Eikös tuo itse painaminen olekkaan laitonta.:thinking:
Printable View
Työpaikalla olin jo 4.40 mut työn tekemisen aloitin vasta 05.30
Se on mukavaa olla ajoissa. [emoji6] kattojen kimppuun. [emoji4]
Joo, ei ees väsytä...ei...huoh.
Mietinpä kun kaikkea ohjaa raha ja joskus ehkä vuosi sitten oli hesarissa, että kalaöljystä ei ole mitään hyötyä vaan peräti päinvastoin. Nyt oli vähän aikaa sitten, että suomalaiset syö liikaa D-vitamiinia ja pelkät D-vitaminoidut elintarvikkeet riittäisi. Kuka näistä väittämistä hyötyy?
Lääkärit. Sit kun väsyttää riittävästi mennään tohtorille. Se määrää tai suosittelee jotain tiettyä vitamiinia josta maahantuoja pistää parit kekkerit. [emoji8]
Aika usein mennään yksityiselle ja se on noin 300 e verikokeideen kanssa. Esimerkiksi pelkän beroccan markkinointi maksaa järjettömiä summia. Saatikka erikoisemmat vitamiinit. [emoji7] ihana kun saa maksaa 40 kertaisen hinnan valmistuskustannusten päälle.
Ei se päivä oikein lähde käyntiin ilman paria pilleriä. Liite 21472
Kävin hakemas 2 isoo laatikkoo silmätippoja ja 2 pulloo antibiootti/kortisonitippoja eilen perjantaita varten. Pauttiarallaa 50 egee muovikassillinen :)
Läheppä ostamaan tippoja ilman reseptiä :thinking:
Mä ihmettelen sitä ilmiötä että kun laiskana lisäravinteiden napsijana alan ottaa lisävitamiineja purkista pimeyden väsyttämänä lopputalvesta, niin sitten tulen kipeäksi. On käynyt vuosien varrella monta kertaa. Luulis että ne parantais vastustuskykyä enemmän, kun oon tosi harvoin kipeä enkä joka talvi sairasta mitään, enkä joka talvi ole myöskään purkkivitamiineja syönyt. Sillon en ole yleensä sairastanutkaan. :confused:
Kaippa sitä kohta joutuis töihin lähtemään! Ei kiinnostais puolikas päivä yhtää...
Tai sitten vaan tulet kipiäksi :)
Toiset tulee helpommin kuin toiset
On ihmeellistä ku pääsee kunnon tohtorille..jodivettä aamulla...kortisooni ja lakritsajuuri teetä. Nyt jo kostuu käsivarret. Lääkkeet odottaa ja luvat valmiina. [emoji7] tuntuu vaan ihmeelliseltä ku alkaa kroppa toimimaan.[emoji123]
Ei pieni vitamiini lisä pahaa tee.[emoji4]
Siinä Neuvottelukunnassa ketkä ravintosuositukset päättää ei ole yhtään lääketieteen edustajaa, sensijaan Maatalousministeriön ja siihen sidoksissa olevaa porukkaa kaikki.
= oheisen linkin viimeiset sekunnit kertoo kaiken. Suositus laitetaan sen mukaan mitä safkasta voi jotenkin saada kasaan, ei sen mukaan mikä on ihmisen tarve. Nykyisen 10ug yli ei pääse ellei kisko kalaa/maitoa kaksin käsin, useimmilla jää alle senkin. https://www.youtube.com/watch?v=uLQV-Gb8IZM
D-vitamiini ei maksa yhtään mitään. Sillon D-kohun (2012 väärät pitoisuusmittaukset) aikaan joku valmistajista kerto tyyliin että "miksi me ei laitettais D-vitamiinia pillereihin, se maksaa 0,002 senttiä per pilleri"
= lääketeollisuus voi hyötyä vain D:n syömättömyydestä, ei käytöstä koskaan