.
Printable View
.
Lainaus tuolta Puffilan ketjusta:
Ei kai noitten kauppojen ketjuja tarvitse poistaa/lukita jatkossakaan, kunhan kauppias ei sivuillaan mainosta mitään sähkötupakkaan liittyvää?Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Twisted
Jumalauti,että oli pultit tiukassa lipputangossa. Piti kaataa koko paska kun siinä oli salkoon vedettynä 80m aaltoalueen syöttöjohto ja kun lippua rupesin vaihtamaan tilalle,niin tippu nuppi ja narutus. Nyt hulmuu sotalippu komeesti. Oli mulla näköjään myäs jenkkilippu,eli valloittajasta riippuen voin vetää salkoon voitolla olevan tahon lipun tartvittaessa. Ny saa sotalippu hulmuta. Tosin tuo koko on niitä joita laivasto käyttää.
.
Samaa mieltä. Ja kun koko foorumi on ulkomaisella palvelimella, ei varmaan suomen viranomaisilla ole mitään sananvaltaa foorumilla tapahtuvan kirjoittelun suhteen, mikäli kauppias itse ei mainosta. Toki jos siitä tulee kaupoille ongelmia, niin sitten kauppiaan pyynnöstä hyvä poistaa.
Muistan tämän tapauksen. Ja kyse oli/on nimenomaan viranomaisten vainoamisesta, koska muille vastaaville suomikaupoille ei annettu uhkasakkoa, eli syrjittiin täysin mielivaltaisesti yhtä kauppiasta. Tosin taisi niitä ukaaseja jotkut muutkin saada, ei muistaakseni kuitenkaan uhkasakkojen muodossa.
.
Itse asiassa aikoinaan kylillä vaikutti puujalka-paavo,joka kuunteli radio moskovaa,vaikka ei venäjää ymmärtänytkään. Illan tummetessa kuului hemmetinmoinen pulina ja mekastus kun radio ja paavo keskusteli kilpaa. Ylleensä kaueimmaksi kuului huuto "Emmi Jurkka" JA "Suojeluskunnan kiväärit" jne.Lainaus:
Veät Ana sen punalipun salkoon ja korkkaat stolichnajan. Suuri ja mahtava soimaan kasettimankalta.
Tunnen omaavani slaavilaista melankoliaa,mutta 70 lukulaisen taistolaisuuden myrkyttämässä ilmapiirissä kasvaneena tuskin pystyn suurta ja mahtavaa kuuntelemaan. Edes kännissä. Sen asemesta ja siihen vaikuttamatta, vapauden kaiho, moskovan valot ja jne kuuluu nuotiolaulu repertuaariin.
Paskaa kesää!
http://i.imgur.com/OSf5mWc.png
Jaa mikä loma. Ensi viikolla käytän yhden lomapäivän hautajaisiin ja heinäkuussa saisi reilut pari viikkoa olla.
Ostin eilen apteekista 2 ruiskua, ilman neuloja. Apteekin heitukka sanoi, että hänen TÄYTYY kysyä, mihin tarkoitukseen nämä tulevat. No askarteluun as always, mutta jäin miettimään tuota TÄYTYY. Tästähän on väännetty tuolla yhessä ketjussa aiemmin. Ko. apteekissa ei ole ennen täytynyt kysyä. Ja mikä se on se ruiskun väärinkäyttö, edelleenkin ilman neulaa? Siis muu kuin sähkötupakkanesteet? Jos ostan vaikka nenähuuhtelukannun, niin ei ne sen käytöstä kysele, vaikka oikeasti voisin vaikka yrittää nenähuuhtelua alareiän kautta.
Se olis sit kesäloma ja joku juhannuskin kuulemma kohta :)
Nii et hauskaa jussia :cheers: ja olkaa varovaisia, ettei käy kuten viime jussina :(
Ai mitä silloin kävi?
Mites sille itse asiassa kävi? Kun ei ole yleistä tietoa...
.