Ans kattoo [emoji8]
Vois senki vehkee nakata kyllä uunii
Jännä asia että kun ihminen palaa se haisee kuin kana
Printable View
Uijui, MISTer 510 saapui taloon jälleen. Pitäisi saada vaan tuota ilmarööriä isommaksi.
Tällä foorumilla on sivuvaikutuksia, porttiteoria höyryttelystä kovempiin aineisiin taitaa pitää paikkansa...
Spoileri!
Jopas on hieno päivä.:yeah:
On
Hermot kun vielä sais :)
Joku masis varmaa päällänsä [emoji22]
Mä allergisoiduin iherbille aikoinaan yhdellä kosmetiikkafoorumilla kun siitä oli niin hirveä villitys siellä että se vaikutti lähinnä uskonnolta, ja ihmisillä oli allekirjoituksinakin iherbin alekoodeja. :lol: Jos kirjoitti vaikka että "ostan varmaan kokeiluun tuon Lumenen silmänympärysvoiteen" niin siihen tuli heti perään että "IHERBISTÄ SAA HALVEMMALLA JA YHTÄ HYVÄÄÄÄ!" :D
Meinaakkos noin.:laugh: Tuosta kasasta puuttuu monta oleellista. Vain siksi, et mulla Gluteeniton ruokavalio ja Kilpirauhanen ei oikein toimi. + ilman myyntilupaa oleva Kilpparilääke Fimean erikoisluvalla ja Hydrokortisooni.:yeah:
Liite 21478Pelkän Kortisoonin, Lakritsajuuriteen ja Jodin kanssa alkoi hikoilu tänään. Mitähän tapahtuu kun kaikki toimii.:wheee: :yeah:
Tänää painoin töihin ilma mitää laitetta :( oli orpo olo:(
Eikö Oulusta löydy rautaista mustaa makkaraa ? :-)
Hilloa varteen niin namia.
Eikös täällä ois joku karppaaja, niin vois siitä tapella. Sekin meni ihan uskonnolliseksi touhuksi joku vuosi sitten. Lienee hieman rauhoittunut, mutta miehet vetää edelleen rahkaa ho-, sori simona.
Se on jännä muuten tuo proteiinirahka. Otetaan rahka, lisätään siihen sokeria ja väriainetta ja kerrotaan hinta kolmella, ja voila, saadaan proteiinirahka.
Tapolan mustaa löytyy VAKUUMIPAKATTUNA (pyhäinhäväistys :crying:) joistain kaupoista, mustan himooni olen sitä pari kertaa syönyt... Ihan ok se on mutta ei vastaa aitoa. Siis aitoa, lämmintä mustaa makkaraa. Ei juma kun kuulostaa hiton epäilyttävältä. :rolleyes:
Tässä alussa kun Lisämunuainen ei toimi, niin lisäravinteet ehdottomia. Silloin kun toiminta alkaa, Vähennetään lisäravinteita pikkuhiljaa. Noi on kaikki niitä, mitä ei elimistö pysty tällä hetkellä tuottamaan/suodattamaan juuri ollenkaan.:) Noin 1-3kk niin saa vähentää reilusti. ;)
Mikä on taas sama tuo lakritsijuuritee ja mitä se tekee? Mulla ois lakritsijuurijauhetta kaapissa, saako siitä hyvää teetä?