Jos noita MILF-juttuja tai vastaavia ei oo aiemmin kuulunu, niin ehkä jampat vähän kokeilee kepillä jäätä, miten pitkälle saa jutuissa mennä.
Tosin ne voi kokeilla myös sitä miten pitkälle saa muutenkin mennä, ja se taas on aika iso nou-nou...
Printable View
Jos noita MILF-juttuja tai vastaavia ei oo aiemmin kuulunu, niin ehkä jampat vähän kokeilee kepillä jäätä, miten pitkälle saa jutuissa mennä.
Tosin ne voi kokeilla myös sitä miten pitkälle saa muutenkin mennä, ja se taas on aika iso nou-nou...
Fyysinen lääppiminen on se, missä se peli kannattaa viimeistään viheltää poikki.
Ja noin yleisesti, mutta pirun vaikeasti, se homma menee ahdisteluksi siinä kohdassa, kun asianomainen sen ahdistavaksi kokee ja tuota rajaa on pirun vaikea pykäliin aukottomasti laittaa.
Vääntänyt tässä 2pv aikana lukemattomia setuppia AGA-T2:lle ja ihmetellyt miksei toimi kunnolla, vaikka kokeilin 1,5/2/2,5mm ja 7x7 sekä 7x19 wireä.
Eilen illalla ihmettelin miksei DIY sekoitus FSUSA Mojitostakaan enää tule neulapullosta ulos, vaikka kuinka puristaa putelia.
Tänään tajusin, että olen isommasta putelista tuon neulapullon täyttänyt ja kokeilin siihen isompaan satsiin tehdä 100% VG sekoitusta.. voe prkle..
Tilkka vettä tuon VG kiisselin sekaan ja wickaa huomattavasti paremmin, makua enemmän ja höyryä niin että piti himaan ajellessa avata auton ikkunat. :yeah:
Taas muistin, miksi en tilaa kiinasta mitään. Tilasin lasisia ruiskuja, jotka olivat täysin kelvottomia. Ei mäntää eli liikkuvat miten sattuu ja neste ei pysy sisällä vaan vuotaa missä asennossa tahansa. Kiitos Kiina jälleen kerran!
Ei saanu mitään kuvattua ku piti jeesiä sähkömiehiä... Perkele.
Legot hajoo suuhun. Narskis ja taas tuli lohko jostain hampaasta purentaan!
En tiedä miksi.
- joku lääke? Niitä riittää.
- sähkötupakka?
- se, etten harjaa hampaita koskaan, kun en nykyään käy ulkona?
Vituttaa kun kaikki pitää olla niin vaikeeta.
Neuroottinen kusipääkämppis soluasunnossa... Kaikinpuolin todella ihmeellinen tyyppi, ei suostu jakamaan pesukonetta tai kahvinkeitintä edes korvausta vastaan, astioiden säilytyspaikat ja jääkaapin järjestys ihan millintarkkaa, kengät pitää olla millintarkasti eteisessä. Jos on esim kengät väärässä paikassa eteisessä niin ei se uskalla siitä sanoa, vaan siirtää ne nätisti mun oven eteen.
Paras kuitenkin juuri äsken:
(Huomiona vain että huoneidemme välissä on kaksi ovea, kulku keittiöön ja eteiseen molempien huoneista)
koputti äsken toho keittiön oveen
rapsutteli päätään ja kysy että haiseeko täällä joku
sanoin että tein tossa äsken hampurilaisia, oisko siitä?
"ei ku joku semmonen niinku tee tai joku.."
sanoin että voipi olla tuo sähkörööki joka tuoksuu
"joo no voitko lopettaa kun täällä ei saa polttaa.. tai siis mitä siitä tulee... ai vesihöyryä.. öömmhhnnnggg nohh... paha haju... voitko lopettaa sen..."
Joo no voi vittu ihan sama... X-(
E: Tekis mieli mennä puhaltamaan misteristä kunnon pilvi sen oven ali. SAAATANAANANANNA MULKERO!
Seuraavan kerran kun näät sitä niin kysyt että voisko se olla hengittämättä kun sulla sattuu päähän. Ja pyykkiä ei saa pestä sillon kun sinä olet kotona kun se linkous tuntuu niin kamalalta...
Joo ite kyllä olisin vetänyt tauluun jo tossa vaiheessa, solussa jos asutaan niin kai se on kestettävä muita ihmisiä.
Normaalisti ehkä hieman räjähdysalttiina ihmesenä oon koittanut tähän saakka hillitä itseni, mutta ei enää montaa moista motkotusta tarvi ennenkuin saa ystävä rakas hapuilla hampaitaan höyrypilven lomasta. Se vaan kun tuo mulkku tuntuu olevan aika läheisessä suhteessa vuokraisäntään, eikä kiinnostaisi vieraassa kaupungissa jäädä asunnottomaksi.
Jotain halpaa yksiötä sieltä ettimään :)
Hmm ehkä mieluummin aamupuuron sekaan, olis hieno tietää miten se alkaa poukkoilemaan yliopiston kirjastossa gradua tehdessään. :lol:
Näytä dorkalle pala!
Nojuu. 4h myöhemmin ja kaveri tuli uudestaan sanomaan että haisee ja ettei halua hengitellä mitään myrkkyjä. Olisin toki voinut ruveta kertomaan tutkimustuloksia passiivisesta sähkötupakoinnista, mutta sen sijaan kehotin työntämään pumpulia nenäänsä.
Laita popilo jotain tymäkkää laksatiivia sen muroihin ja muihin ruokiin kun se ei ole kotona. Sitten vingut kun se on kokoajan vessassa, ja kauhee haju ja meteli....
http://img.tapatalk.com/d/13/09/20/puha3ava.jpg
Jeesusvittuperkele, NYT PALAA NORTTI!!!
Eikö ollukkaa hyvä setti? Onneks en sitte tilannutkaan :D
Huoh, oma moka sukeltaa sokkona.
Kertokaas mulle, mitä fiksua on tehdä bf-ato, jossa on ilmanotto perkele kaikista paikoista, 510-liittimessä?
Tuki 510-ilmanotto jollain ja poraa hattuun uusi/uudet ilmaröörit?
Jep, kokeilin heittää O-renkaan dripwellin pohjalle, koska johtuen tuosta helvetin typerästä liittimestä kaikki mehu valui dripwelliin aton sijasta.
Toi poraus vain sen verta haastava setti omille terille, että joutuu ulkoistamaan.
Noilla tuunauksilla saadaan helkkarin lujaa iskevä boksi.
Mutta mitä helvettiä on liikkunut tämän suunnitelleen mielessä, perse?
iClear 30 heittää sähköä joka voltilla päivän höyryttelyn jälkeen! VITTU!
Tekee mitä? O_o
heh
Vetelee voltteja lattialla ja heittää vettä joka kierroksella? Pissiksen naamalle.
Osmo A. Wiio: jos viestintä voi epäonnistua, se epäonnistuu!
atopäät vaihdettu, pesty koko paska, kokeltu eri nestettäkin. r.i.p iclear30? ;_;
Jos vehkeet hajoaa päivän tai viikonkin käytön jälkeen niin takuuseen vaan.
Klo 00 nukkumaan, klo 02 koira alkaa ulista paskahätäänsä, koira pihalle ja boom, eipä nukuta enää. Ei siinä, on sitä ennenkin kahden tunnin unilla pärjätty mut kaverilla olisi tuparit ja hommat olisi tarkoitus aloitella tuossa viiden pintaan. Saa nähdä miten käy.
Jos en kerrostalossa asuisi niin koirat olis jo ulkoruokinnassa.
E: se täytyy sanoa että onneksi sentään tuo vanhempi koira osaa ilmaista hätänsä, pennulla vielä tuo jalo taito hakusessa niin olisi varmaan tuutannut paskat lattialle ja jatkanut unia.
Viikonloppu, taas. Ja ilmeisesti toisen ihmisen ulkonäön kehuminen on pettämistä. Näin mulle eukko eilen ilmoitti. Vitun jees.
Vihreäsilmäinen paholainen on aina ikävä.
Njoo, ei auttanu edes se että otti puheeksi eukon vastaavat kehumiset. On ihan eri asia. Pitää nostaa kissa pöydälle ja kysyä notta yrittääkö se oikeuttaa mun lemppaamisen vai saada mut jättämään sen, että voi kerätä pisteet jätetyksi tulemisesta.
Mä oonki parikertaa saanu huutia kun oon menny kehaasemaan autoa nätiksi :facepalm: Kuulemma sanon niin liian harvoin akkelista että voisin käyttää sitä autoohin :D Kyllähän mikään ei oo niin nättiä kun sakalainen auto pohja melkein maassa ja vanteet kohillaan.
Naiset :facepalm:
Yrittää hakea oikeutusta omalle pettämiselle? "Sinä vilkaisit sitä naapurin Tiinaa samalla kun tervehdit niin minä kävin vähän tuota Ahmedia nussimassa, nyt ollaan sujut".
Leikki leikkinä, itsetunto-ongelmiltahan tuo vaikuttaa. Naisella siis.
Tämä x50000. Sinkkuna kohta 4 vuotta eikä todellakaan parisuhde kiinnosta. :esmoke:
Itsetuntopa hyvinkin. Mutta sekin on jotenkin mun syy. Ei voi ymmärtää. Mutta tälle perseilylle on tultava loppu. Jos tuo haluaa mun kanssa olla, niin hyvä. Jos ei, niin sanokoot suoraan ja lähen jo tänään.