Olisiko Amigan peli ollut Offroad? Tuostahan tehtiin omat versiot ainakin NES ja SNES alustoille. Slicks N' Slide meininkiä lähimpänä olisi varmaankin tuo Death Rally, omasta mielestäni se alkuperäinen oli paaaaljon parempi kuin tuo uusi.
Printable View
Ja se alkuperäinenhän on nykyään ilmaiseksi jaossa jos haluaa testata tai muistella. http://remedygames.com/static/DeathRallyWin_10.exe
mites r6:siege? löytyykö pc pelaajia? uplay hazeus lisäilkääs :D
Juu mä oon jotain dollareita saanut niistä micro turnauksista. Oisko 20$ tähän asti paras. 0.18$-2.2$ sisäänosto turnauksia pelaillut. Jokupäivä kun tähtikuviot on suotuisat pitää skarpata itsensä sinne viimeseen pöytään.
saat muuten ilmaset 20$ kun tallennat FREE20 koodilla 20$ eli tavallaan 40$. voi käyttää vaan kerran.
MGS V storyline 100% ja overall 50% complete. Pelattavuushan tässä on hyvä, mutta juonellisesti oli pieni pettymys. Katsotaan, että vieläkö jaksaa palata pelin pariin.
heitin tonme pokerstarssille 50$ koodilla MEGAB10 niin tuli 20$ deposit bonusta suoraan tilille ja ticketti 10k$ turnaulseen boonusta. ihan mukavasti niillä noita casual player promoja. vois vkloppuna pari micro turnausta taas pelata. saldo kuukauden ajalta mitä kerennyt pelata -120 euroa mutta joku 40h pokeri turnauksia takana ja vähän päässy taas hajulle hommasta. ☺
Legendaarinen Generally toimii nykyään myös uusimmilla koneilla. Tätä väännettiin aikoinaan paljon ja ratojakin tuli tehtyä useita kymmeniä. Kova peli nykyäänkin.
GeneRally - A top-down arcade racing game!
Minä kun luulin että dice kaapi pohjamutia battlefield4:n kanssa mutta tämä star wars se paska vasta onkin. :facepalm:
Armored Warfare työn alla. Tuntuis pieksevän wottia ja warthunderia hauskuudessa 100-0. Saas nähdä koska polakkidaunarit vyöryy pilaamaan tämänkin pelin...
MGSV viimein selätetty. Kai se on nyt ohi ko kolmannen kerran samaan läpipeluuseen näki lopputekstit.
Shadowrun: Hong Kongilla tuskin pärjää Fallout 4:seen asti, pitää jotai keksiä vielä ennen sitä.
alkaa muuten 12min päästä 0.88$:lla 20k common cents turnaus pokerstarssilla.