Siggelin 100w kortonki ja capellan cool minthiä loppuvuodeksi :)
Printable View
Siggelin 100w kortonki ja capellan cool minthiä loppuvuodeksi :)
NI200 lankaa kolmessa eri paksuudessa 75 metriä, EHPro Revel RDTA, pari sampan 25R akkua, pari Efest Purple 650 35 A akkua, Efestin vihree 50 A mörköakku ja päälle 80 lappua Koh Gen Do:ta. Näillä pääsee tänään shipping ilmoituksen saaneelle Vaporshark rDNA 40 alkuun :esmoke:Tulipahan laitettua tilaus myös eGripin RBA basesta ja samalla aspiren subohm -akku. Mitähän muuta sitä laittais vielä tulemaan...:evil:
Näkemättä sun viestiä tein sen :D
Crave modsin LE Copper Swan 18650 ja samalla tämänkin modin nokkaan H-Dripperi 2x2mm.
Fiber freaks N°2
Kanthaalia
Tiivareita
Ja tippi!
1 tanskalainen firma oli mulle rahaa auki, ja pistin store creditin pieneen parin kilon satsiin nollapohjaa. Hassu tilaus kun ostosumma about nolla. Nyt kun noi crediitit on käytetty niin jatkossa nollapohjat tilataankin suomesta.:thumbup:
- Juu ja toinen rDNA (tämä 40W) tilattu pari pv sitten
- Akkuja tuli eilen. Nyt on akkuja ehkä liikaa laskin 101.000 mAh :blushing: + siihen päälle 14500/Ni-Mh:t joita ei höyryvehkeissä käytetä.
- Jätin ostamatta törkyhalvan H-Attyn Libertyltä, vaikka sieluun koski kovasti.
eilen lähti taas vähä mopo käsistä.
-nesteitä swedish fish,nalle,lakunaru,menthol 2x, lakritsi
-atopäitä,cartoja
-nautilus,smok dct 510, iclear30b
nooh pääasia että ei analogisiin pääse koskemaan :smoke:
In'ax 510 Mk2R :whistle:
Printterin :thinking:
Pari putelia HP:ta kolahti luukusta
Itseänikin on tuollainen 3D himottanut jo pitkään mutta en vaan ole saanut aikaiseksi :( ja miettiny aina kun olen ollu tilaamassa että mihin oikeastaan moista tarviin ja monta kertaa olis ollu helpoin tie :) ehkä jossain vaiheessa kun ne tekee jälkeä ettei niille tarvii muuta tehdä enää (laiska)
Rose v2, iStick, eino gröönin wickrinkula ja nesteitä :thinking:
Pari litraa pohjaa... Eli 1L VG ja toinen PG.
Ehkä nyt hetken pärjäisi (luulen vain).
Jalipon Malibuun tarpeet Italiasta ja Puolasta :thinking:Hmm?
Vaporshark rdna40 lähti tilaukseen.
Vapetalolta tiivareita jokunen kymmentä milliä, mix'n'matchilta 100mg/ml VG niksaa sekä lubrisolven vg:tä 1l, pg:tä 500ml. hmm... mitähän sitä vielä keksis. Kjeh, ja joku vielä maksaa tästä mulle! :D (Yövuoro)
tuli hankittua sigge 100w,puol litraa veegeetä ja tiivareita.
No, Kayfun V4 :thumbup:
No pitihän sitä itsekin se kf4..
Kf4 :)
Ei oo rahaa kaiffariin nii ostin/ laitoin pyyntöä t-aces tipistä. Maksuun menee kun pääsee koneen ääreen
Itse kans mietisken tuon KF4 ostoa. Se ei jostain syystä ole vakuuttanut mua kovinkaan paljoa. Mutta kertokaahan kokemuksia kun olette saannut atoa käsiin ja testattua.
Kayfun V4.
Gaiffarihan se lähti kotiin niinkuin itseäni uhkailin.
Eiköhän niitä KF nelosia ilmesty tännekin myyntiin, sitten kun kyllästytte. Poistan omani siis alennusmyynneistä ;)
60w ja 12800mah boksimodin. Forkalta tietysti :esmoke:
magma, capella tiivareita muutama puffilta, vg litra, pg 3 dl, makuja 10 kunta, tyhjiä pulloja, aspiren aloitus kitti mummolleni ego.2pl , 5dl 100mg nikotiinia+akku mix&matchiltä, ja miltein 200€ köyhempi taas prkl...ei tämä voi ikinä tulla halvemmaksi, kuin analog. toivottavasti niksat ei jää tulliin:)
1000 YIT@ 5,33€, ja ei olisi pitänyt...
Miten liittyy sähköön, niin mä käytän sähköröökiä.
Ole hyvä
Ok
Eleaffin Lemo, tähän varatankki + 5x Atlantiksen atopää. Hintaa posteineen 56,65€ www.dampfplanet.de
eLeaf Lemo, 0,32 kanthalia, pohjia ja tiivareita sekä kaverille iStick ja Nautilus mini korvaamaan paul saaren "tuotteet" :D
Ei ihan tämän päevän ostoksia.
Parin viikon sisään tilattua/haettua.
Tobh atty, Aqua v2 <3, +300ml "preerium" nesteitä. Tiivisteitä ja kaikkea pihdeistä tortseihin
Piti vielä tommonen Drop malli tuosta Eleaf Lemosta tilata
Dark horse ja mutation x v2