No se kyllä olisi jo melkoinen saavutus, jos tuohon DS2:lla kykenisi.
Printable View
No se kyllä olisi jo melkoinen saavutus, jos tuohon DS2:lla kykenisi.
Likipitäen mahdotonta, eihän siinä ehdi edes vahingossa höyrytteleen homman lomassa :D
On, parasta taas pitkään aikaan.
Kannattaa varautua ärräpäihin ja tuu jutskaa sit tonne pelaajien triidiin :D
Jaahans. Siskon poika on ny saanunna nimen. Nyt voi hörppiä olutta.
No tuota, olin. Mulla tosin ei tietääkseni oo veljeä Kokkolassa joten voit olla rauhallisin mielin :D
Sattuuhan sitä tekeville. :)
Ja varsinkin höyryäville...
Onpa hiljaista.
On.
Herätys foorumi. se olis kahvin keittoo ja työaamun alottamista :wheee:
Kahvit juotu jo tunti sitten.
no shuatana, joku ollut aijois. vai samoil silmil :eek:
Ihan ajoissa vaan. Muksut äidiltään pykälään ja kohta omille kämpille juomaan lisää kahvia.;)
Aamukahvit join jo puoli viiden aikaan. :laugh: Piti ihan kokeilla pressopannulla ku sellainen on eikä kehdannu tuota helvetinkonetta laittaa päälle ettei koko rappu herää. :D
presso on kyl hyvä :thumbup: ei vaa ite jaksa nähä vaivaa tehä jotai kultamoccaa sillä
Prkl kerma lopussa. Maitoa en taatusti kahviini laita!
Kahvihan juodaan mustana.
kyl se on maito
Itse tykkään laittaa yhden ylimääräisen mitallisen hökkeitä ja kardemummaa hyvän töräyksen. Reilusti sokeria ja kuohukermaa. Maistuu ihan pullalle. Kylkeen vielä defun spessuryynänen, niin vot sano ryssä.
Löfsbergin suodatinkahvi mustana ja Nemmy+Trident, jonka sisässä Capellan Apple Pie. Toimii :thumbsup:
:worship: löfsberg
Löysin lirauksen kermaa!
kait se tuli nesteen muodossa ulos purkista
Kyl. Kohta aamufaksille.
Ei tuo kyllä enää kahvia ole, mitä lie trendikästä sufea.
Kunnon kahvia on se, mikä keitetään kirpeällä pakkasella metsässä nuotiovalkealla kyläsepän takomassa pannussa pannujauhatuksesta.
Pahaa kuin perkele, mustaa kuin yö ja lusikka seisoi pystyssä mukissa.:D
mutku moccamasteri ei tee tollasta :crying:
Ärrältähän tollasta tervaa saa?
Voi että mä vihaan näitä Moccamaster-fanaatikkoja. Entisessä duunipaikassa on Moccamaster ja siellä jengi on että "tämä on kyllä maailman parasta kahvia". Ehkä se johtuu siitä kahvista mitä siinä käyttää 99% ajasta eikä keittimestä? Ihan yhtä hyvää (ja joskus parempaakin) mä saan kotona 20 euron kahvinkeittimellä kunhan itse kahvi on laadukasta. X-(
Joo, kyllä toi on aika olosuhteisiin sidottu.
Ei moista myrkkyä kämpässä joisi, korkeintaan kahteen kertaan keitettyä kultakatariinaa, pannujauhatusta toki.
Puruistaha se maku tulee, tosin ittellä ollu useampi parikympi laite ja ei niil vaan saa kuumaa kaffetta
Mulla oli ennen tuota keitintä joku Gigantista ostettu kahenkympin keitin, kahviin kun pisti maidon sekaan niin se oli jo kylmää. Nykyisellä keittimellä tulee tulikuumaa kahvia joka on maidon lisäämisenkin jälkeen vielä tarpeeksi lämmintä.
Taisi joskus olla kikka, missä pannua kuumotettiin ilman nestettä halkeamispisteeseen ja vasta sitten kahvit koneeseen. Meni jokunen pannu POKS.
haha, no toiha toimii.
Mitenkäs tuo Omnitesteri jäänyt huomiotta???
Testaa vastus, Voltit ja jännitehävikin, vähän tosin tuota toimivuutta reguloitujen kanssa epäilen.
kuulostaa kyl pätevält vehjekselt. oliks hintaa paljo tollasel?