Hmmm..Mulla ei ole Kalsareita jalassa ollenkaan.:thinking:
Printable View
Hmmm..Mulla ei ole Kalsareita jalassa ollenkaan.:thinking:
Oli muuten hyvää Akseli Herlevin tekemä hamppari@streat Helsinki eats tapahtumassa :p
Kaikenlaisia herkkuja tarjolla.:) Normaalisti joutuu kaikki jättämään väliin.
Nuo BB-bokserit tosin tulivat kylkiäisenä, kun ostin viime kesänä Blåkläderin työhousut. Mistä tulikin mieleen, että pitää ryhtyä perehtymään uuteen ketjusahaan. Josko sitä tänään kiskoisi työhousut jalkaan ja pätkisi polttopuita.
Leikattiinko toinen kauas ja toinen lähelle? Mulle optikko havanollisti laittamalla piilarin ns parempaan silmään ja käski mennä kaupunkille hortoilemaan pariksi tunniksi! Menin tunnin jälkeen takaisin ja sanoin että tämä tässä ei tule kauppoja!
Sehän nyt on tietenkin henkilö kohtaista miten nuo menee!
Aamulla kävi sama mielessä, tuossa 6 aikoihin. Meni onneksi ohi 9 mennessä.:laugh:
Vaikka välillä tulee lasit kirottua, alimpaan helvettiin.:whistle:En välttämättä halua niistä luopua.
Pitäisköhän tämmöistä kevyttä krapulaväsymystä kokeilla useamminkin, tuli nimittäin tuossa touhuttua keittiössä siivoilun tiimoilta. Kaikki astiat mitä talosta löytyy niin joko puhtaita tai puhdistumassa pesukoneessa, uuni kiiltää kuin uusi (kyllä, pesin uunin:crazy:), kaikki tasopinnat ja lattiat puhtaat. Moccamasterinki puhdistelin sekä pintapuolisesti, että keittelin läpi tuon clean drops liemen. Nyt jos laittais päikkäreille ja iltasella vaikka koittais raahautua salille:yawn:
Morkkikset hörpystä ja talo siistiksi.:laugh: Eiköhän tuo ole ihan normaali kuvio, jos ei ole liikaa kankkusta.
Kymmeniä kertoja osunut oksa tai muu päin laseja. Työmaallakin täysin vaarattoman oloisissa tilanteissa osuttu laseihin. Kaveri tullut nurkan takaa sirkelille listan pää silmien korkeudella.:unsure: Siinä kohdassa on ollut puhuttelun paikka ja todettu, onneksi oli lasit.
Mulla on yleensä ihan viralliset Suojalasit vahvuuksilla. Mut jos ei olis laseja, niin luulen ettei olisi koko aikaa päässä.
Perse, meni suunnitelmat puihin. Ei nyt sitten päässytkään Raaheen kalamiesiltaan :mad:
Sehän menee kuudelta kiinni mut älä sitä kerro ;) Tulis hiljanen reissu raahesta kotiin...