Luulisin näin, itselläni salakavalat yllärikalsarikännit, muija meni maata ja aloin kaatamaan täällä ysisseen. Koira piereskelee rossa mun kaverona, joten nyt jotain ehkä?
Printable View
Luulisin näin, itselläni salakavalat yllärikalsarikännit, muija meni maata ja aloin kaatamaan täällä ysisseen. Koira piereskelee rossa mun kaverona, joten nyt jotain ehkä?
Hei känniläiset ja sporttiset mimmit! Ottakee yhteyttä!
No perhana. Kyllä kai
Halloota halloo!
Dodii, lonkerot laitettu kylmään. Nyt sauna tulille (toki pari juomaa mukaan) ja sit kaverin luo jatkamaan ryyppäystä.
Melkein unohdin jo miten hyvältä kalja maistuu :)
Mie oon kyllä jo humalassa. Antakaa murut vinkkejä kuis saisin takas höyryn ihanan maailman? :) Tupakkaa tullu poltettua jo kesästä lähtien taas. Kaikki höyryvehkeet oottelis kaapissa muttaku ei saa alotettua. Ja nuo "kypsyneet" nesteet kyllä maistuu ihan vehkeelle imo.
viimei sain sen jekkupullon aika moneen olueeseen riitttää kun tekee noita jekkupommeja. Vetäis kunnon kännit tänää kun tie kutsuu taas, ei oo hääviä olla kodittomana!
Widmer Brothersin Brrrr potkaisee kohtuullisen lujaa kun holauttaa parilla kolmella kulauksella 90asteisessa saunassa :laugh:
Nyt on kyl jännä fiilis, jos vaikka jatkais Hankey Bannisterin 21yo.lla
Jos sitä viellä tänään menis jekku linjalla. Ens viikonloppuna sitten luultavimmin pääsikin naatimaan absinttia.
:thumbup::cheers::blink:X-(:banghead:
Tovi sitten kotiuduttu baarista, humalassa on hyvä olla :p
Paikalla:hatsoff:
Pienessä laskuhumalassa jo, mutta tasoitin sitä yhdellä olusella :) Tosin en paljoa aiemmin jaksanut edes juoda.
meni "pieneksi" loiventamiseki tämä päivä :blink: mutta menköön... olut on hyvää ja höyryt maistuu.
Saunoteltu ja jokuset otettu,
Yks lemppari laite lojuu jossain eikä osu silmään...
Tuli tuossa pelaamisen ohessa kiskastua olutta ja nyt kaverit huutaa baariin, dear koheltajat, lähdenkö?
Noup...