Huomenta, ah nii ihana viikonloppu on jo lähellä!
Printable View
Huomenta, ah nii ihana viikonloppu on jo lähellä!
Hyvää huomenta!
Jasson ei sitten passaa katsella taivaalle heti operaation perään. Tänäänhän on auringonpimennys. Mitkä ovat muistonne edellisestä pimennyksestä heinäkuussa 1990 aamuvarhain? :)
Jotain siitä muistaa, et sellainen oli. :) Eipä juuri muuta.
Mä olin edellisen pimennyksen aikaan sattumalta eräässä rokkitapahtumassa, jossa nukkuminen jäi muutenkin aika niukaksi. Siksipä muistan tuon. Se on erikoista, kun linnut hiljenevät hetkeksi. Hieman sellainen atavistinen fiilis.
Ja tänään voi sitten kokea tämän asian "kaltereiden" eli toimiston sälekaihtimien takaa.
Vähä huonosti näkee 450m syvyydeltä maan alta...
Huomenta kaikille. Kohta pitäisi ponkasta kera muksujen terveystalon suuntaan ja käydä tuubittamassa kummatkin. Onneksi on vakuutukset.
Huåmenta karvakorvat :) Ääsjöki calls kohta... toevottavasti vi sees [emoji33]
Juu saattaa jäädä auringonpimennys näkemättä, kun ei löydy mitään soveliasta suojaa. Edellisestä muistan sen, että oltiin mökillä ja tuli hämmentynyt olo, kun kuulin seuraavan näkyvän Suomessa vasta vuosikymmenien kuluttua. Oli siinä nappulana ymmärtämistä.
Ärhm....märh...kahvia...
Tainionvirralla Hartolassa olin silloin kalassa. Sen muistan et kalat ei silloin syöneet.
Täällä loimuttaa aurinko täysin siniseltä taivaalta, kumminki seison juur sisällä koko pimennyksen!:(
Kysy tuolta:Helsingin ruuvikulma,karjalankatu 11.P:09-148 6633Lainaus:
Oisko kellään ideoita mistä löytäs M1.6 prikkoja pääkaupunkiseudulta, tai järkevillä toimituskuluilla? Lähin mistä löysin oli VEKOY, joka velottaa minimissään 7.5€ toimituskuluja 1.5€:n paketista
Hesari tosin osasi kertoa, että kameran kenno ei tykkää.
Eipä toisaalta taida paljon väliä olla, kun sen verran pilvessä. Ei saa oikein selvää.
Peruskameran kenno saattaa ottaa itteensä mut miten kännykamera sit.
Solar Eclipse Burned Camera
Kyl mä kännyllä ottaisin riskin jos näkyis jotain, pilvet vaan estää näkymisen tällä hetkellä ja tunnin päästä se olis täällä parhaimmillaan.
Luin itsekkin just että kenno ei välttämättä tykkää, aika jännä että tuollainen eloton silmä voi kärsiä valosta. :confused: Täällä on kirkasta ja aurinkoista, mutta jää varmaan aikalailla huomaamatta koko pimennys kun ei viitsi kokeilla mitä puhelimen kamera diggaa auringosta ja sirppinäkin tuo aurinko valaisee kirkkaasti.
Kuu tulee häiritseen auringonottoa. Mees ny siitä.