2 mm Vaijeria. Kuulostaisko hyvälle.:confused:
Printable View
2 mm Vaijeria. Kuulostaisko hyvälle.:confused:
Moon tavannu hitsata siihen ne sivuhaarat.
Milläs sienillä porukka alotellu tänään [emoji33]
Kävin ulkoiluttamas silmiä, eksy kainaloon björn borgin kengät [emoji16]
VITTU BJÖRN BORGIN [emoji201]
Lasketaanko mut nyt metroseksuaaliks ja kaffetta ryystäessä pikkurilli rupee nousemaan ylös?
Nooh jos mä kerran kahteen vuoteen ostan kunnon kengät niin haittaaxse?
Mitäs sieniä Jassolla, kun Tennistä rupee lätkimään.:thinking:
Format C: *.*
Varmaan laittavat jonkun tyylilinssin noissa operaatioissa silmään. Ajattelivat, että parempi tämä muotikatse kuin röntgen.
Emo hymyili ja iski silmää kun tarjoili jotain, kauniin punaisia Sieniä valkoisilla pilkuilla.:)
Kai mä rupeen joksku tyylikonsultiks. Jos ne korjas jotain tyylisilmää samalla, mä ihmettelinkin ku laseroitaessa lekuri sano et "hupsis" [emoji33]
Ei vaiteskaan, jos joku on miettiny leikkausta niin jasso-pappa kehottaa ottamaan niskasta kiinni ja aikaa varaamaan esitutkmukseen ;)
Tää on yhtä juhlaa ny jo. Näkökyky parempi ku piilareilla ja samaa tasoo lasien kans joissa oikee vahvuus, syvyysnäkö kohdillaan ja pelätty "halo" ilmiö samaa tasoo 2 viikkoo käytettyjen piilolinssien kans! Ja kaikki tämä vuorokauden jälkeen leikkauksesta [emoji173]
Kaveri seurusteli tyypin kanssa jonkin aikaa joka oli töissä etelä-afrikassa ja asui sen kanssa siellä nelisen kuukautta. Olivat olleet jossain luksus hotellissa yötä missä oli semmonen iso avoparveke. Tupakilla olivat yöllä pihalla ja oli kuulunut ihme örinää, kaveri oli sitten kysynyt ukolta mikä toi oli. 5min hiljaisuuden jälkeen ukko oli sanonu että se on vaan sarvikuono siinä lähellä että mennäämpäs sisälle. Aamulla oli kysässy hotellivirkailijalta oliko se sarvikuono ollu kuinka lähellä, virkailija sitten monttuauki vastas että se oli leijona 200m päässä ja kaikkia oli pyydetty olemaan sisällä :D
Välillä tullut ihmeteltyä, Luontokuvissa ukko pelkän puupalan kanssa Leijonien parissa. :thinking: