Tarpeeks monta kertaa kun jakso härnätä uudella setupilla tota niin löyty sieltä se 1.1 ohmia. Piccoloon just sopiva vastus. Toivottavasti tulee seuraavalla kerralla suunnilleen sama vastus jos käytän yhtä pitkää lankaa.
Printable View
Tarpeeks monta kertaa kun jakso härnätä uudella setupilla tota niin löyty sieltä se 1.1 ohmia. Piccoloon just sopiva vastus. Toivottavasti tulee seuraavalla kerralla suunnilleen sama vastus jos käytän yhtä pitkää lankaa.
Valitettavasti noin tai sitten akku alkaa ryppyillä. 14500/14650-modit ovat just passeleita kooltaan, mutta akku se suurin kompastuskivi, AWllekään kärsisi antaa yli 4 amppia.
Ei oo vielä kiukutellu ainakaan. Mulla oli aikasemmin 1.3 ohmia käytössä kuukauden verran ja siitä ei ainakaan menny miksikään. Noita jousia mulla on varmaan 20 eli ei haittaa vaikka yks menis kasaankin.
Edit. Ja eihän tosta tule edes 3.5 amppeeria taydelläkään akulla.
mun eka genesis setuppi (0.9ohm) teki sen että bolt kuumeni ihan saatanasti. 1.3-1.4ohmiset ovat nykyään kaikki mun penelope ja did setupit ja hyvin skulaa.
Tänään pätkähti postista uudet Kir Fanis tuubit Penelopeen.
Aikaisempaan V1 ja V2 versioon verrattuna nämä ovat todella himmeät ja lähes harmaat, eikä muutu kirkkaammaksi nesteen täytöllä.
Mittasin ja sisähalkaisija on 15mm, myös pituutta on silmämääräisesti arvioiden ~2mm lisää verrattuna 'vanhoihin'.
Pitää joskus mitata tarkemmin.. nyt ei ehdi.. :esmoke: :esmoke:
Juu näin ne saattaa tehdä.. Paha hotspot*/oikkari niin jousi läjässä. Toimiva <1ohm setuppi ei kuitenkaan oo polttanu mulla yhtään jousta. Provari on hyvä näissä hommissa; jos provari suostuu tulittamaan, toimii se missä vaan muussa laitteessa. :D
Ei nuo 14500 akut jaksa puskea kuin 3,4V 0,8Ohm-1,2Ohm setupille, 1,5Ohm niin saan irti 3,7-3,8V..
Edellisen lainauksen vastaukseen viitaten, että mitä se sitte onkaan kuormassa se jännite.. :D Jos tosin hyvin akku/modi antaa virtaa niin 3,6V niin sehän on <2,8A, ~10W
Itse suosin 14500 putken nokkaan just 1,3-1,5Ohmisia niin tuo akkukaan ei hupene niin äkkiä ja voltit on passelit.. :)
*ei Penelopen ongelma
Edittiä/Lisäystä.. Ois kiva saada joku vähä paksumpi modi ku Piccolo/g16 Penelopea kyydittämään ku ei tuosta Proteuksestakaan taida mitää tulla.. Lähinnä siis esteettisistä syistä. Ehdotuksia?
Mites tää: http://www.puff.fi/lavatube-robust-1...us-p-1017.html
Halkaisia 16,5 mm ja Penelope taitaa olla 17 mm.
Olen ollut huomaavinani, että parhaiten ainakin minulla toimii 3 Ohmin luokkaa olevat setupit ja ~4,5 Volttia.
Jotenkin 1,5 - 2 Ohmin wickit tuntuu polttavan mun nesteet huomattavasti helpommin, vaikka laskisinkin voltteja.. lisäksi höyryn määrä laskee noilla LR kokoonpanoilla.
Olisko se sitten kiinni langan määrästä ja kuumenevan langan pinta-alasta, jota tietysti noissa ~3 Ohmin versioissa on enempi.
Juu, makuasioitahan nämä.
Omat nesteet vaan tuntuu maistuvan pahalta, jos vähänkään liikaa watteja yritän niille antaa.
Sekoittelen itse nesteeni ja käytän Inaweran Smoke VPG 36mg pohjaa, johon sitten FSUSA Mojitoa, Jagerbombia tai Pepsiä.
Jonkun verran noita valmiitakin litkuja mm. Boba's Bounty ja Gorilla Juice.
Tupakka pohjat ja maut tuntuu kestävän paremmin tehoja.
Tätä ei liene tällä hetkellä ole saatavana mistään kaupasta?
Englannin kauppa vihjasi ecf:n preorderiin muttei siellä ollut voimassaolevaa.
Mulla on parhaiten toiminu 1.1-1.5 ohmiset setupit. Nyt tuli ensimmäinen neste vastaan, missä palo maku puhki oikeen kunnolla. Eli enjuicen lemon lime zest. 1.6 ohmisen setupin kun teki tohon niin ei täydellä akullakaan enää polttanu makua puhki.
Muutaman päivän kuluessa olisi taas aukeamassa tuo Dennis Palmen tekemän PENELOPE GGTS BASE lista tuolla FB:ssä.
Mulla on toi ja toimii. :D Laatutyötä vaikkei itse Imeo olekaan asialla.
Tulipa tilattua 3,5mm silicaa ja 1,5Ohmisia valmislankoja.. Syytä en osaa sanoa! :D Mielipiteitä jaan tänne kun saapuvat.
Mistäs tilasit? :P
www.e-smokeguru.gr
Muutaman keramiikan otin kans, tuli niitä jo aiemminkin mut 1 oli rikki tullessa ja toisen tiputin suoraan paketista lattialle, rikkihän se meni.. :D Tuosta yhestä "ehjästä" on pieni kulma pois kun sitäkin tuli heiteltyä pöydältä. Herkkiä ovat, pitää olla aina jokunen varastossa. :)
Tilasin kanssa juuri tuota 3,5mm wickiä ja muutaman valmis vastukuksen kokeeksi. Onkohan se yksi yksittö tuota wickiä metrin pätkä vai vai mitä se on? En löytänyt tuotetiedoista. Kauankohan tuolta mahtaa tavara uida Suomeen, maksaa ainakin piti pankin kautta. Se ei ilmeisesti ainakaan nopeuta touhua.