Ei huonot, ne pienet nokoset takkatulen loimutessa. Varsinkaan jos nautittu hyvä punkkulasillinen.:)
Printable View
Ei huonot, ne pienet nokoset takkatulen loimutessa. Varsinkaan jos nautittu hyvä punkkulasillinen.:)
Hyi teitä Pervot.:whistle:
Olikohan toissa aamuna kun Pörri ilahtui mun unenpöpperössä esittämästä luokkaa äly&väläys kysymyksestä: Se sanoi että sillä on kurkku kipee, ja mä kysyin että onkohan se vilustunut vai onko se tarttunut multa kun olin ollu kipeenä. Tuli kyllä kyssimäinen palaute välittömästi. :D Mutta ei se mun mielestä nyt niin tyhmä kysymys ollut koska itse ainakin erottelen sellaisen jostain saadun flunssakurkkukivun kylmettymisen aiheuttamasta karheudesta sillä että ensin mainittu on jotenkin "terävää" kurkkukipua. :teaching: Pörrin kaveri oli sitä mieltä sit kans että se oli tyhmä kysymys kun siltäkin kysyttiin. :thinking: MUTTA EI SE NYT NIIN TYHMÄ KYSYMYS OLLU, EIHÄN
Jokos Jasso jännittää huomista kovasti?
Eihän tuossa näytä olevan tasamaalla sanatarkasti mainittuna "Tapoin Foorun" 2.2.-15.3. kuin 12 kertaa, ei jaksanu nyt muita sanamuotoja hakee.
...mikään ihme, että viestilaskuri huitelee tuhansissa :p
45 päivässä 12 kertaa.:thinking:Paljon vai vähän.
Muut viestit sinä aikana, noin pyöreästi 1698 kpl.
Mitenkähän se lukematta jättäminen sitten teknisesti toteutetaan kun, vähän edes katsoo takaperin, niin teksti on tätä:
Sehän onnistuu hyvin. Rullaa sivua alaspäin hiukan.:laugh:
Huimapää tuo Jasso. Mietein itte joskus samaa juttua.:) Miettimisasteelle jäi.
Ei kais siinä mitään jos skumppaa saa ennen kuin tohtori rupee laserkynän kanssa heilumaan. :)
Jasso kun on metsämies, niin jos tohtori näyttää hajamieliseltä niin voi aina sanoa kun sillä on se laseri kädessä. "mulla on isommat aseet kotona". Tulee parempaa jälkeä.:D