Liite 21556
Siitäpä tasamaalle tasaväkinen punnertaja kauniimman sukupuolen ylväänä edustajana :)
Ei tasamaa tiedä kaikkia juttuja,non niin "jonne" forkkaiältään...
Printable View
Liite 21556
Siitäpä tasamaalle tasaväkinen punnertaja kauniimman sukupuolen ylväänä edustajana :)
Ei tasamaa tiedä kaikkia juttuja,non niin "jonne" forkkaiältään...
Olen ton nähnyt ennenkin. Sehän asuu sun kanssa.:)
Juu, ajellaan partaa yhtaikaa sillee romanttisesti. Häviän vieläkin kädenväännös valitettavasti :(
Ännikin saattaa olla hiukan "Wiskin" möreä.:whistle:
Mitäs kiekkokierros sanoo tällä hetkellä. Porissa jo kesälomat. Saako Jasso tuota Pluidia jostain ostettua, vai onko Dinosaurusten tavaraa?
Kyllä tääkin lady varmaan kattohuopaa kantais. ME on voimassa vieläkin.
http://www.efdeportes.com/efd171/rec...o-damas-11.jpg
Sanot vaan kun sillä on ote sun henkitorvesta. "Kulta, kirjoita musta mukavia forkalle, jooko ?" :)
DDRssä oli sentään kunnon meininki. Kisoihin lähetään v..... VOITTAMAAN. Eikä millään hemohessillä suksita pistesijoille.
Jos mitaleja lähdettiin tosissaan hakemaan niin piikkiä perseeseen saatana jos jotain oli tarkoitus saada ;)
On tuossa ollut sellaisia 110 kg pelkkää lihasta. on 6 tunnin jälkeen kysynyt, et oikeasti puolessa välissä päivää. Vastaavasti on ollut kuivan näköisiä ukkoja, mitkä ei pysää ikinä. On aika paha yhdistelmä. Voimaa, Kestävyyttä, Tasapainoa, ja Tahtoa tehdä työt kuntoon. Siihen kun tuuppaa 25 astetta varjossa ja aurinko paistaa pilvettömältä.:rolleyes: 30 asteen kohdilla +Aurinko, niin rupeaa kengät jäämään kattoon kiinni. Varsinkin hitsattavaan, jos yhtään tuoreempaa. Ei tahdo jäähtyä millään.
Kasvuhormomit, testo, anaboliset, kaikki parantaa suorituskykyä...
vi have cunning plan, vi will injekt zem al, bei nadel fur horzes !!
Saa niillä ominaisuuksia. Punttihirmukin kyseli, et tosissaniko kyselen jaksaako hän. Olis varmaan 80kg tuupannut helposti olkapäälle, mutta kestävyys oli pikkuisen nihkeetä. 4 päivää se jaksoi olla. :)
Toki maksimipainojen hakeminen salilla ja massa ei palvele tuollaisessa duunissa ollenkaan. Uskon että naisia jotka tuollaista jaksaisi tehdä on, mutta ne on niin harvassa, ja treenanneet niin kovaa että ovat urheilun piirissä duuniltaan, oli sitten treenari, valmentaja tai itse urheilija.
On varmasti olemassa. Ovat vaan niin Fiksuja, etteivät lähde tuollaisiin töihin.:)
Taas sama taitaa tarvita tämän tyylisiä sällejä:
https://www.youtube.com/watch?v=HrK40dYFXsA
Teinpäs omaa Patrikin pirtelöö :drool:
Mä tein Paavon pirtelöstä minttuversion.:p Namia.:drool:
Mun pirtelö syntyi maidosta, vaniljajäätelöstä, sopivan kypsästä banaanista, pakastemansikoista ja vanilliinisokerista joita ankarasti kuritettiin blenderissä. :laugh: