NO NYT ON HEIMOLLA BILEET[emoji38]
Printable View
NO NYT ON HEIMOLLA BILEET[emoji38]
Heh, onko itsekritiikki huipussaan? Vai missä vika? Oisko aika kokeilla, että lopettais sen hevosen tujottelun ja ratsastais ihan omaks iloks? :) Menis varmaan paremmin silla tavoin kun suorittamisen jättää pois :) Perusasiat kun tuntus olevan hallussa niin perstuntumalla hymy korvissa vaan meneen niin hyvä tulee, eikö? :rolleyes:
Mä joisin noita monta viikkoa[emoji38] olis monen pvän bileet ja tässä puhuu nainen joka humaltuu neljästä siideristä toooosi hyvin[emoji4]
Joo mullaki menis aika kauan jos ryhtyisin tyhjentää viskipulloo tai jallua yäk
EESTLASTE JAANITULI SOOMES! - 13.06.2015 - Kopparnäsin Kestikievari, Inkoo, Soome - Piletilevi.ee
Joskus tainnut mainita,että on pientä peliä ollut eestintyötön kanssa. Net on jo juhannuksen vieton aloittaneet...
Minähän en ole niitä niskan tuijottelijoita! :teaching: :lol: Kyllä mä osaan ratsastella ihan omaksikin iloksi ja vaan nautiskella, mutta ajoittain koen kovaa painetta siitä etten ole kehittynyt niin paljon kuin olisin voinut. Ja että se on epäreilua hevosta kohtaan, hevonen ansaitsee hyvän ratsastajan psyykkisen ja fyysisen terveytensä takia. Koen siis syyllisyyttä joskus niistä ajatuksista kun ajattelen että kai mä voin vain harrastaa omaksi iloksi, että se ei ole reilua hevosta kohtaan.
Jaahas se ois sit kesäloman pätkäki ohitten. Maanantai aamustas taas töihin :banghead:
Voi hyvänen aika.. Varmaan osaat itekkin ajatella että tuo sun ressaaminen on varmaan se huonoin juttu minkä voit hevoselle tehdä? Jos rennosti meet sinne selkään niin johan hevonenkin on rento ja kulkee oikeen päin. Mut jos alat nipottaan siellä että mun pitää olla yhtä hyvä kuin naapurin Ulla joka on ratsastanu vasta viis vuotta niin varmasti menee perseelleen :D
Popparit esiin [emoji38]
No täällä on saatana ketju varmaan melkein jokaiselle muullekkin asialle mistä tässä ketjussa jauhetaan paskaa. Nih perkele!
Joo saan kyllä hevosen kulkemaan oikein päin, eikä mulla nyt asiat niin surkeasti ole että kadehtisin viisi vuotta ratsastaneiden taitoja.
No se on hyvä että saat kulkemaan hevosen oikein päin, turpa edellä kohti uusia sekkailuja :wheee:
Kiihtyy nollasta sataan...
Asiasta kolmanteen... Nimimerkit esim. täällä foorumilla luo aina jonkin mielleyhtymän.
Vaikkapa Heimo= Heimo Haitto ei siis fingerporin... Volmari tuo aina mieleen jatkon= Isohollo. Pistää epäileen et mie oon vanha.
Luojan kiitos siis että en ole koiraharrastaja, hevos- ja sähkötupakkapiireissä on ihan riittävästi