Mä oon mielestäni aina humalassa ihan saatn hyvän näkönen[emoji38]
Printable View
Tuksuhan oli nätti nuorempana ja valitettavasti on operaatioilla pilannut itsensä.Viina ja lääkkeet pilanneet elämää ja väärä seura.Säälin häntä ennen, mutta itsehän kukin valintansa tekee. Edit. mullon kurkku kipeä[emoji21]
Hoplaa. Otinkin 3 tu7nnin päikkärit. Tuosta peilistä tuli mieleen,että nuorempana pystyi peilistä itseään katsoa hyväksyen ja nyt vanhempana myös kun jättää silmälasit pois. On silleen vaan hahmollaan ja uurteet ei näy.....
.
Mä oon erittäin itsekriittinen, ennen ajattelin että toivon mukaan turhankin, ja ajattelin myös että naiset nyt vaan on julmia peilikuvalleen eikä muut ihmiset niin tarkasti syynää suurennuslasin kanssa ja ajattele yhtä ilkeästi... Mutta nyt mulla on kriisi kun noiden tutkimusten mukaan en varmaan edes osaa olla riittävän itsekriittinen jos omaan silmään näyttää 30% paremmalta kuin muiden!! :eek: :eek: :eek:
No ei se mun mielestä silloinkaan mikään KAUNOTAR ollut... Mutta ei siinä ole enää pelkkä minäkuvanvääristymä takana, sehän on niin sairas että sen paikka olisi suljetulla osastolla.
Myönnän itse, että välillä ikä riipaisee, kun katsoo peilistä ja huomaa naururypyt [emoji3] mutta toisaalta en haikaile nuoruutta, en todellakaan.Olen itseasiassa paljon tyytyväisempi nyt[emoji4]
No kyllä sit 18v tuksua ois saattanu nuorempana kerran kokeilla, tai ainakin semmoinen fiilis tuli kun jostain gti magazinesta sen kuvaa ihmetteli intissä parin viikon gineksen jälkeen :D
Elämä on ihmisen parasta aikaa, sanoi Matti Nykänen. Ainoa mitä tulee kaduttua niin sitä,että nuorempana olin ujohko. Jäi aika monta tilaisuutta käyttämättä kahden välisissä suhteissa. Tätä olen sitten vanhempana koettanut paikata ja en jätä mitään tilaisuutta käyttämättä :)
Mullakin on kakkulat..en näe ajaa pimeällä...mutten suostu käyttämään niitä[emoji51] muuten en niitä tarvitse.
No joo ei mullakaan mitään isompaa kriisiä ole ja itseluottamus ihan ok ja kehtaan jopa olla ihan tyytyväinen itseeni, mutta kyllä mä angstata osaan jos vikoja alan etsimällä etsimään. Mutta mä nyt olen luonteeltani vähän semmoinen että esim. eilen kun olin ratsastamassa ja oli niin ihanaa<3, niin silti mietin sen jälkeen hetken sitä että ehkä mun kannattaisi kuitenkin lopettaa kokonaan ratsastus koska en ole riittävän hyvä siinä. Enkä ehdi tämän elämän aikana ikinä edes tulla hyväksi, ehkä juuri ja juuri keskinkertaiseksi jos nyt ratsastaisin elämäni loppuvuodet vähintään 2 kertaa viikossa opetuksessa. Ratsastus kun on laji että siinä ei voi olla täydellinen vaikka ratsastaisit pikkulapsesta asti joka päivä kiikkutuoliin asti.
Mulle on ihan oikeesti sama mitä muut on mieltä mun ulkönäöstä ja vaikka välillä tulee kitistyä niin se unohtuu äkkiä...muikit vaan on sellasia.Tosin inhoan näitä huomiohuoria jotka puhuu vaan omasta ulkonäöstään tietäen olevansa vit...hyvän näköisiä, mutta niitä pitäisi koko ajan silti kehua[emoji58]
Pimeänäkölaitteet on kyllä jotain ihan muuta kuin silmälasit :). Mulla on niitäkin ja tuo militaaritähtäin on venäläinen ja sen sukupolven laitteita,että tuntuu kuin silmä kiehuisi päässä jos pidempää tähtäilee.
Josta tuli mieleen,että kerran talvisessa hämärässä metsässä laitoin päähän jotkut hevosajolasit joissa keltainen linssi,niin tuntui kuin olisi laittanut valot päälle. Niin,ne lasit oli kaverin autossa. On mulla kanssa jotkut Ray Banin aurinkolasit joiden värimailma on kuin katsosi vanhoja tecnicolor elokuvia... Linsseissä on eroja.
.
Kai ratsastuksessakin on eri lajeja? Tekee sitä missä on pienemmät harrastaja määrät,niin prosentuaalinen mahdollisuus voittaa paranee?
Olet niin oikeassa, olen totaalisen kyllästynyt esim.facessa siihen ja muuallakin, että ihmiset tuntuu kilpailevan kuka tekee itse kaiken alusta asti ja paljonko on suoritettu pvän aikana mitä vaan.Tukka putkella pitäisi mennä ja olet silloin aina parempi mitä tehokkaampi.Ei keritä nauttia elämästä, kun pitää koko ajan suorittaa jotain[emoji51]
Ja kyllä täydellinen ratsastaja on.
Miesten ei kannata vaivautua avaamaan.
Spoileri!
Niinhän mä yleensä ajattelenkin että se on mulle rakas rentouttava harrastus jossa menee omaan tahtiinsa eteenpäin hiljalleen. Enkä mä edes ole mitenkään heikkolahjainen verrattuna muihin saman verran ratsastaneisiin, paristakymmenestä hevosteluvuodesta 10 vuotta olen ratsastanut viikoittain opettajan silmän alla, eikä se ole ratsastuksen maailmassa vielä mitään. Mitä kauemmin tätä harrastaa sitä vähemmän ymmärtää osaavansa, ja hyvä niin koska muuten kukaan ei varmaan ikinä tälle tielle lähtisi aloittamalla ratsastuksen. :laugh: Mutta vaikka omaksi ilokseen ratsastelisi on silti painetta oppia ja kehittyä ihan hevosen hyvinvoinnin kannalta. Tosiasiahan on se, että ratsastusta aloittaessa se ensimmäiset pari kolme vuotta on enemmän kiusantekoa hevosta kohtaan kuin jotain mitä voisi kutsua ratsastukseksi. :D
hah ja silti oli pakko klikkaa se auki :lol: