Jos sitä olut tölkkejä alkais tyhjentää josko sitä sit piristyis.
Printable View
Jos sitä olut tölkkejä alkais tyhjentää josko sitä sit piristyis.
Ite pitäis ruveta maksaa laskuja ja tyhjentää muuttolaatikoita, pitäis vaa ootella et tulis opintolainapäätös nii sais nesteitä, pari akkua, zephyrus ja cherry bomber tilattua
Mä taidan olla kipee ku ei tee mieli tilata mitään. Nesteitäki niin paljon ettei viel hetkiin tarvii tilata.
Itselläkin tulee juurikin 2 kk ilman mitään tilauksia. Olen jäänyt zoomailemaan jäätäviä uutuuksia joihin ehkä sijoittaisi,mutta kuin ei. Tosin nykyisellään pärjää ilman uusia tilauksiakin 15 vuotta ja tässä saattaa olla jo vainaa siinä vaiheessa. Elinikäinen takuu tuotteissa lyhenee vuosi vuodelta.
Mä tilasin pitkästä aikaa jotain laitetta, pari iSub G:tä ja vaihtoatoja.
Hienoa imeä dryhittiä näin vuonna 2015. Höpsö sigelei luulee vastuksen väärin ja voltit on hitusen toivottua enemmän aina kun kiertää uuden aton paikalleen. Tietty helppo homma olisi nopeasti sutaista nappia, että saa tutkittua sen vastuksen, mutta muistaako moista.
Ai perhana, enpä oo huomannu et siel olis suomikin valintana, pitää kattoa tarkemmin :)
En kyllä löytänyt 100w Istikkiä sieltä kun päivällä kattelin ja k-box mini olis toinen mille olis käyttöä :)
En kyl löydä suomea tuolta pink mulesta :(
Liite 23307
Jos pari kinilonkerua ihan rennosti ottas... @mokki.com [emoji173]
Minä paha?
Liite 23308
No hö? Wanha ledenda-ketju...
Zekkaa vaporium:lta ;)
e. http://www.vaporium.eu/60-mad-murdock
Muistaako kukaan mikä sen Mikkelin taikurin nikki oli? Se Riku Pajari?
Fox_Fact?
Melkein, Fox_FaTC se oli. Tuo kuitenkin auttoi, kiitos
Nyt olen kyllä ansainnut lasin jos toisenkin single malttia. Lomailu on kyllä rankkaa kun tekemistä on vaikka muille jakaa..
Liite 23311
Syssy tulee... Mahtavaa aikaa, kiuasmakkarat pihisee ja sauna lämpenee [emoji173]
Ma tukka syksy, lämpimät elokuun pimenevät illat [emoji106]
Rentunruusu soimaa ja liekkimaggaraa
Hiilloksessa kunnon piffit ja vinkku tai vesi
Oot sankarini jasperi
Miten mä muistelin et mul ois ollu enemmän kaljaa jäljel enkä ostanu sit lisää. Pian on sit kaikki tölkit tyhjät. No onneks on noit vahvempii juomii viel jäljellä.
Jos korkkais kanssa Alphan potun ja virittäin uuden vastushässäkän
Olisko se paksua titaania sitten tänään