Feels good man, tajusin nyt kuinka hyvin semmonen armeijatyylinen taskulampun kuljetustasku soveltuu modin kuljetukseen.
Printable View
Feels good man, tajusin nyt kuinka hyvin semmonen armeijatyylinen taskulampun kuljetustasku soveltuu modin kuljetukseen.
Eipä muuta kuin hurmaat ne haaremi-skilleillä. Eli toisin sanoen onnea vielä täältäkin :thumbup:
MARS-tapahtuma oli muutes aika jees. Ei ihan FME:n veroinen mut jotain sinnepäin. Tulipa siellä musanörtteilyn lisäksi nähtyä paritki höyryttelijät. Mm. Marco Hietala. Mahti tyyppi ja oli myös yli 2 vuotta höyrynny. Hiukan mä vain hämmennyin kun yleensä kun sen on nähny lavalla tai tv:ssä niin se näyttää suht. pitkältä mutta ku kasvotusten keskusteltiin niin totuus olikin aivan toinen kun se oli mua suurin piirtein vain olkapäähän asti pitkä :eek:
Tuvassa pari tyyppiä alkanut kiinnostumaan sähkötupakista, ehkäpä käännytän heidät :) Ja tuvan alikessu vapottelee!
Niitäpä juuri! Tiedossa gines viikonloppu, mosaleiri, 20km marssi ja muuta mukavaa!!
Missäs palvelet? :)
Parolassa, krhk:ssa tällä hetkellä :) Kohtuullisen rankka koulutus näin alussakin jo, no lähteepähä läskit poies :D
Mars oli kyllä hyvin jees, varsinkin just noi seminaaripäivät. Itse lähdin perjantaina sieltä, ei se lauantain ohjelma oikein napannut. Musiikki & Media houkuttais tapahtumana vielä enemmän mut niiden opiskelijaliputkin on sen hintaisia että mulla ei sinne varaa ole mennä niin pakko sit kiertää näitä budjettitapahtumia.
Puuttuvat osat boxista matkalla, josko ke mennessä kaikki olis perillä kätösissä... Jahka kusti jaksaa polkee :) sais tuon lootan laulamaan sulosia höyrypilvii ;)
Haastattelussa käyty, otettiin keikkalaiseksi. Nyt sen kunniaksi tuoppi Chiswickin bitteriä, Capellan Applepieta ja olo on hyvä. :D huomenna väijymään töitä, onneksi on puhelin kourassa niin usein että herkästi ehtii ottaa keikat vastaan. :thumbsup:
Minkäslaista työtä sä teet?
Lähihoitaja. (:
HANA jo Suomen puolella http://www.e-savuke.com/vb/attachmen...to-cupcake.gif
Joo. Mietin itekki yhdessä vaiheesaa hoitoalaa, mutta päädyin sittenkin kaupan alan kouluun. Eikös siellä riitä ihan hyvin töitä ainakin? :D
PK-seudulla joo. Mitä pohjosempaan tulee, sen kurjempi on tarjonta. Sano ihan suoraan ettei tartte haaveilla pidemmistä sijaisuuksista ihan vielä. Saati virasta. :D
Kyllä tuota keikkahommaa tuntuu piisaavaan opiskelijallekin ainakin Tampereella ;)