Kalja on hyvää, metsästystä en ole kokeillut ja paneminen on yliarvostettua.
Printable View
Paneminen on huonoille runkkareille. :D
Kyllä tota mettästystä pitää vielä joku päivä koittaa. Jos vaikka joskus tämän nuoruuden ja keski-iän kriisin välimaastosta vaan löytyy sopiva välikkö. Viimeistään sitten jos sattuu jälkikasvua ilmaantumaan :whistle:
:cheer:
Ne on verrattavissa insinööreihin: Teoria on kyllä hanskassa mutta käytännön toteutus on sit vähän niin ja näin..:laugh:
Stephen King on kyllä paras. :thumbup: Hohto ja Uinu, uinu lemmikkini maailman parhaat kirjat.
Ite oon ihastunu Musta Torni -sarjaan (kaikki muut kirjat löytyy hyllystä paitsi VII, josta joutuu joko pulittamaan huuto.netissä ~40-50€ tai odottamaan vielä pari vuotta pokkari julkaisua), mutta onhan noita kerääntyny hyllyyn ihan kiitettävästi. Itse jostain syystä enemmän tykänny noista novelli kokoelmista, pystyy lukemaan yhden tarinan yhdessä illassa :D
Sekin on kyllä tosi hyvä! :thumbup: Ja se on mun mielestä filmatisoitukin onnistuneesti. Cujo on mukava lukea paukkupakkasilla niin pääsee elävästi helteisiin tunnelmiin. :evil: Carriekin on ihan ok. Sitten on se yks jäätävä kirja Kingiltä jonka nimeä en muista, mutta siinä kuitenkin se muija menee miehensä kanssa mökille ja ukko kuolee kesken hommien sydänkohtaukseen ja akka jää käsiraudoilla sänkyyn kiinni. Ja siellä käy öisin sitä moikkaamassa joku, tai jokin... Hyyyi hrr...
Tää on jännä ku naiset valittaa puutetta ja miehet valittaa puutetta. Jos nyt kyse on oikiasti seksistä eikä jostain muusta, niin missä ongelma? Käydä panemassa. Mä en oo yhtään pätevää vastausta naiselta saanu tähän. Seksi on seksiä ja jos siihen pitää muuta sotkea niin se on sitten parisuhteen paikka.
Perkele ku naiselta kysyt että miksei vaan ota jotain suhteellisen siedettävää kaveria ja anna sen nykästä niin sitten alkaa tulla lässytystä tunteista, hellyydestä ja muusta. Sillä ei pelkän seksinpuutteen kanssa oo niin mitään vitun tekemistä.
Edit. Pointti siis oli että jos nainen valittaa puutetta, löytyy sadan kilsan sisältä mies jolta varmasti heruu pyytämällä. Miehillä vähä kinkkisempää.