Mä pistäisin pikaliimalla nuo lasit päähän kiinni. Ei tarvis palautella.:unsure:
Printable View
Mä pistäisin pikaliimalla nuo lasit päähän kiinni. Ei tarvis palautella.:unsure:
Mulla löytyy samanlainen 20 mm Adenin kuti hyllystä, aikanaan Kauhavan (RIP) souden baarista ostettu Ilma2002 harjoituksen yhteydessä ostettu. Hauska harjoitus, kokonaisuudessaan kolme viikkoa reipasta leirielämää ja varusveijareiden jäynäämistä. Toihan on siis pullonavain, hylsyn tyveen on jyrsitty sopiva lovi tarkoitusta varten.
Jaaha. Kello 18 meikäläinen leimaa ittesä töistä pihalle, sitte eiku hurukyytiä ruåtsinraudalla kotio, ja eikun höyrycast pyörimään ja olutta nauttimaan. :)
Olis näin äkkiseltään ajateltuna, ihmeellistä elää ilman laseja.:thinking:Just kun tottunut käyttämään. Toimiihan ne myös pikkuisen suojana. Jasso on kyllä ollut urhealla päällä eilen ja varsinkin tänään.:thinking:
http://5.44.lt/i/20150320160834609.png
WTF? :lol: Kuka maksaa tuommosia summia
Mä luin pari vuotta sitten kaverilta paperit, jotka hän oli saanut esitutkimuksen yhteydessä ja joissa kerrottiin korjausleikkauksesta. Siihen loppui minun kiinnostus asiaan. Ei pysty laskemaan ketään ronkkimaan silmiä sillä lailla. Jasso ON rohkea.
Sitä paitsi kun ikää tulee lisää niin miinukset näköjään vaan tippuu. Oikeasti mulla on parantunut näkö kohta 2 yksikköä toisesta silmästä.
En mä pystyis tajuissani menemään tuollaiseen leikkaukseen.:crying: Nukutusainekin pitäis olla kuin Norsulla vähintään.
Sitä on liikkeellä, tänään tulin aamulla Tukholmasta ja väsyttää nin maan perusteellisesti. Rouvan kanssa todettiin, että pääsyynä on se, että joutuu vaihtamaan aikavyöhykettä kaks kertaa parin vuorokauden aikana. Just kun tottuu muutokseen, täytyy lähteä takaisin. Silja on muuten parantanut ravintolojen (ei siis sikabuffetin) ja muun palvelun laatua viimeisen vuoden aikana. A1+ palvelua Tukholman linjalla koko matkan ajan.
Mulla on ollu melkeen koko elämän samat miinukset. Ei näköjään plussaan hirveesti vaikuttanu kun tätäkin kännykällä kirjotan ;)
3% tarkka luku joille joudutaan tekemään uusintaleikkaus nykypäivänä eli aika turvallista hommaa. Tietty jos on pahoja ongeömia esim. silmien kuivuuden kans niin miettisin tarkasti. Mä oon yli 30v pääasiassa käyttäny piilareita niin tuttua hommaa toi silmien ronkkiminen omalta kohdalta. Ja haaveillu leikkauksesta jo silloin ku ne tuli mahdolliseks :)
Olikin jo aika parantaa palvelua. Ei kovinkaan kehuttavaa ollut 90 ja 2000 Luvuilla.:thinking:
Mulla on pieni aavistus, että kaikki on aikoinaan samassa pajassa tehty, paitsi jos oot itse jyrsinyt/teettänyt samanlaisen. Aijai, kylläpäs tulikin hyviä muistoja Kauhavalla hengailusta. Siellä tuli vietettyä aikoinaan reipasta elämää aikoinaan kausittain. :thumbsup:
Juu samassa kuormassa tuli muutakin tarviketta
Kranaatteja / 20 & 30mm kuteja / tarkkuuskiväärin kuteja / 7.65 / 5.56 ja 9 kuteja
Oli ihmiset ihmeissään kun romut olivat hanttarin pelkillä levällään kun kävin kaffeella
Muutama hassu tyyppi kyttäsi autoni sisällä hassusti :)
Ihmettelin ettei poliisit tullut tarkastamaan autoa
Joo, se notkahti aika pahasti siinä Tallinkin oston aikana. Mä olen käynyt varmaan vähintään 4-6 kertaa vuodessa Siljalla risteilemässä länsinaapuriin viimeisen 15 vuoden aikana. Nyt ne on ihan selkeästi panostaneet palveluun ja ravintoloihin. En sano, että se olisi suoraan johdannaista nykyisin suomalaisen henkilökunnan suosimisen vuoksi, mutta sama kökkö jatkuu Tallinnan laivoilla "paikallisen" henkilökunnan toimesta. Tai ainakin jatkui siihen asti kun lopetin siellä käymisen, kun kyllästyin eestiläiseen henkilökuntaan ja jurrituristeihin.
Kanukista kun tultiin Saksanmaalle ja koneen vaihto. Oli mun kassi pysäytetty ja kotvasen huudeltu, et kenen kassi. Kaveri mulle sanoi kun omia mietiskelin, et eikös sinun kassi. Sinne kun menin, sanoivat et mulla kranaatti kassissa ja asemiehet ilmestyivät ympärille. Kassiin kiinni ja vetskari auki. Kassi ylösalaisin ja romut tiskiin. Soikea vyönsolki oli näyttänyt Kranaatilta läpivalaisussa.:unsure: