Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Arctic- ja Lumi- tankkeja olen katsellut eikä vain pysty venymään, 30e parista rosterin palasta.
Juujuu, tiedetään.
Suomalainen taito, tieto, laatu, suunnittelu ym. ei ole ilmaista.
Mutta silti.. jos ajattelen että joku perustankki, on senkin joku suunnitellut ja sorvi pyöräyttänyt, silti se maksaa vajaan kympin.
Henkilökohtainen on helvettini ja himoni, pitää metsästää käytettynä O0
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Motomoto
Arctic- ja Lumi- tankkeja olen katsellut eikä vain pysty venymään, 30e parista rosterin palasta.
Juujuu, tiedetään.
Suomalainen taito, tieto, laatu, suunnittelu ym. ei ole ilmaista.
Mutta silti.. jos ajattelen että joku perustankki, on senkin joku suunnitellut ja sorvi pyöräyttänyt, silti se maksaa vajaan kympin.
Henkilökohtainen on helvettini ja himoni, pitää metsästää käytettynä O0
Kova kilohintahan noilla on, mutta käyttömukavuus ja luotettavuus on jotain ihan muuta, kuin kympin kiinalaisella. mm tankki ei pyöri karton ympärilla eikä todellakaan vahingossa lipsahda paikoiltaan. Samoten päädyt ja karto suorastaan napsahtaa paikalleen.
Eipä lipsunu / pyöriny / hajoillu / vuotanu yksikään alle kympin "halpis"tankeistakaan. Istu napakasti karton ympärillä, täyttäminen kävi 15 sekunnissa ja kaikenkaikkiaan olin niihin enemmän kuin tyytyväinen :P
(tullut esille jo useaan otteeseen mutta en vain malta olla mainitsematta sitä että ei se hinta aina kaikkea kerro).
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Yup, täysin samansuuntaiset kokemukset, ei voi yksinkertaistaa.
Joku on noita Lumi-tankkejakin moittinut.
Käyttäjäerhe mahdollisesti, sanoisin.
Kaiken kun saa paskottua halutessaan.
Ja vaikkei vuotaiskaan, niin olen huomannut että esim. Lumi-tankissa alipaine toteutuu todella paljon paremmin kuin halpiksissa. Tiivisteet on niin paljon paremmat. Jostain syystä niitä "paska-bogeja" tulee yllättäen enemmän askista kun käyttää esim. Smokin tekeleitä. :) Toki ei ne kartotkaan tasalaatua ole.
Mutta kyllähän se on lähinnä ulkonäölliset syyt, miksi tuli tuo Lumi ostettua. Kirpaisi silloin, kun oli vielä kalliinpikin. Mutta en ole katunut.
ustream lakkas toimimasta, katteliv vapefestejä.. kai se on heitettävä housut jalkaan ja lähettävä ite paikanpäälle..
Yläkerran kämpässä piisaa aina eloa. Nyt sitte kuului sellasta ulinaa ettei tiiä mitä helvettiä aattelis. Eiköhän siellä olis apua huudeltu jos mies olis hakannut, mut aika hysteeristä oli et aika lähellä etten mennyt koputtelemaan. Näkeehän sen huomenna sit jos akka on mustelmilla. Karmeeta.
E: Ainii rage-ketju. Joskus siellä taas suunnataan viha "toisella tapaa" nii et kattotiilet tippuu. Mikä siinä sit ketuttaa mua? No suomalaisee tapaa, ku ite ei saa, ei muutkaa saa saada!!! :laugh:
Aina kriittisen hetken myöhässä, ei saisi edes varttia olla kyttäämättä foorumia :(
Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään tuo gguk:n pelleily palautusten suhteen!!! :(
Kuukausi sitten sain sähköpostia, jossa kysyttiin haluanko kenties jotain osia vai täyden palautuksen.
Vastasin haluavani täyden palautuksen, mutta mitään ei ole näkynyt eikä kuulunut.
Muutama päivä sitten sain viimein vastauksen useisiin kyselyihini palautuksesta, ja jostain kumman syystä jälleen kerran sama kysymys "kiinnostaako osat, vai haluatko täyden palautuksen"...
Täyttä palautusta pyysin jo toistamiseen ja tänään (ma) lupasi laittaa asiaa eteenpäin... noh, arvatenkin tässä vielä odotellaan jos jotain tapahtuisi tämän päivän aikana :antismoke:
PRKL!!! :(
ps. Kyllä helpotti :police:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Motomoto
Itella.
suomen posti sucks :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jonezzki
Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään tuo gguk:n pelleily palautusten suhteen!!! :(
Kuukausi sitten sain sähköpostia, jossa kysyttiin haluanko kenties jotain osia vai täyden palautuksen.
Vastasin haluavani täyden palautuksen, mutta mitään ei ole näkynyt eikä kuulunut.
Muutama päivä sitten sain viimein vastauksen useisiin kyselyihini palautuksesta, ja jostain kumman syystä jälleen kerran sama kysymys "kiinnostaako osat, vai haluatko täyden palautuksen"...
Täyttä palautusta pyysin jo toistamiseen ja tänään (ma) lupasi laittaa asiaa eteenpäin... noh, arvatenkin tässä vielä odotellaan jos jotain tapahtuisi tämän päivän aikana :antismoke:
PRKL!!! :(
ps. Kyllä helpotti :police:
Mä tilailin tuolta kaikkia GG nippeleitä, ku oli saldoille ilmestyny sellasia mitä ei e-smokegurulta löydy. Hiukan jännitti pistää tilausta sisään ku tietää kuinka hienosti ne on hoitanu noi palautukset, mut ei ollu muualtakaan saatavissa mitään noista tarvittavista osista.
Voi vittu...YT-neuvottelut takana...uudelleen organisointi ja kehityskeskustelu edessä. Tässäkö kiitos?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Voi vittu...YT-neuvottelut takana...uudelleen organisointi ja kehityskeskustelu edessä. Tässäkö kiitos?
Toi on kyl oikeesti aika paska homma.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
"Osingot putoo, rahaa meille, sinä saat väistyä! keksimme tyhjästä uutta ja kulutamme loput työntekijät lataamoon! JEE!" :( :( :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DS3Finland
Toi on kyl oikeesti aika paska homma.
Iso mies ja melkein pala kurkussa...en aio kuitenkaan luovuttaa, jos ei äijä kelpaa näillä spekseillä niin sitten saa olla kelpaamatta. En lähde nostamaan omaa häntääni yhtään sen enempää kuin tarve on...puhukoot teot puolestaan.
Paska homma, kokemusta on.
Perkele kun Somnium on niin mahtava vempele ettei kehtaa luopua, mutta mieli tekis niin perkeleesti hommata Diablo. Rahotusta Diabloon ei ilman Somniumin myyntiä löydy. Helvetti :D On mullakin isot ongelmat.
Ärsyttää rankasti. Tilasin Grazy Factorylta 21 päivä ison kasan koruja. Lupaavat toimituksen kestävän 4-8 päivää. Eipä ole pakettia näkynyt perkule vieläkään. Voihan hemmetti! :-\