Kiitti, kokeillaan. :) Kuro coiler ei taida osata parallelia vääntää. :lol:
Edit: Sellanen unohtu viel kysyä, että mikä halkasija? 2.4mm, 2.5mm, 3mm vai joku muu?
Printable View
Kiitti, kokeillaan. :) Kuro coiler ei taida osata parallelia vääntää. :lol:
Edit: Sellanen unohtu viel kysyä, että mikä halkasija? 2.4mm, 2.5mm, 3mm vai joku muu?
Kyllä tää lemo vaan hintansa haukkuu! Droppi ja normi lemo oikeastaan tällä hetkellä ainoat käyttölaitteet :) droppi saa virtaa 30w Istickistä ja normi lemo IPV2S:stä.
Liite 20962 Liite 20963
Tattista! Koitan tolla 2.5mm kurolla (2mm versiota en ostanu ku en aatellu tarvitsevani sitä).
Kusti kiikutti käytetyn lemon. Elämäni eka coili viritys. 0.4mm langasta 6 kieppiä ja 1.2 ohm tuli.
Hyvin rokkaa :)
Kunhan se 50w iitikku vielä kotiutuu joku kaunis päivä niin vois sanoo game over :D
Hah. Pitikin mennä hehkuttaa.
Heti alko ohmit pomppimaan.
2.9 näyttää nyt. Tätä lemon tankkia ei iha niin vaa tyhjennetä..?
Nyt ois elämäni eka parallel coil väsätty.. Tein sittenki 27AWG (0.36mm) langalla, 2.5mm halkasijalla ja 4 kierrosta ja lopputuloksena 0.4ohminen vastus. Voin kertoa että 40W:lla lähtee aika makosat cumulukset tankiks. :evil:
Liite 20973Liite 20972
Toisessa kuvassa ennen puristelua, nyt oin vähän siistimpi.
Taidampa itekki värkätä iltapuhteiksi tuollasen parallel coilin ja huitasta kboxista watit kaakkoon.
Onksul eri ruuvit tos? Mul on haastetta saada aina pysymään yksiki lanka napakasti kannan alla.
Ihan vakioruuvit on Lemossa. Mulla meni ainakin varsin nätisti sinne alle tolla 0.36mm langalla, ei tarvinnu edes taistella sen kanssa. :thinking:
Oot nuori ja vakaakäsinen vetreä urheilijanuorukainen, mulla ikä jo hiukan painaa. Tai sit täs on huonommat ruuvit, helposti liuskahtaa ykski lanka poies alta
Heh oispa jompi kumpi noista paikkansa pitäviä. :D Mä kiersin ne ihan täysin sen ruuvin kierteiden ympärille (180 astetta) ja tietty niin, että kun kiristää ruuvia niin kierretään samaan suuntaan kuin lanka menee (ei taistele vastaan). Kuvastahan sen näkee.
Lemoon ois kyllä mukava löytää vähän leveämpikantaiset ruuvit, sain kuitenkin ihan kohtuudella ton 0.36narusta väännetyn parallelin pysymään, mä kieppaan kans kokonaan ympäri, vois katella noita ruuvipussukoita passaisko minkään dripperin tai muun hitusvinguttimen ruuvit joissa ois hyvä kanta
Tuli 5 kiekkaa 2.5mm kepin ympäri (ostin venemieheltä sellasen coilipuikon missä on 1.5mm 2mm 2,5mm 3mm ja 3.5mm kätevä) ja 0.5ohm näyttää Fluke.
Kboxilla ajellu kesti puskea 40w mutta kyllä toi 30 oli makeaspotti, on kyllä paras setuppi mitä Lemoon oon tyrkänny, onnistu pumpulitkin vissiin kun wikkaa niin saatanasti (venemiehen mujia) Tämä jää nyt kyllä toistaiseksi käyttö setupiksi tähän...nam.
...kohtuullisen janoinen setuppi on myös, ei nestesniiduilijoille
Joo tolla parallelilla meni kyllä nestettä hujakasti enemmän kuin normisti