Itse olen käyttänyt ilman keittämistä, enkä ole havainnut sivumakuja.
Printable View
Itse olen käyttänyt ilman keittämistä, enkä ole havainnut sivumakuja.
Ei tarvi eikä edes kannata keittää.
Ostin tuollasen innokin icear x.i tanki ja ku vertaa tuohon entiseen smokin karto tankkiin niin imuvastusta ei oo käytännössä ollenkaan. Onko mitään tehtävissä? Inhottava höyrytellä ku vasta kolmannell pitkällä imulla tulee lämmintä höyryä. Auttasko jos vaihtas ton 2 ohmin vastuksen pienempään?
Putsaileppas kierteet ja koita sitten
Imuvastusta voi yrittää lisätä esim. teippaamalla osan ilmarei'istä umpeen, jos ne reiät eivät ole niin lähellä vastusta, että teippi sulaa. Myös esim. hammastikun pätkillä voi ilmareikiä tukkia.
Aton vastus ei vaikuta imuvastukseen, mutta tehoja kasvattamalla (eli siis joko jännitettä nostamalla, tai vastusta alentamalla) saa nopeammin lämpimämmät höyryt.
Mikä akku sulla on käytössä?
Luultavasti. En uskalla varmaksi sanoa, kun en oo tommosta ite koskaan käpistellyt. :D Ota clearo irti akusta ja ime läpi, niin pitäs ilmareikien löytyä sormella tunnustelemalla. :)
Jos sulla on toi Vamo käytössä, niin ohmeilla ei juurikaan ole väliä; nostat tehoja ylöspäin, kunnes sopivat höyryt löytyy, tai alkaa tulemaan kärähtänyttä makua (jolloin tietysti lasket tehoa, kunnes maku on kohdallaan).
Kaikista atoista ei vaan saa jokaisen makuun riittävän lämmintä höyryä irti - riippuu ihan laitteen rakenteesta..
Vähemmän ohmeja/enemmän voltteja = enempi watteja/tehoa, lr kartot ei kestä kauheesti tehoja välttämätt.
Takana 4 viikkoa höyryttelyä ja höyryttimenä Aspire CE5 BDC ja olen pohtinut, voinko tilata tuollaisen CE5 eGo Replaceable - Atomizer Head - 1.8 ohm (linkki: CE5 Replaceable eGo Clearomizer ) Tuossa kun on imulangat ja nyt tällä hetkellä ei ole ... Muodostuuko ongelmaksi? Sen verran ulalla näistä vielä ... :rolleyes:
Ei kyllä kannata tilata huonompaa versiota. Tilaa ennemmin aspireen uusia atopäitä esim. Aspire CE5/ET-S/Vivi-S BDC atomisaattoripää 1,8ohm/2,1ohm
Ok, kiitos vastauksesta! Olisi vaan kätevää tilata nesteet ja varaosat samasta paikasta, mutta sen olen jo todennut, että ei se niin taida mennä... Neljän viikon sisällä neljästä eri paikasta tullut tilattua :)
Moro. Nyt olis tupakoimatonta kautta takana muutama kuukausi vaikka välillä tullut tervakeuhkojen puolelta painostusta polttaa sätkää. Haluavat nähä että onko vapottelu parantanut keuhkoni :D Onneksi en ole sortunut. Vapottelu nin paljon parempaa kuin luomurööki.
Nyt kun sähkötupakoinnista on vähän tietämys kasvanu niin on vielä pari asiaa josta haluaisin lisää tietoa. Tilasin alun perin finnvapelta alotussetin jota käytin jonkun aikaa. Tottakai nälkä kasvoi ja myin muoviset aspire tankit pois ja tilasin vähän paremman, nimittäin tuon aspire et-s tankin. Siinä käytän kuitenkin tota finnvapen perus 900 mah akkua. Nyt oon pistäny tilaukseen eilen nesteiden lisäksi tuollasen twist akun bargain vapourilta. Tälläsen saman mikä on puffilla. SMOK eGo-C ARO Winder 1500mAh MUSTA vv-mod akku 3,2V-4,8V
Unohdin kuitenkin pistää tilaukseen laturin tuohon. Kysymys onkin että käykö tuo finnvapen perus laturi tuon lataamiseen vai rikkooko se tuon akun? Tuon finnvapen laturissa lukee että usb input 5v dc 500mA ja output 4.2 v dc 420mA Saakos joku tuosta selkoa että onko yhteensopiva.
Sitten viimenen kysymys. pistän puffilta atopäitä tilaukseen ens viikolla tuohon aspireen ja haluan tietää että mikä ero nuissa 1.8 ja 2.1 ohmin atopäissä. Hyödynkö enemmän twist akussa tuosta korkeammasta ohmi määrästä ja onko sillä vaikutusta höyrystuottoon? Ennen olen tilannut ainostaan nuita 1.8 ohmisia. Näihin kun vähän sais tietoa niin homma jatkuis fiksumpana eteenpäin :laugh:
Laturi käy myös tuohon tilaamaasi akkuun. Kun tilasit ns volttilaitteen, niin niistä saa enemmän höyryä ulos käyttäen 2,1 ohmisia atopäitä, sillä silloin pystyt paremmin käyttämään akun tarjoaman volttialueen. Pienempi ohmimäärä tarkoittaa suurempaa virtaa ja noissa akuissa virranantokyky on rajallinen.
Tunaroin tuossa taas ja tilasin 2 väärää akkua eukon modiin. Noo itellä ollu tarkotus tilata kiinasta sellanen mekaaninen modi. mikähän putki olis paras tuolle 18350 akulle ja kick piirille? alumperin oli tarkotus hommata 18650 putki, kick ja 18490 akku mutta nyt kun on ylimääräsenä nuo trustfiren akut niin sama ottaa ne käyttöön. nuissa siis oli joku ominaisuus ettei toiminu vamon kanssa. (linkki: Akku Li-ion 18350 PCB suojattu 3,7V 1200mAh TrustFire / Akut, laturit ja akkutarvikkeet - Akut MODeihin / PUFF )
Vaihda nuo akut pois, jos onnistuu vaikka siten, että maksat postikulut ja hyvittävät sitten tilauksesta tms.
ostin ärrältä semmosen kertakäyttösen "raikas sähkösavuke"
toimiiko tää tälläsenään vai pitääkö tähän ostaa jotain osia? en uskalla ruveta aukasee tota putkiloo ku pelkään että se hajoo tai jotai