Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
IcedForce
Jos toimii ilman näppistä, niin varmaan vaan näppis kärsinyt jonkin sortin oikkarin. Mut jos ei ilmankaan toimi, niin sit on paskempi juttu. Noi näppikset nyt ei varmaan paljoakaan maksa kun vie johonki huolto firmaan tai tilaa netistä. Hyvällä tuurilla vaan näppis on sen verran kostea, että lähtee toimimaan, huonolla taas on muutakin koneesta menny. Vaikea tälleen etätukena sanoa yhtään mitään, mutta kokemusta läppäristä+cokiksesta on ja lähti toimimaan kun elektroniikka puhdistus suihkeella veteli kaikki osat pariin otteeseen ja anto kuivua ihan rauhassa. Tosin silloin kyse oli 2000-luvun alun läppäristä, joka nyt lähti toimimaan jopa vasaran ja taltan kanssa kun oikein kiukutti. :-\
Kaverilla meni viinit näppikselle ja muistaakseni se ei edes putsannu, antoi kuivua ja otti ulkoisen näppiksen käyttöön, kas kun sellainen sattui minulla pöytäkoneen omistajana olemaan vapaana, tykästyi siihen niin että otti sen käyttöön uudessakin koneessa, en ole viitsinyt pyytää takas kun en ole tarvinnut :D enkä muutenkaan tykännyt ko näppiksen tuntumasta.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kaiho
Tai se saatanan sana iljetys: täppäri...
Menitkin mainitsemaan. Varmaan karmein tietotekniikan sanayritys ikinä. :antismoke:
Ja mitä termistöön tulee, niin vaikka toivon mukaan piakkoin valmistun IT-insinööriksi, niin aikalailla omissa piireissä mennään joko englannin termeillä/slangilla (hardis=hardware, softa=software, HDD, SSD, prossu, RAM jnejnejne.). Varmaan sitä höpinää kuunnellessa joku vanhemman polven termitarkka tulisi hulluksi, mutta toivon mukaan tuleva työ on alalla, jossa ei "raudasta" tarvitse välittää, kunhan pelit pyörii täysillä graffoilla ja graffaa/tekstiä/ideoita/protoja syntyy, niin hyvillä mennään.
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Luulin että on mukava palata työn ääreen, ihan perseestä tämä on :D
Huomasin äsken tässä kaljottelun lopettamisen jälkeen jotain aika tärkeää.... meinasin laittaa kellon soimaan aamuksi.... hmmm missäs kännykkä on ...
SE SAATANA tippu kauppareissulla johonkin tänä iltana....
mikä parasta se oli kännykkä kotelossa joka toimii myös minun rahapussina!
Eli multa hävis + 500e kännykkä+200e käteistä kaikki pankki/luotto/ajokortit..... Voi vittujen kevät!!!!
Onneks kännykässä on pin koodi + puhelimessa toissapäivänä laittamani suojakoodi!!!! Akkukin oli juuri loppunut...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
EGOman
Fuck ! huomenna raahauduttava salille....
Oikein! :police:
http://s13.postimage.org/cx5d8juyv/Image_103.png
http://s9.postimage.org/dzl5cr3of/Image_104.png
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
6devil9
kyllä tuollakin rakot sormiin saa :D
Älä tee sitä käsin :)
Hanki porakone johon laitat kiillotusvermeet kiinni, paljon mukavempaa ja nopeampaa :D
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Mullakin on monesti juuri mökkeilyn jälkeen tämmönen. Mökillä ei mitään, monta päivää puutöitä, nuotioilua, kaljaamista ja olo on koko ajan superb. Kotiin kun pääsee niin armoton kuolema iskee. Ihme homma. Toivottavasti pystyt edes höyryjä veteleen kurkusta huolimatta.
Nykyihmiset ei oikein kestä enää raitista ilmaa? 8) Vaan kerran olin itse aika huonossa hapessa mökkireissun jälkeen kun menin polttamaan takassa painekyllästettyä puuta. Ilmeisesti oli sen verran päässyt käryä kuitenkin sisään. Kaverilla samat lievän myrkytyksen oireet.
Palstalla on uusi spammaaja facebook-ryhmänsä kanssa. Otti sen verran pattiin, että ekaa kertaa raportoin jotain ylläpidolle.
Yhteisö täällä jo on, ei tämän yhteisön resursseja tarvitse kilpailevien yhteisöjen synnyttämiseen, varsinkin kun siinä kilpailevassa yhteisössä taitaa olla 1 kpl jäseniä. Auta armias, jos niitä olisi yhtä monta kuin e-savuke.com -yhteisössä :police:
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Mites trolli tapetaan?
Ignorella.:D
(Mun blogia toki saa lukea.)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Palstalla on uusi spammaaja facebook-ryhmänsä kanssa. Otti sen verran pattiin, että ekaa kertaa raportoin jotain ylläpidolle.
Yhteisö täällä jo on, ei tämän yhteisön resursseja tarvitse kilpailevien yhteisöjen synnyttämiseen, varsinkin kun siinä kilpailevassa yhteisössä taitaa olla 1 kpl jäseniä. Auta armias, jos niitä olisi yhtä monta kuin e-savuke.com -yhteisössä :police:
olen pahoillani ja toivon että ylläpito poistaa threadit muualta paitsi yleisestä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
suomen hyöryttelijät
olen pahoillani ja toivon että ylläpito poistaa threadit muualta paitsi yleisestä.
Taitaa suoraa banaani-saaret kutsua. :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
metukka
Taitaa suoraa banaani-saaret kutsua. :)
Toivotaan.
Sain houkuttelevan tarjouksen tältä kaverilta yksityisviestinä, jos laittaisin muutamiin videioihini linkit tonne facebook yhteisöön, niin saisin julkaista kaikki mun tuotokset tuolla yhteisössä.
En oikee tykkää niin laajalti esitellä tätä pärstääni, eli ei tullut kauppoja tällä kertaa.
Mikäs güntheria niin ujostuttaa ???
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Sain houkuttelevan tarjouksen tältä kaverilta yksityisviestinä, jos laittaisin muutamiin videioihini linkit tonne facebook yhteisöön, niin saisin julkaista kaikki mun tuotokset tuolla yhteisössä.
En oikee tykkää niin laajalti esitellä tätä pärstääni, eli ei tullut kauppoja tällä kertaa.
Kannattais kuitenki miettiä kaks kertaa, tuo yhteisö voi olla se "seuraava suuri juttu" ja sä oot kieltäytymässä eturivin paikasta :esmoke: ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Hmm... Eikös toi nyt mee vähän väärin päin? Eikös se ois varsinkin alussa parempi hankkia kävijöille sisältöä ylläpitävän elimen toimesta, että sais mahdollisesti porukkaa kiinnostumaan? Sun pitäs nyt sitten luoda sisältöä ja mainostaa tuota yhteisöä? Paljonko oli palkkaa/muita hyödykkeitä luvattu? :D
No, eipä kyllä meikäläistäkään nappais sisältöä tuommoselle rävellykselle toimittaa, saati alkaa mainostamaan, vaikka voihan tuossakin perustajalla olla "sydän paikallaan", mutta kun sisältöä on vähän ja suht heikkolaatuista taikka kopioitua, niin.. ::)
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Mitämitä, mistä Mountain Dew:tä? ::)
Täältä https://shop.perfumersapprentice.com/ Halapaa ku makkara. 30ml 5$ ja 120ml 15$. Tilasin yhteensä 104ml tiivisteitä ja hintaa tuli kuluineen 30,73$ eli olikohan joku 23€ ;) Shipattu 29.11, odotellaan 8)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kaiho
:( Kissa kaatoi limut läppärille... nyt pitäsi purkaa&putsaa tuo ja kattoo toimiiko enään...
Kissa ja kissa.. :D
http://www.riemurasia.net/jylppy/med...?id=110792&c=5
Vituttaa kun eilen hävisi kauppareissulla kännykkä+lompakko.... kaikki kortit uusiks,sim kortti ja kännykkä.... muija ku pääsee töistä niin saan kännykän lainaan jolla sulkea pankki/luottokortit...
Huomenna sit hakemaan/kyselemään uutta simkorttia dna:n liikkeestä.... kännykkä kauppaa... VOI VITTU!