Huomenta, viimenen työviikko starttas ny! [emoji106]
Printable View
Huomenta, viimenen työviikko starttas ny! [emoji106]
Huomenta. Ei nää aamuvuoroviikot oo kyllä yöeläjälle yhtään kivoja. Sai ehkä 0,5tuntia viimeyönä nukuttua...[emoji42]
Huomenta! Liian vähien yöunien jälkeen ihmeen tarmokas olo. Voisikohan johtua siitä, että muutaman päivän päästä on LLLLOOOOOMAAAAAAA :wheee:
Loma? Mikä se on. Hienoa olla töissä terveenä.[emoji8]
Vähän tuntuis siltä, että vois tiputtaa kofeiinin kokonaan pois. Tai tuleehan sitä teestä, mutta lähinnä nimellisiä määriä. On nimittäin aika selvä kuvio, että mitä enemmän kiskoo kofeiinia niin sitä enemmän sitä sitten tarttee seuraavinakin päivinä hereillä pysyäkseen. Mukamas piristävä vaikutus on pelkkää itsensä huijaamista.
Kun on palkollisena, saa menetetystä vapaa-ajasta korvausta lomankin muodossa. Lomailu edellyttää sekin terveenä olemista. Jos on sairas, niin mitä ihmeen lomaa se on - sairausloma?Mikä kummallinen käsite ja puute suomen kielessä.
Kuinka ollakaan, perjantaista alkaen on ollut flunssan merkkejä havaittavissa, joten katsotaanpa nyt, millä lomalla viikon lopussa ollaan.
Ilmoitimpa kesälomat äsken. Alkaa 15.06.2015 ja paluu työmaalle 17.08.2015. 😃
Siinä uskossa minäkin olen kauan ollut, että etenkin mustasta teestä sais lähes samat kuin kaffesta. Viimeisin interwebzin tutkailu vaan sai uskomaan taas jotain muuta. "Tietoa" kun tuntuisi olevan liikaa liikkeellä. No ainakin sen tiedän, että tässä hibiscuksessa ei ole tippaakaan.
No yleensä oon joustanut lomissa aina. Tällä kertaa en. Tai siis ilmoitin jo viimevuonna, että jos mä joustan taas niin ens vuonna muut arpoo. Ja isoille herroille tuntus olevan se ja sama + meille tulee normaalin yhden kesäduunarin tilalle kaksi ehkä jopa kolme ukkoa täksi kesäksi.
Seittemän viikkoa ja risat päälle mäkin meinasin lomailla. Se tosin vaati talviloman siirron toukokuun loppuun, viikon pekkasia ja viikon saldovapaita. Ensin toukokuun viimeisestä viikosta juhannukseen ja toinen jakso sitten joskus heinä-elokuun vaihteessa.
Solis muuten enää 60pvä ensimmäisen jakson alkuun..
Eipä ole löysihommissa tuollaisiin lomiin mahdollisuuksia. Talvilomaa ja pekkasia ei ole, ja kesälomakin vaan 22 pv.
Kesälomaa 0 [emoji36] katotaan jos kerkeis muutaman päivän pitämään.
Sieltä toi postikusti 30 FlavourArtin tiivaria, tänään vois vaikka kokkailla
10 viikkoa olisi lomia tälle kesälle :thumbup:
5vkoa ajattelin kesälomaa pidellä tänä vuonna, viimeiset 2v menty max viikon lomilla, joita on pidetty ruhtinaaliset 5kpl tuona aikana ja nuokin on suurin osa saldovapailla jatkettuja joulu/pääsiäs yms lomia. Voihan se olla järkytys kun 5vkoa saa olla ilman työmurheita:yeah:
2008 olin viimeksi 2 viikkoa lomilla. Silloin oli onginnan PM kisat tanskassa. [emoji16]
Heinäkuulle oli mestarit merkinneet minun lomat. Jos käy yhtä hyvin kelien kanssa kuin viime kesänä, niin en valita. Jos syksyllä pitäs pekkaset pois.