Ostin viime kesänä 2 litran pottua kun tuo verohässäkkä alkoi. Sen 30€ ne maksoi yhteensä. Jotenkin kätevämpi käyttää litran pottuja kuin kanisteria ;)
Potut vielä korkkaamatta jääkaapissa kun oli vanhaakin varastoa :)
Printable View
Joo. Mä oon säästellyt muutamia litran pohjanestepulloja niin tratin avulla helposti kaataa kanisterista litran pulloihin. Viimeksi hiljattain ostin litran pulloja mutta ensi kerralla varmaan sen 5 litran tonkan kun ei tämä höyryttely näytä loppuvan multa ja 4 vuotta jo höyryillä menty :D
Nyt ei hirveästi kyllä taida kaukomailta kannata tilailla ellei sitten tosiaan ole fire and forget fiilis päällä ja paketti tulee sitten joskus ehkä tänä vuonna jos tulee, mullakin etanaposti jenkkipaketti ollut matkalla 7 viikkoa jo ja ei taida kiina paljoakaan varmaan paremmaksi laittaa. Eiköhän tuo tuosta parane ellei sitten korona wave 2 tule voimalla.
https://www.amazon.de/Glycerin-Pharm...2DTCYD803Z0JKH
20l pänikkä 55.99€
ja englannista saa vielä tilata suomeen ilman tulleja, se tulee voimaan vasta 2021. Suoraan lubrisolvelta saa tosi halvalla.
Atopäiden tilaamisesta jo varmaan 3 kuukautta about kiinan suunnalta eikä näy mutta 2 viikkoa sitten tilasin kiinasta ebaysta dart tikat niin ne tuli kahdessa viikossa? Outoo. Lieneekö tulliin sitten jääneet ne atopäät. Mulla ollut varmaan tuuri kun ei koskaan oo tulliin mitään jäänyt paitsi aikoinaan jenkeistä kun tilailin muita juttuja kuin höyrykejuttu kun mun tilaukset oli yli sen jonkun 22 vaiko 25€.
Itse tilasin Aliexpress:ltä modin ja tankin.
Tilaus saapui postilaatikkoon kahdessa viikossa.
GeekVape AEGIS SOLO 100W - 25.27€
Innokin Zenith Pro 5.5ml - 25.78€
Yhteensä - 51.05€
Pakko sanoa että 0.8ohm:in ja 1.2ohm:in vastuksilla toimii hyvin ja antaa hyvin makua.
1.0ohm:in vastus vielä testaamatta.
Itse tilasin Aliexpress:ltä modin ja tankin.
Tilaus saapui postilaatikkoon kahdessa viikossa.
GeekVape AEGIS SOLO 100W - 25.27€
Innokin Zenith Pro 5.5ml - 25.78€
Yhteensä - 51.05€
Pakko sanoa että 0.8ohm:in ja 1.2ohm:in vastuksilla toimii hyvin ja antaa hyvin makua.
1.0ohm:in vastus vielä testaamatta.
En koskaan saanut niitä kahta eri coilitilausta kiinasta jotka keväällä tilasin. Tilasin ne jopa eri firmoista... Sinne jäi.
Mistä kaupoista tilasit?
Itse tilannut aina Aliexpress:ltä ja aina tullut perille.
https://img.aijaa.com/b/00521/14924400.jpg
Suosittelen GeekVape AEGIS SOLO 100W ja Innokin Zenith Pro 5.5ml erinomainen MTL laite ja ei kallis Aliexpress:llä
Tälläinen toisena laitteena.
Tilasin nämäkin Aliexpress:ltä
Eleaf iStick Amnis 2 modi
Aspire Tigon 3.5ml tankki
https://img.aijaa.com/b/00464/14924548.jpg
Oletteko tilanneet kiinalaisilta mitään nyt kun to alv/tullaus systeemi on voimassa?
Ja jos olet niin onko ollut ongelmia?
Hyvin toimii. Tilasin Anbernicilta kiinasta tuotteen ja maksoin alvin ja tullin postin kautta netissä, heti kun sieltä tuli tekstiviestinä tullauspyyntö. 140€ tilauksesta piti maksaa alvia, tullia ja käsittelymaksuja yhteensä noin 40€. Hyvin toimi ja normaali kiinatilauksen reilun 2 viikon toimitusaika.
Kohtuudella tulee kamppeet kiinasta edelleen, ei tullin suhteen ongelmia. Toimitus vaan kestää aika usein kuukauden tai yli.
Tilasin Fasttech.comista modeja. Ajattelemattomuuttani maksoin ALV:n saman tien ja nyt tajusin, että sehän tarkoittaa Postin tullaavan paketin.
Pyysin asiakaspalvelusta merkkaamaan paketin pyörän varaosiksi, mutta millähän nimikkeellä mahtaa posti tullata paketin?
Mitkäs nykyään sanktiot tuosta on, mikäli paketti jää tullin hoteisiin?