Siis kaikki viinit yök!!! ei vaan pysty, oksennusrefleksi tulee jo pelkästä hajusta[emoji90]
Printable View
Siis kaikki viinit yök!!! ei vaan pysty, oksennusrefleksi tulee jo pelkästä hajusta[emoji90]
Jasso vielä hereillä. Onko punkkuilta menoillaan?:)
Porvoon Lankku, Erkin pikakivääri, Mutras Paskatel, Omppu Pomppu. Ahh...Nuoruus ja viini :)
En nyt ihan allekirjottais tuota, että issikoilla askellajiratsastus ois sen helpompaa kuin esim kouluratsastus jollain peeveellä. Ne on ihan eri maailmasta. Olen molempia harrastanut/ kokeillut ja ei ollut kouluratsastuksesta paljoa hyötyä issikoiden selässä. :)
Ja Suomessa ei ole mitään yhtä ainoaa SM-titteliä yhdessäkään lajissa, eri lajeissa on vielä iän mukaan eri luokkia ja niissäkin tietenkin jokaisessa mitalistia... Eli Suomessa jaetaan vuoden aikana kymmeniä SM-mitaleja. :D Onhan sitä lajeja mm. valjakkoajoa ja vikellystäkin joista jälkimmäinen on vaatii lähinnä voimistelullisia kykyjä. En tiedä onko Suomessa nykyään jo hiihtoratsastuksessakin isompia kisoja, eli siis sukset jalkaan ja ratsukko vetää hiihtäjää "esteradan" läpi.
Mahtaakohan tää appelsiinimehu olla käynyttä ku alkaa tuntuu hiukan erikoiselt. :thinking:
Ei ole ikinä pahemmin viinit napanneet, vaikka punaista joskus tuli itsekin muutama satsi koemielessä tehtyä.
Kirkkaat ja muut väkevät jäänyt myös kokonaan pois, ilmeisesti mitta niiden osalta täysi. Prosenttijuomista ainut mitä tulee nykyään lipiteltyä, on olut - omatekoinen sellainen. :cheers:
Mutta vielä vähemmän on hyötyä puokin selässä issikoinnista, olen käynyt vuosia tallilla jossa oli myös issikoita. Toki askellajiratsastuksessakin on haasteensa ja niissä pikku pörrökasoissa voi olla yllättävästi ruutia, mutta en lähtisi silti vertaamaan siinä vaiheessa kun aletaan ihan tosissaan koulua vääntämään vaativalla tasolla. Ja näin oon aika monen muunkin hevosihmisen suusta kuullut.
Jaahas taas olis yksi mylly käymässä
Saa jasso & jamo myrkkyä pian [emoji4]
Mä olen vesilinjalla joten ei pelkoa mistään muusta[emoji57] mua väsyttää niin miksi en mene nukkumaan[emoji58]
kaivan vähän poppareita valmiiksi..
Jep, totta tuo, että issikan selästä on vaikeempi nousta koulupollen selkään kuin toisinpäin. Niin, siinä vaiheessa kun todella aletaan vääntämään koulua (hyvin tuloksin) ei enää voi verrata noita lajeja keskenään. Mutta suomalaisista perusharrastajista kun hyvin iso osa ei ole siellä vaativassa.. Hyvä kun helppo aan asiat menee sinne päin ;)
Siksipä tiedän,ettei se ole sen hevosurheilun nimi :) . Itse yhdistän mannet ja hevoset niin vahvasti tosiinsa,että vaikka eräs lukuisista entisistä tyttöystävistäni omisti 10 hevosta,niin ei paljoa ole tullut perehdyttyä. Ruualla ei saa leikkiä.,
http://i62.tinypic.com/23s8bqf.jpg
Mistä lähetään korkkaamaan, Stolisnoja, koskenkorva vodka, Saimaa, Jim Beam... Ouzo, Jallu (*) Dry Gini...
Höh...mä jo luulin,että olisin vähän päässyt pätemään[emoji58]
Jep, sitähän minä tuossa juuri valittelinkin että miten voi 20 vuoden ja 3 oman hevosen jälkeen olla edelleen sysipaska ratsastaja, ja että sen takia mieli tekee lopettaa kokonaan. En tule ikinä yltämään vaativiin luokkiin. Perusharrastajan kohtalo on useimmiten junnata ikuisesti siellä vahva he b - heikko he a tasolla, se on totta. :mad:
Edit. Mutta silti en tahdo ratsastaa issikoilla. :D Hevosen pitää olla hevosen kokoinen ja sen liikkeiden pitää käydä vatsalihastreenistä. Näyttävyyttä kiitos!