Apua! Onko turvallista käyttää enää 18650 LG ICR18650HE2 akkuja mekaanisessa modissa. akut oli 2.4 voltissa ja latas ne täyteen? minimi voltithan tossa akussa on 2.5 volttia. :(
Printable View
Apua! Onko turvallista käyttää enää 18650 LG ICR18650HE2 akkuja mekaanisessa modissa. akut oli 2.4 voltissa ja latas ne täyteen? minimi voltithan tossa akussa on 2.5 volttia. :(
Ei oo rahaa ja saisin uudet akut vasta ehkä 2 viikon päästä... Voiko se akku räjähtää tai jotain?
Nyt varmaan joku akkuexpertti osaa kertoa enemmän kun minä. :unsure:
Huomenna aion joka tapauksessa testata, joku noista akuista tietävä voi vastata tähän.
Jos lähtökohta on se, että joudut kysymään foorumilla räjähtääkö akkusi vai mitä tapahtuu, niin eikö kannata silloin jättää kokeilematta? Olet kuitenkin tekemisissä sähkön kanssa, eikä se ole mielestäni ainakaan leikin asia. Toki oma asiasi on mitä teet, mutta omaan korvaan kyllä särähtää tuo asenne "apua räjähtääkö nää? testaanpas silti" :banghead:
Ja ei, en osaa vastata kysymykseesi mitä akuille tapahtuu. Juuri sen takia jätänkin meksut ym. vermeet muille, jotka asiasta tietävät enemmän. Ehkä joskus itsekin tulee mekaaninen hommattua, mutta sitä ennen otan selville miten sitä käytetään oikein ja turvallisesti.
Testasin, latasin 3.8 volttiin ja toimii...
Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa, että höyrytellessä samalla kun kävelee niin tuppaa neste kuin neste millä vaan laitteella yskittämään? :D Paikoillaan kun seisoskelee tai istuu niin ei mitään mutta kävellessä ei jostain syystä oikein luonnistu yskimättä..
X-( Voi nyt v*ttu! Subox kitin Kboxi lakkasi toimimasta, vilkkuu tuo ohmisysteemi joka viittaa shorttiin tai atopäähän. 2 tankilla ja 3 atopäällä testattu ja kaikilla vilkkuu, avasin boxin ja kaikki johdotkin näyttäis olevan kunnossa. MITÄ TEHDÄ?
E: ruuvasin suboxin basen toiseen laitteeseen ja ottaa kontaktin normaalisti, eli viittaisi siihen että kboxissa olisi vika.
e2: p*erkle tästä tule mitään, pitää varmaan röökikaupoille lähteä. kiitos taas kiinan paskalaitteet.
Sitäkin olen vitkutellut edes takas mutta siltikin vilkuttaa 9.9 ohmia. Nuo liittimen kumitiivisteetkin katsahdin ja ihan kunnossa näyttäisi olevan. Jännästi kesken höyryttelyn lakkasi toimimasta.:thinking:
Kummallista, sanon. Mitään muuta en sit osaakaan sanoo :D
Mulla teki kerran ton, kun oli jääny coiliin langan pää niin että otti hattuun kii.
Ja muut atot mulla ei ota kontaktia kboxin kanssa kun subtankit.
No kun on kiristetty ja löysätty ja kokeiltu kaikkea ja ei mitään. Huomasin tuossa tarkemmin tutkiessa että plussapinnin johdossa on yhdestä kohtaa kuorta kulunut, voisikohan olla siitä kiinni.
Jos laite vilkuttaa 9.9ohm kun tulitat aton ollessa kiinni (jos ato ok) niin veikkaan että plussa on painunut jolloin kontaktia ei tule
Eriste yleensä pettää jos laitteessa käytetään eri mittaisia atoja
Muutaman kaverin Subox minin olen korjannut vakio atoista kun ottaa eristeen se menee suoraan ilmaan modauksia päältäpäin uudeksi eristeeksi 510-liittimelle
Paina vanha alas tai pura laite ja ota pois
Jos on pienestä kiinni niin autta jos kiristää atopään tiukemmalle, se painaa kelluvaa plussanastaa alemmaksi.
Ei niin ei, ei pelitä vaikka mikä olis. Näillä näkymin piirilevy/johto-onkelma.
e: Onneksi on vanha SIDi vielä tallella. Ei muuta kun uutta modia tilalle. Haluuko joku ostaa kbox minin joka ei ota kontaktia? :D