Juu näin se menee
Katsoo jos huomenna heitän romuja postiin niin mihin aikaa olen liikekannalla voisi sinullekin potun heittää (jos olen ehtoopäivällä liikenteessä)
Printable View
Itte töissä 15.30 asti :) Toivotaan ainakin niin.
Jep
Oon kuulemma aamusella liikekannalla eli vituiks meni sano vatanen
No hätä..Hallituksen PJ yleensä oikeassa.:thinking:
On tää arki koiranpennun kaa kyllä huvittavaa! Ei tuu tylsiä hetkiä!:D
Eikä tylsää ole muutenkaan.:popcorn:Sit pitää keksiä mieluisaa tekemistä. Tosi kyllä, et Koiranpennut mukavaa viihdykettä.:thumbup:
Tulipa ostettua 1,5kg pikkumuikkua äsken, ei ihan neulamuikkuja mut menee perkaamatta. Jos huomenis paistelis ruisjauhoissa pyöritettynä pannulla punasen voin kera [emoji173]
Päivä ja coili on päivän rytmi näköjään :)
Kyl plörö silti hyvää on
Muikusta ittensä niin ähkyyn, et vattan viereen pötkölleen. Siihen kunnon Höyryt ni huh huh.:thumbup:
Pitäsköhän kokeilla pitkästä aikaa meshiä? Mikä on luotettava ja vähän vuotava ato? Mitään 150e nixnaxeja on turha tyrkyttää :D Oisko hatty? H16?
Mister 510. Hana kiinni, ni ei vuoda.:)
Viime aikoina näiltäkin kulmilta on saanut Hakaniemen hallista hyvin Puruveden ja Kitkan muikkua, olen siis käyttänyt tilaisuuden hyväksi. Norjan lohi 22 e kilo fileenä, muikku 7 e/kg putsattuna, ei ollenkaan vaikea valinta. Lisäksi viime aikoina on haukea ja lahnaakin ollut hyvin tarjolla.
Sit melkein Hatty. Siitä ainakin saa hyvät maut.:) Eipä se U-Wick mikään ihmeen vaikea ole. Huolellisesti kun tekee, niin hienosti pelittää.
Jasso. :teaching: Luonnon makuja ne suoletkin.:)
Onk Jassolla töissä Raitisilma maskeja kunnollisia?