Siinä kohtaa, kun legitimiteetin auktoriteetin teleskooppipamppu tahi sumute kohtaa uskottoman kallon voi käännytys olla peräti nopea, "sattuu, siis on".
Printable View
Siinä kohtaa, kun legitimiteetin auktoriteetin teleskooppipamppu tahi sumute kohtaa uskottoman kallon voi käännytys olla peräti nopea, "sattuu, siis on".
Pitänee tosissaan ostaa pari askia X-Tinaa duuniin pukukaappiin varalle, sen verta monta kertaa vehkeet lauenneet kesken työpäivän.
Joo, mutta tuossa käy vain sitten niin, että unohtuu täyttää tankki, atopää lahoo tai akku kuolee.
Kyllä se kertakäyttöinen imo on se paras hätävara.
Asiasta tohveliin, millä kuparisia kierteitä rasvataan?
Tummelilla?
Täältä halvalla vähän erilainen Provari:
Provari V2,5 (24 karat guld)
Kyllähän tuollaisen muuten voisi ostaa :whistle:, mutta eiks Provarit ole jo vähän jääneet junasta...
E. Ja kloonit muka halpoja, ei tämä ainakaan:
The perfect custom
Kait se on edelleen provapen markkinataku että usalaista laatutyötä joka kestää
Uskon, kunnes näen.
Eiku....
Ja tiukan kamppailun kotimaan logistiikan hitaudesta voitti SHITELLA, matkahuolto valitettavasti onnistui 23 tunnissa ja 41 minuutissa toimittamaan paketin Kajaanista Harjavaltaan... Onneksi sentään tulee homomerkkejä valikoimiin :facepalm:
Olikos Inaweran valmisnesteet miten kuraa? Akupurkka oli hyvää, mutta noi muut vähän auki. 40€/500 ml, niin ei oikein DIY lyö leiville.
TinoDmilanon Red Energy oli ihan ok, muuten aika perusmakuja, ei mitn ihmeellistä.
Noitahan voisi vaikka napata testiin, 2.5€/10 ml nyt niin paha hinta, ei noita kuitenkaan niin montaa ole, kun tupakat karsii pois.
Suurimmalla osalla inan nesteistä/tiivareistä on sellainen ärsyttävä ominaisuus, että kun niille antaa kunnolla tehoa niin ne alkaa maistua mikä miltäkin. Ananas maistuu joltain suolaiselta esim. jne... Varmaan ne pelittää jollain cartolla suht ok.
Nimeä ei ole vieläkään oveen vaihdettu, taloyhtiön pesutupa ei toimi ja mulle ennakkotilattu Dark Souls 2 ei sitten näemmä olekaan tulossa. Nyt kyllä... kyllä kyllä... leikkaa ihan just kiinni.
Eipä tuo Red Energy ollut ollenkaan hassumpaa 10 watilla tuoreena 5% seoksella. Oikein passeli adv, ei yökötä muttei myöskään tuki reseptoreita.
On ihan sama mitä musiikkia soitetaan kun tärkeintä on toisto ja volyymi. Pelkästään määrittelemällä unen kesto ja laatu saadaan aikaseksi melkoisen yhteistyökykyinen yksilö. Suosittelen katsomaan elokuvan: unthinkable. Kuulustelijoiden altistaminen musiikille ja valolle oli mielestäni tarpeetonta, koska keskeyttämällä toiminta saadaan postiivinen tapahtuma, mikä ehdollistaisi uhrin ajattelemaan positiivisesti kuulustelijoihin.
En siis ihannoi vaan ajattelin neutraalisti ääneen :)
Mä oon kans monesti hauskuuttanut itseäni miettimällä mitä puffa oikein tekee työkseen, vaikeus kerrointa tulee rutkasti lisää kun mietti että samassa paikassa(jos en väärin muistele) on ilmeisesti pienemmän kokoluokan rastapäinen(tai ainakin entinen?) foorumilainen :D Ei sillä että mun sitä tarvis tietää mutta kun joskus kellon ympäryksen valvoo niin alkaa aina miettiä mitä ihmeellisempia asioita :)
Puffa tietty :p
Naiset vaan ei aina ymmärrä kaikkia parhaita juttuja, siksi toi omakaan akkelo ei aina naura mun jutuille. Tai siis näin mä oon antanu itsetteni ymmärtää :thinking: (:lol:)
Samaa vikaa huomannu täällä päin, välillä menee "hyvät" läpät täysin harakoille kun emännyys ei vaan tajua. Enkä nyt puhu mistään pieruhuumorista vaan kunnon mustasta huumorista
http://i59.tinypic.com/dr33es.gif
Alappa siinä sit selittämään mikä siinä oli niin hauskaa niin ei naurata enää vähämielistäkään saatika edes itteään. Aika usein saa kyllä yksin huutonauraa kun tuo kanssa asuva tissiotus ei ihan kaikkia heittoja ymmärrä