Mietin juuri samaa, että kylläpä ihmisen keinotekoisesti luoma elämä keksi syntyä parhaista mahdollisista raaka-aineista.
Printable View
Jäi yksi viesti välistä lukematta, niin hetken aikaa ihmettelin mihin tämä oikein liittyi... :)
Eikä nyt aleta kehittämään mitään draamaa, höyrytellään vaan ja kirjoitellaan diipadaapaa, kuten höyrychatissa on lupa (?) tehdä.
E. Taisi multa jäädä asiaan liittyen muutama muukin viesti lukematta, toisesta ketjusta...
Huomenta Höyrypäät.:) Nyt en kauheasti ole myöhässä.:rolleyes:
Huomenta. Nyt et todellakaan ollut myöhässä. Vaikka olisin heti herättyä huomennellut olisin vasta 15min sitten sen kirjoittanut. :D
Pikkuisen kesti, et pääsi ylös.:unsure: Sais käydä vahinko ja tulla tänään Lääkkeen ostolupa apteekkiin.:) Tänään jos selviää työpäivän on lottovoittoa vastaava juttu.
Toivottavasti sulle tulee se lupa. Onko fimea sitten niin nopea noita käsittelemään? Tänään jos selviäis aamun reeneistä kunniallla niin se ois mulle lottovoitto =) Viime viikolla meni pienen flunssan takia kaikki ketuiksi kun ei vaan saanut itsestään aamulla irti kun nokka vuosi ja oli inan lämpöä mennä. Ja iltapäiväisin duunin jälkeen ei ole vaihtoehto, koska omistan sen ajan muksuille/perheelle vielä kun noi on niin pieniä, että "arvostaa" vanhemmilta saatua aikaa. Ei tartte montaa vuotta mennä etiäpäin ko esikoista ei todellakaan kiinnosta leikkiä isin kanssa.
Pikapyyntönä lähetettiin. Yleensä tulee 1-2 vrk. Näin Apteekkari eilen kertoi. Lääkkeen pitäisi alkaa vaikutta 1-2 vrk sisällä ja säryt yms poistua muutamassa päivässä. Jos vaikkapa pääsis viettämään Viikonloppua Pojan kanssa, ilman särkylääkkeitä.:)
Tuli muuten hyvä mieli eilen. Oli ihan ensimmäinen Lääkäri ketä totesi, että olen kaukana masentuneesta. koko 2000 luvun olen kuunnellut, et sulla varmaan paha masennus. Totesi sekin et tulen ihmettelemään, mitä tapahtuu muutamassa päivässä. :)
Jospas jamali sais tänään kiikutettua mun larmalta hommaamat akut. Ei ton n.200km matkan pitäisi olla näin ylitsepääsemätön edes postille. Tai no niin.
Eikö ne vieläkää oo tullu?
No witu. Tuntemattomat ovat jamalin tiet. Tiiä vaikka kiertäis Rovaniemen kautta.
Huomenta Larmallekin.:)
Sitä samaa taas sama, mietin jo et ootko jääny nukkumaan ku sait hyviä uutisia mut täälähän sä olitki.
sain mä melkein 3 tuntia nukuttua. :laugh:
Unohtu eilen tehä niin koitan tässä ennen Dalisysteemiä "ohjelmoida" :yeah:not.
Pitäs töihin kohta lähteä.:thinking:
Tunti on jo painettu.