Oulu on enemmön kesäkaupunki.
Talvella pohjoiseen ei kannata tulla jos ei meinaa tunturiin mennä.
Printable View
Pyh. Sokerista ihmiset, jos tuulta ja tuiskua pelkäävät. Eikä tuo pieni Lumikaan kovasti haittaa.:unsure:
No ei Oulussa kyl kesälläkään mitään ihmeellistä ole, keskusta yhtä perkeleen työmaata ja joukkoliikennekatua. Qstock ainoa valopilkku, mitä nyt tilanpuolesta ollu viime vuodet ihan limiitillä, eli vitusti liikaa ihmisiä ja kaikki sekaisin ku bätmänit viimeistään illalla. Jokisuistossa toki ihan jees narrata kuhaa, taimenta ja niitä harvoja lohia.
No mutta kylmä ja harmaa se Oulu on talvella, vaikka olis kuin kova luu.
Ihan sama vaikka Alaskassa olis. Jos ei ole Sokerista ni sopeutuu.:laugh:
Kaikkihan te suvituulen tuomat ootte sokerista.
Tsot tsot.. Ei puhuta jos ei tiedä.:teaching: Olen työskennellyt olosuhteissa, mistä moni näkee vain telkusta kuvia. En ole vielä sulanut.:laugh:
Kokeiluvaanetonnistuukostuolinkitys
https://www.youtube.com/watch?v=IZvpHwoQfqk
sorry tää, onnistui, meinaan vaan, pienillä eväillä pääseepi julkimoksi
No niin, eli mä en ole hirveä nössö kun Oulu tuntuu niin pimeältä ja kylmältä paikalta. Ankealta suorastaan, odotankin innolla kesää koska olen ollut aistivinani että kesällä tää saattaa olla hyvinkin hieno paikka. Mähän tänne tulin syksyllä, joten en ole niitä pohjoisen valoisia öitä ennen nähnyt...
Jotain positiivista, pannussa oli hyvät burgerit [emoji106]
Toi jatkuva remppa on kyl uleåborgissa valitettavan totta...
Ei se ole työtä jos 1 lampun vaihtaa.:laugh: Mut ei se mitään...
Mitä nuo west coast tiivisteet on tuolla?
Kuka on niiden takana?
Sehän on sitä työllistävää vaikututusta. Revitään auki ja tehdään hiukan jotain. Umpeen ja pienen ajan päästä uusiksi sama homma.
Meinasin laittaa niitä paavon kehuttuja ja jotain muuta tulemaa