Tietääkö joku onko lieferellossa sama kotiinkanto systeemi viinaksilla kuin gourmandossakin ? Siellä kun on isommat pullo koot.
Printable View
Tietääkö joku onko lieferellossa sama kotiinkanto systeemi viinaksilla kuin gourmandossakin ? Siellä kun on isommat pullo koot.
Mulla ainakin postipate toi himaan.Painoa oli 23.5 kg.
Kotiin ja ellei saa kiinni, postiin menee. Toisenkin tuontipyynnön saa jättää. Mulla oli vissiin liian kevyt tilaus, ja sakemanni sääli köyhää, olivat survoneet paketin pehmusteeksi kilorajaan asti ruokaa - jota en ollut tilannut. No, tilataanpa jatkossakin Liefeltä, tai sitten ensitilaajien spessuja.
Mulla kans eka tilaus muttei ollu mitään "bonuksia".Julischka likööri oli virhearvio,piti olla enemmän päärynää mut on kyl niin luumuu ettei nappaa.
Perhana kun en osaa sanaakaan saksaa. Joten tässä pikku hönssä tuli tilattua Lieferillosta jotain,mutta postimaksut parille pullolle tuntuivat kovilta. Eli mitenkö tuolla tulisi menetellä? Treeni mielessä vain koetin ,että onnistuuko minulta ylipäätään. Postit oli parin kympin luokkaa---
Muro BBS import juomat ketjusta löydät 5% alekoodin = jos tilaa huntilla, jää reaalipostimaksuiksi 15 EUR. Jouluna tää on helppoa kun sinnehän voi summaa kasvattamaan työntää jouluostoksia, suklaita sun muuta.
Ei jaksa syventyä. Pari pulloa tilasin ja paypalita lähti 50 euroa eli kai sieltä jotain tulee. Ihan kokeeksi vaan kun lähin taxfree kauppa on 50km päässä ja ei mene postimaksuja kun itse hakee ja ei jää kiinni :) ja halvempikin vielä. Tosin hyvä pitää mielessä jos tulee akuutimpi tarve ja postimaksut jää siedettäväksi hankintaan nähden.
Vähän hankalaa kun tosiaan saksaa ei osaa muuta kuin viheltää Erikan. Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein
Postimaksut kuittaantuu muutamalla pullolla,esim. russian standard tuolla 15,60 veroineen vs handelissa 26 €.Tolla 20 egen postimaksulla saat tilata 28 kg tavaraa.
Antti. Kiinni ei voi jäädä 100% laillisesta toiminnasta.
No sahasin sitten gourmondon ja lieferellon väliä aikani :facepalm: ja tilasin sitten gourmondolta että sai noi bonus pojot käytettyä ja niillä sai miltei yhden guinnes sexpäkin ylimääräistä. Seuraava tilaus lähtee kyllä lieferelloon kun himoittaa tuo jägermeister 1.75 litran puteli josta saa muuten sitten tyhjänä oivan diy putelin niksapohjille :cheers:.
Piti ostella vähän arvokkaampia juomia mutta luovuin ajatuksesta koska joulu ja muut rahamenot joten tilaukseen meni vaan lähinnä vodkaa, jägeriä, rommia ja tummaa ölliä.
Oho. Olisi sittenkin pitänyt tilata enemmän kun kerran noinkin painava paketti tulee samalla rahalla. Vodka maksaa tuolla rajan toisella puolella noin 8 euroa litra joten oma kiinnostus on enemmän tuolla konjakki ja brandy osastolla. Hämmästyksekseni en tuolta Liberillosta löytänyt Jägermeister spiceä joka eilen näytti olleen taxfreessä muistaakseni 17 euroa? On muuten hyvvee... parempaa ku orkkis.
Twisted tarkoitinkin,että tuolta venäjän puolelta ei saa tuoda laillisesti lainkaan alle 20 tunnin reissulta ja usein jää reissu alle tuntiin.
Kävin pitkästä aikaa lidlissä ja mukaan lähti jotain erillaisia halpoja kaljoja, muistan taas miks en oo ostanu lidlistä kaljaa vuosiin...
Hei mulle toinenkin ämpärillinen olutta, oli se niin hyvää :D
Ja vain autius...
Tässähän tää menee kohfia hörppiessä ja höyrytessä, kohta vois saunaa painua.
Tuossa on Wolfbox dripperi nokassa...ja vieressä W-box ja Atlantis...Tööttäsin sitten Atlantiksen täyteen nestettä driptipin kautta. :lol: Pitää vissiin hakea lisää olutta :cheers:
Juuh. Onhan tässä tullut vähän kaljaa hörpittyä + kivasti lämmittävä reipas siivu pastista (pastisia - miten vitusssa toi taipuu?)
Hahaa. Lieferillon paketti tuli ja seuraava tulee tod.näk. maanataina. Nyt klasissa talon lonkero,mutta seuraavaksi brandyä kun kone ei meinaa syttyä.
Melko tarkkaan viikonpäivät ja tuo uusi paketti näyttää olevan nopeampi. Mulle tulossa siideriä ja tiukkaa eri laatuja. Seassa jägerin winteriä jota ennen en ole maistanut. . Toisaalta Bacardin Goldia löytyi joka on ihqua ihan paljaaltaan.