15$ gotsmokelta.
Printable View
15$ gotsmokelta.
toiv. tulloo suomen vendoreille :thinking:
Smoktechillä on paljon kiinnostavaa tavaraa, mutta tuskin noista monikaan rantautuu raukoille rannoilleme.
^ totta, ei 20 vehjekset varmaa jaksa puuskuttaa +10v :evil:
Samahan se on noissa keittimissä ku näissä perkeleen mulkunvenytysputkissa. Tiettyyn rajaan asti saa rahalla laatua ja sen jälkeen enää nimeä. Onhan noi moccamasterit ihan jees, mutta ite tykkään vastajauhetusta. Pressopannulla saa kanssa hyvää, mukavan pehmeä ja samettinen. Riippuu tietysti keittäjästä ja kahvista...
Epäilen, että se vastajauhettu ei paljon lohduta 20€ keittimessä.
Höpö höpö, jos pistän trollille sokkotestin 20e kahvinkeitin vastaan moccamaster niin et taatusti huomaa eroa.
Moccamaster on ihan syvältä.
Maistuu aivan joltain perkulaattori paskalta.
Parahin Eki, se johtuu vain siitä, että se sun pontikka on unohtunut lisätä,
Ei mulla sentäs kotona sellasta oo.
Töissä joutuu juomaan ja siellä ei kuulemma sais pontikkaa juoda niin minkäs teet.
Oli mulla vähän aikaa semmonen OBH nordican moccis kotona.
Perseestä oli sekin.
Eihän 15€ ja 150€ kahvinkeittimessä voi olla eroja...:evil:
Tommonen Electrolux ekf7500 on ihan päivittäisessä käytössä ja nurkassa joku DeLonghin espresso/kahvi/maidonvaahdotin/tazza hirviö
No jos vedetään juttua Moccamaster vs halpis kahvinkeitin, niin eipä noissa erona ole kuin laadukkaammat komponentit ja takuu. Niin kauan kuin se halpiskeitin pitää vaa sen kahvin tarpeeksi kuumana, niin kaikki on hyvin. Ero jossain 20-30e keittimessä vs 120e keitin on aika pieni, sitten kun OIKEASTI halutaan kunnon keittimiä lyödään neljästä kymmeneen moccamasterin hintaa. Silloin tosin puhutaan keittimen sijaan jo koneesta.
Totta puhut, ja ite jauhamalla saa sitä mitä tilaa. Mutta miten helppo on ottaa kasa papuja, heittää koneeseen ja painaa nappia? :laugh:
Itseasiassa tässä on sellainen kehitysidea muhinu jo jonkun aikaa että ostaa uusi pressopannu vanhan kikkareen tilalle ja ruveta käyttelemään sitä ja jauhaa kahvi ite. On kumminkin sen verran vähentynyt kahvinjuonti että se pieni vaivannäkö ei enää niin haittaisi.
Mutta köyhän on hyvä haaveilla, todennäköisesti tuo Electroluxin Caffe Silenzio saa hoitaa homman hajoamiseensa asti. Jos ei muuten niin nimen samankaltaisuus 11. Tohtorin kuolinpaikkaan Lake Silencioon on riittävä veruke fanille. :laugh:
Vitut ollut!:D
Kyseessä oli vain muotoaan vaihtava robotti!
Kahvinkeitin toimii siten, että se lämmittää veden ja valuttaa sen purujen läpi. Onko siinä vitun mokkamasterissa sitten jotain taikaa mukana kun se saa kahvista muka paremman makuista? Siitä kahvista tulee vittu ihan samanmakuista jos keität kattilassa veden, odotat että se jäähtyy 96 asteeseen ja valutat sen suodattimen läpi. Saatana teidän kanssa.
Joo, ja 300€ HE on yhtä hyvä, kuin 15€ klooni.:D
Ihan sama homma, 300 euron HE:ssä on varmasti laadukkaammat osat kuin 15 euron kloonissa mutta toimintaperiaate on sama, hyvät höyryt saa molemmista.
Onneks mä tarviin vain vedenkeittimen ja paketin nordqivstin teetaivasta. On mulla kaakaontekoon sellainen 160e dolce gusto, kai sillä saa ihan hyvää kahviakin kun kavereilla naamat kirkastuu kun kysyy että millastas kaffetta laitetaan, kun mulla on hyvä valikoima kahvikapseleitakin. :laugh:
Mutta onko sulla 10 euron vai 300 euron vedenkeitin, kun se 300 euron vedenkeitin on selvästi parempi?
Osta 20e kahvinkeitin --> Kahvi maistuu muoville. Ei enään ikinä halpiskeitintä.
Vedenkeitin taisi olla melkein 30e mutta siinä maksoi jo ulkonäkökin, se kuitenkin on vaan vedenkeitin eikä tärkeimmän eli itse vedenkeiton suhteen niissä kummempia eroja ole. ;) No okei, ehkä jollain 15e vedenkeittimellä voi mennä 5 sekuntia kauemmin että vesi kiehahtaa. :D
pahoittelut kaikille ketä minun kesäauto osto ilmoitus vahingoitti henkisesti :crying: ei ollut tarkoitus.. ehkä en lukenut foorumin sääntöjä tarpeeksi tarkkaan. my bad!
Miksi ette ole hankkineet Markon Disco kahvinkeitintä?
http://www.youtube.com/watch?v=fpdqISlurHw
Itse lämmitän teeveden mikrossa. Ihme hienostelua, että muka tarvitsee erillisen laitteen veden lämmitykseen?!
Mikrossa se vesi voi kiehua vaikka pinnassa ei näkyis kiehumisen merkkejä. Mikro vie hapen siitä vedestä, ja senhän takia teetä ei periaatteessa saisi kiehuvaan veteen tehdä koska maku kärsii. Koska happi irrottaa sen maun siitä teestä. Vedenkeittimet lämmittää veden siihen optimaaliseen 95-100°c.
Mustan teen voi ja saakin tehdä 100-asteiseen veteen. Ja mikä ihmeen vedenKEITIN se on jos se lämmittää veden vain 95 asteeseen, eihän se silloin edes kiehu? :crazy:
Rehellisyyden nimissä tosin vain juon kahvia, en naatiskele.
Teselecta. :thumbsup:
Seuraavaksi voidaan sitten keskustella tästä kun Teselecta olevinaan alkoi regeneroitua, vaikka Tohtori oli omat syklinsä käyttäny loppuun. Ongelmallisen tästä tekee se, että tuokin selvis vasta myöhemmin tarinassa, niin oli Moffatille onnekas sattuma että se olikin Teselecta, niin voidaan kuitata kaikki sillä että "se vaan mallaili Tohtoria." :thinking: