enemmän jos tietäisi mille sivulle koitat mennä...
Nikotiinittoman sivuilta tulee tota ilmoitusta, ei muilta sivuilta.. :(