Jumalauta Jassoa. 300 km päästä näki kun just pistin sen 3 pannullisen tippumaan.:eek: RIP Hirvet ja muut luvalliset ensi syksynä.:teaching:
Printable View
Otin sitten ja tyrmäsin itseni.
Odottelen vielä et toi röntgen-katse terävöityy ;) Sul on näköjään muumimuki mistä hörpit... Ekikin könys ylös rähmäsin silmin, katto haikeena jääkaappiin ja avas koneen ;)
Eki herännyt tyrmäyksen jäljiltä.:) On se hyvä ettei ollut pitkäkestoinen tyrmäys.:laugh:
Kovasti ainakin lanka paloi viime yönä
Pitänee kilistellä pulloja mallin vuoksi koska nyt näyttää siltä, että krapularyyppyä ei löydy mistään
Kaffekin hiukan helpotta, mut toiset vaan haluaa sen ryypyn aamusella.:)
Suurpilkeissä ei selväpäisiä katsota.
Maassa maan tavalla
Oliko tänään se Suurpilkki päivä, minne voi ottaa myös Kalastusvälineitä mukaan?
Onko ekikin pullollaan?
Liite 21549
Eki on muuttunut astraaliolennoksi ja saavuttaa näinä lähitunteina singulariteetin
Melkoisen onnellisia olotiloja.:) Pullok..Pilkkikilpailutkin edessä.
Siitä puheenollen, taitaa kyytikin tulla kohta joten minun täytyy nyt projektoida itseni kuljetuskuntoon.
Moro. On kyllä kreisibailausta nämä minun viikonloput nykyään. Katsoin pilkkien Kalpan pelin ja sammuin totaalisesti sen perään, eikä ollut muita päihteitä kuin sokeri :)
Baarissa olis CMX mutta ei jaksa edes selvittää, voiko sinne saada lippuja. Laiskuus huipussaan.
Hyh hyh, kylläpä sitä vähästä alkoholista saa ikävän olon aikaiseksi:blink:. Ei oo kyl mun juttu enää, mutta pitihän sitä varpajaisten varjolla vähän kokeilla.
Hmm... Kunhan ei tule tänään otsikoita "Tiedemiehet ymmällään - Tornion pilkkikisoissa syntyi musta aukko".
Jos Eki saavutat singulariteetin, voitko tsekata, minkälaiset on höyryttelyolosuhteet siellä?
Facebook on myös melkoinen musta aukko. Olen nyt jokusen päivän mietiskellyt, jos jollain räjähtää ilman suojakoteloa oleva akku taskussa ja sellaista kauhistellaan. On saatanallisen ihana Pommi irrallinen akku ja Avainnippu yhdistemä. Akussa tietenkin vikaa ja asianajaja hakee suuria korvauksia.:facepalm: