Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Mulla on tuo gussi ihan käyttömodina juuri sen takia että kamat saa siihen iholleen eikä liitokset pääse taittumaan vaikka meno vähän kovenis. Sanokaa nyt joku mulle että siihen ei jää rakoa eli tuo 510 liitin ei ole normaalia pitempi...?!!! Eihän sitä tiiä ennenkö kamat on kädessä mutta jotenki
mulla ei haluta kasata vitutusta valmiiksi.
Ilmeisesti maanantaina tulossa pitempi versio läpinäkyvällä tankilla(puolikkaalla) Stormylle: http://stormysvaporcellar.com/oc_1/i...product_id=443
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
outska
Voihan vimpura, mä tilasin 18.12. ja ei tullu tänään(kään), myöhemmin tilatut kirkkaat akkunat kyllä jo loikoilee postissa, tosin nehän tuli toisesta paikkaa...
Mulla sitten ei ole tietoa noista Rampagen tankeista jota tilasin... Ah, ovatkin olleet jo suomessa mutta nyt vasta lajittelukeskuksessa. Ehkä uudeksivuodeksi sitten. Ja ne tilasin samana päivänä kun Nautin.
Vs: Re: Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Häh, noissahan on säädettävä keskinapa, eli eikö sen basen pohja ole tasainen vai mistä syystä jää rakoa?
Ei näissä mun tietääkseni pysty keskinapaa säätämään kun paksummalla o-renkaalla
ei mee ainakaan eamodiin ihan kiinni, jää alle millin rako. jommasta kummasta kierteet toppaa, en oo vielä tarkemmin kahtonu kummasta
Koita ruuvata EAModin pelkkä yläcäppi kiinni että keskinapa pääsee liukumaan alta pois. Jääkö rakoa?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Maki
Ei näissä mun tietääkseni pysty keskinapaa säätämään kun paksummalla o-renkaalla
ei mee ainakaan eamodiin ihan kiinni, jää alle millin rako. jommasta kummasta kierteet toppaa, en oo vielä tarkemmin kahtonu kummasta
Kyllä ainakin mun nautiluksen napaa pystyy säätämään. Setuppia kasatessa päätetään plus navan kohta liittimessä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Koita ruuvata EAModin pelkkä yläcäppi kiinni että keskinapa pääsee liukumaan alta pois. Jääkö rakoa?
ei vaikuta vaikka otin koko navan pois, sama homma severuksen kanssa
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tontza
Kyllä ainakin mun nautiluksen napaa pystyy säätämään. Setuppia kasatessa päätetään plus navan kohta liittimessä.
hmmm kohta joutuu purkamaan atomeiksi ja testaamaan
Ei pitäis ulkomuistin mukaan mennä... tuossahan on jätetty kaulus pohjaan joka estää syvemmälle menon :-\
Edit: löytyi kuvakin netin syövereistä jossa näkyy samanlainen kohta 510 kierteen ympärillä
http://img.tapatalk.com/6c6ad426-7973-81dd.jpg
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
outska
Voihan vimpura, mä tilasin 18.12. ja ei tullu tänään(kään), myöhemmin tilatut kirkkaat akkunat kyllä jo loikoilee postissa, tosin nehän tuli toisesta paikkaa...
Samaa vikaa täällä, 19.12 tilattu Terminaattori ei ole tullu mutta tänään tuli kirkas tankki... Hieman tylsä sitä pyöritellä hyppysissä viikonloppu...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tontza
Nyt ois purettu ja ihmetelty. jos oikeen ymmärrän niin keramiikan rungolla määrätään keskipostin kohta??
Puhutaanko samasta asiasta? Plus postin asennosta/säädöstä sisään ulos?
Kun ruuvaan Keraamikan kupilla sinne niin plussa napahan on pohjassa, sihtaan korkeuden ja lukitsen niin sanotulla miinus prikalla siihen.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tontza
Kun ruuvaan Keraamikan kupilla sinne niin plussa napahan on pohjassa, sihtaan korkeuden ja lukitsen niin sanotulla miinus prikalla siihen.
Noin se menöö. En ymmärrä kyllä miksi mutteria kutsutaan prikaksi.
En miekään, runosuonesta joka on suppea niin sana vaan pulpahti ulos. :D
Noh, pää asia että ymmärrettiin mitä tarkoitin. :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tontza
juu sama asia, ulkomaalais videoista vaan kattelin kun ruuvasivat ihan pohjaan kupin ja oman kun ruuvasin niin pirusti tuli ulos plussa napa
aattelin vuan että onpahan kiinan toleranssit kohdallaan, onpahan taas vähän viisaampi näitten kans :D
Mulla on Odyssa niin tiukka tuo asetelma, ettei tahdo edes käsipelillä kiristyä se satsi, niin että saisi sen kohdilleen. Joutuu aina jollain pihdeillä vääntämään keramiikasta, ja saapi pelätä että kohta keramiikka sanoo "räks". Mutta on se kestänyt, yhtään keramiikkaa en ole rikki saanut.
Maki^
Saitko mitattua gäpin siinä välissä? Jos tietenkin sait Nautiluksen navan säädettyä ::).
tarkotatko sitä olaketta ??, näköjään siihen törmää ja ilma kulkee viheltämällä
olakkeen korkeus on 0.30mm
No voi helvetti. Toivottavasti noissa kimppatilauksen värkeissä ei oo tommosta koroketta tuol pohjassa. Lähtee muuten kiertoon samantien.
Re: Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Jali
No voi helvetti. Toivottavasti noissa kimppatilauksen värkeissä ei oo tommosta koroketta tuol pohjassa. Lähtee muuten kiertoon samantien.
Prikka isolla keskireiällä ja ilmaurilla modin ja aton väliin. Problem solved. :)
Tai sit ostaa jostain sen alkuperäisen odyn 510-basen.. :D