Mulla on kans joku metallialan homma mieles jos joskus jostain syystä ei enää pystyis/kiinnostais ajaa :)
Printable View
Puusepän työt mukavia, mutta eipä kovasti ole töitä. Halvalla kun saa, idän laatua Ikeasta.:unsure:
80% niistä tarjouksista jotka minulta jää saamatta, menee Virolaisille. Jos 15k tarjous ja 500€ halvempi toisella. Ei nykyään ratkaise laatu, vaan hinta. Ei vaan pysty enään halvemmalla tekemään. Paskaa en suostu tekemään, vaikka pyydettäisi erikseen.:thinking:
Eihän tuommoisissa summissa merkkaa 500 e enää paljoakaan. Ihme touhua.
Meille on kyllä valittu remppamiehet lähinnä aikataulun perusteella, eli ovat päässeet tulemaan silloin kun on toivottu. Ne hyvät tekijät on valitettavasti usein pitkälle varattuja. Siis hyvä heille toki :)
Joskus vaan virosta ja puolasta tulee kavereita "10 vuoden kokemuksella" ja kaikki "menetelmät" voimassa ja jälki on oikeesti tällastahttp://tapatalk.imageshack.com/v2/15...d8b1d50df9.jpg
Tuohan on vielä herkku.:laugh: Mietippä niitä rakennuksia, mitkä villoitettu päin vittua ja kaikki mitä ei näy on täyttä paskaa.:crying: Tuo Hitsausjälki on karmean näköinen, mut sen näkee heti.
HUOM: Tuo muistuttaa minua, miksi en hitsaile.:whistle:Miten vitussa sait mun hitsauksesta kuvan.:confused:
Meillä on onneksi tarjouspapereissa ja sopimuksissa määritelty työmaankieleksi suomi, joka tarkoittaa sitä että jos sinne muun kielisiä tulee töihin, tulee heille järjestää tulkki joka on aina työmaalla -> ei oo vieraskielisiä työmiehiä näkyny :lol:. Toki muutama kotimainenkin urakoitsija osaa paskaa tehä, mutta ainakin niiden kans voi tapella suomeksi :D
Hermo paloi taas tuon Kangerin emowin kanssa. Siis siihen kun laittaa snake oilit sisään, niin kohta se vuotaa. Mikä on sellainen clearo, joka ei vuoda? Muu kuin halpa aloituspakettini?
Tuo on hyvä systeemi. Meilläpäin ratkaisee vain luottotiedot ja hinta.:)
Silloin on ammattilaiset asialla kun ei näy. Tossa pari kk sitten työmaalla pikku remppa. Oman työn sivussa kuulin kun nauroivat ja sanailivat "ei mitään väliä kuhan päästään lähteen". Ja ei liikuta minuakaan mitä jäi tekemättä. Ei mun päänsärky.
Toki meilläkin mennään hinta edellä, mutta tarjouslappuset on pyritty virittämään siten, että niillä karsitaan mahdollisimman monta ongelmaa. Tosin siitä on seurannu että niitä lippusia ja lappusia on heti 3cm pinkka :D. Ja tuo pinkka siis ei sisällä suunnitelmia.
Ota molemmat.:) Ei ole pahanhintaisia. noin 30€ kpl